Stop de Lockdown

Themenauszug:
▫️Die Krise nach der Krise: provozierte Versorgungsengpässe und Stromausfälle
▫️Walk-out / No-show / Sickout / Strike
▫️Great Barrington Declaration
▫️Rückblick auf verfehlte Eindämmungsstrategien
▫️Die neuen "konventionellen" Covid-Impfstoffe - was ist davon zu halten?
▫️Die Spanische Grippe - Zwischen Fakt und Wahn
▫️Impfungen im Allgemeinen - Größte Errungenschaft der Medizin oder Maßnahme mit schwerwiegenden Tücken?
▫️Fauci - der Dreh und Angelpunkt zahlreicher Pharma-Skandale

Zie welk thema ik groot gemaakt heb. Hier hebben we het al over gehad, misschien komt er hier nog meer aan de orde.

Dorothé

Laatst bewerkt:

Testbereidheid bij coronaklachten neemt af: 'Maar het is juist zo belangrijk'​

..Dat beamen epidemiologen Esther Metting en Frits Rosendaal. "Als je gevaccineerd bent, kun je nog steeds het virus bij je dragen en ook overdragen aan mensen die kwetsbaar zijn of ongevaccineerd. De enige manier om dit virus te stoppen is om besmette mensen te detecteren en tijdig te isoleren om te voorkomen dat ze anderen besmetten", zegt Metting.
..Als de testbereidheid blijft aflopen, zouden extra maatregelen noodzakelijk kunnen worden, zegt Metting. "Dan zou je kunnen denken aan verplicht thuiswerken, minder bezoekers in de bioscoop en het beperken van het reizen met het openbaar vervoer."

Dus dan kun je dus niet meer reizen?

Dorothé

Hoeveel ruggengraat heeft Flavio zelf dan als hij zich laat intimideren door de Amsterdamse politie en foute aantallen demonstranten vermeldt? Wie de schoen past...

Mike

Hier in Frankrijk werd op 18 juli de QR code ingevoerd. In ons emigranten cafe zijn we nog drie keer geweest op tijden dat de rest er niet komt. lekker rustig we zijn dan de enige gasten.

Vandaag zijn we voor de eerste keer in 4 maanden bij mensen uit dat clubje thuis uitgenodigd op een dineetje. Velen waren hier alleen voor het seizoen want die wonen hier niet permanent. De auto gebruiken we bijna uitsluitend voor de boodschappen in de supermarkt en om te demonstreren.

Bij mijn sportclub komt er steeds meer gemor van sommige (oude) fossielen over de QR code sjeck. Ik heb dat nog steeds redelijk de kop in weten te drukken, maar het zal mij benieuwen hoe lang ik dat volhou:-(

9 november bestuursvergadering, met een beetje geluk kan ik gelijk mijn voorzittershamer in de spreekwoordelijke ring gooien :-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan