Melkmeisje
Well-known member
Autogordel vind ik ook zoietsHet begon met de rubberen tegels voor spelende kinderen. Totale feminisering van de samenleving.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Autogordel vind ik ook zoietsHet begon met de rubberen tegels voor spelende kinderen. Totale feminisering van de samenleving.
Mike
Met de volgende tekst van Jan Bennink ben ik het 100 procent eens.
Ik moet wel zeggen dat ik het erg fijn vond om juist even die energie te voelen van bij mensen zijn bij wie het voor de verandering eens niet voelt als trekken aan een dood paard: het omgekeerde. Het was heel speciaal. Net een soort kinderspeeltuingevoel van vroeger.Wij mogen niet langer onze positieve energie en onze kennis bewaren voor elkaar, ons enthousiasme niet reserveren voor ons rituele uitje in Amsterdam of Den Haag. Hoe gezellig het ook is.
Als we echt iets willen veranderen, moeten we iedere dag als 25000 ambassadeurs van rede, liefde en vergevingsgezindheid, gaan demonstreren in onze eigen omgeving.
Goed stuk van Superjan!
Ja vroeger zaten we gewoon met 5 personen op de achterbank gepropt van een opel kadet en voorin nog een kind op schootAutogordel vind ik ook zoiets
Stond op telegram een collage aan foto's waar nog veel vaker een galg gebruikt werd bij demo's.Goed stuk van Superjan!
Wat ik me afvraag is of we niet juist allemaal met een galg moeten gaan lopen. Jaag ze daar in den Haag maar 's de stuipen op het lijf. Lijkt me toch ook een mooi beeld 25.000 of 100.000, weet ik hoeveel, galgen !
Ja precies dat! En in de kofferbakJa vroeger zaten we gewoon met 5 personen op de achterbank gepropt van een opel kadet en voorin nog een kind op schoot
Is nu echt ondenkbaar!
Volgens Flavio 25.000.Goed stuk van Superjan!
Wat ik me afvraag is of we niet juist allemaal met een galg moeten gaan lopen. Jaag ze daar in den Haag maar 's de stuipen op het lijf. Lijkt me toch ook een mooi beeld 25.000 of 100.000, weet ik hoeveel, galgen !
Ja, eigenlijk moet iedereen lekker zelf weten of je die gordel om doet. Staat los van de algemene verkeersregels vind ik.Autogordel vind ik ook zoiets
Haal voor een maand eten in huis. Lang houdbaar. Koffie, bonen, meel, chocolade en rijst. Pindakaas en honing.
Koop een vriezer. Of twee als je er plaats hebt en vul deze met hoog calorisch voedsel zoals vlees.
Heb je een baby? Zorg voor melkpoeder en luiers.
Zoek uit of er ergens in je buurt schoon water stroomt.
Vul sowieso een paar jerrycans met drinkwater.
Zorg dat je auto altijd is afgetankt en goed is onderhouden.
Haal veel kaarsen, lucifers en haardhout in huis.
Zorg voor voldoende medicijnen, vitamines en verband.
Weg restaurant...Wil je ergens koffie gaan drinken en dat zonder QR-pas, ga dan naar het ziekenhuisrestaurant. Mijn vader was vandaag in het Zuyderland Sittard-Geleen en wilde een kop koffie gaan drinken. Nu waren er geen tafeltjes meer vrij, dus hij kreeg geen kans en is toen maar weg gegaan. Maar er werd geen QR-code gevraagd. Net zoals eerder, toen alles dicht was en je ook in het ziekenhuis een koffie of wat anders kon drinken. Ik heb dat toen in het MUMC gedaan en zal dat binnenkort dan weer eens proberen. Het is daar best een mooi restaurant dus daar kan ik dan lekker zitten en een boek erbij, wat wil je meer...
Maar psssst, niet verder vertellen, want dan zal die optie snel afgelopen zijn.
Dorothé
Heel veel van der Valk hotel-restaurants zijn oorspronkelijk ook wegrestaurants, maar helaas hanteren ze wel de QR-pas.Weg restaurant...
Maar schijnt wel te werken