Stop de Lockdown

Ze zullen allemaal zwichten voor het kwaad. Dit onder het mom dat ze ons dan toch nog iets kunnen aanbieden. Ons zijn dan de mensen met QR-pas. Eigenlijk bedoelen ze dus dat ze toch nog wat inkomsten kunnen verwerven.
Ze gaan zolang door totdat ze inzien dat uiteindelijk hun inkomstenbron opdroogt. Dan is het te laat.

Dit is nodig om te kunnen doorzien wat er aan de hand is, dus tja, het zal moeten gebeuren om de ogen te openen.

Dorothé

Aftrap carnaval op 11 november gaat in Zuid-Limburg wél door​

Ik vertrouw hier niets van. Gaan we in Zuid-Limburg dan de eerste landelijke lockdown krijgen? Want ja, er zal wel weer een staartje of te wel prijskaartje aanzitten. Of ik nu ga of niet, ik zit dan mee in de boot. Alaaf voor de corona-slaaf! :eek:

Dorothé

Laatst bewerkt:
Ze zullen allemaal zwichten voor het kwaad. Dit onder het mom dat ze ons dan toch nog iets kunnen aanbieden. Ons zijn dan de mensen met QR-pas. Eigenlijk bedoelen ze dus dat ze toch nog wat inkomsten kunnen verwerven.
Ze gaan zolang door totdat ze inzien dat uiteindelijk hun inkomstenbron opdroogt. Dan is het te laat.

Dit is nodig om te kunnen doorzien wat er aan de hand is, dus tja, het zal moeten gebeuren om de ogen te openen.

Dorothé
denk je echt dat ons geld verdwijnt?

denk je echt dat ons geld verdwijnt?
Ik weet dat dat wel de bedoeling is.
Mijn boodschap echter was een andere dan dat. Ik wilde alleen maar zeggen dat de meeste organisaties/bedrijven/cafés/restaurants meedoen vanwege het geld en als ze zelf buiten gesloten worden en geen geld meer kunnen verdienen (ik zeg het maar even zo), dan gaan die oogjes wel open.

Dorothé

Laatst bewerkt:
Ja het begint weer van vooraf aan... maar net nog effe erger

Ik liep in Alkmaar langs het restaurant 1480, daar hebben ze nu van die glazen kassen buiten geplaatst waar je "corona-proof kunt dineren"

Zoiets als dit:

Ja het begint weer van vooraf aan... maar net nog effe erger

Ik liep in Alkmaar langs het restaurant 1480, daar hebben ze nu van die glazen kassen buiten geplaatst waar je "corona-proof kunt dineren"

Zoiets als dit:

gezellie hoor !

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan