Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar dat ligt aan de ongeprikten natuurlijk he?Heb je een prikje gehaald, loop je netjes met mondluier enzo, moet je binnenkort toch weer in lockdown
Experts: op korte termijn is lockdown verstandig
Met meer dan 23.000 vastgestelde coronabesmettingen in één weekeind komt de discussie over een nieuwe lockdown in ons land steeds meer in het vizier. „Het aantal toegenomen coronavaccinaties en…www.telegraaf.nl
idioten, ik (en jullie waarschijnlijk ook) zijn allang uit de crisis. De media heeft een crisis, de dierenartsen hebben een crisis. Normale mensen hebben geen crisis.Uitweg uit coronacrisis nog lang niet in zicht: ’Maatregelen mogelijk nog jaren nodig’
Nu de vierde golf aanzwelt, begint zich een ongemakkelijke waarheid op te dringen: de uitweg uit de coronacrisis is nog lang niet in zicht. Wanneer corona ...www.noordhollandsdagblad.nl
En daarom zeg ik: vaccineren, vaccineren, vaccineren. Volgens Ab Osterhaus zijn ongevaccineerden “stofzuigers die de besmetting opzuigen van de gevaccineerden” Zo ken ik er nog wel een: Ok de moordenaar schoot een kogel richting het slachtoffer zijn hoofd, maar het slachtoffer zoog die kogel als het ware op. Als het slachtoffer er niet geweest was, was de kogel niet door zijn hoofd gegaan, simpel tochUitweg uit coronacrisis nog lang niet in zicht: ’Maatregelen mogelijk nog jaren nodig’
Nu de vierde golf aanzwelt, begint zich een ongemakkelijke waarheid op te dringen: de uitweg uit de coronacrisis is nog lang niet in zicht. Wanneer corona ...www.noordhollandsdagblad.nl
En daarom zeg ik: vaccineren, vaccineren, vaccineren. Volgens Ab Osterhaus zijn ongevaccineerden “stofzuigers die de besmetting opzuigen van de gevaccineerden” Zo ken ik er nog wel een: Ok de moordenaar schoot een kogel richting het slachtoffer zijn hoofd, maar het slachtoffer zoog die kogel als het ware op. Als het slachtoffer er niet geweest was, was de kogel niet door zijn hoofd gegaan, simpel toch
Nee is geen waanzin, want als je nu niet gauw ingrijpt dan komen er NOG meer covid patiënten bij en waar moeten die dan liggen?? Jullie snappen het echt niet he? Nee nee echt nu ingrijpen voor het te laat is! want stel je voor zeg