Stop de Lockdown

Laatst bewerkt:
Heb je een prikje gehaald, loop je netjes met mondluier enzo, moet je binnenkort toch weer in lockdown :ROFLMAO:

Ja maar dat ligt aan de ongeprikten natuurlijk he?

Van Haga doet aangifte tegen Staat wegens coronadiscriminatie, petitie 250.000 keer (!) getekend.​

En de petitie nogmaals:

idioten, ik (en jullie waarschijnlijk ook) zijn allang uit de crisis. De media heeft een crisis, de dierenartsen hebben een crisis. Normale mensen hebben geen crisis.
De wakkeren verzetten zich, de schapen volgen slaafs de "regeltjes" maar er is geen fokking crisis.

Een crisis in de mentale gezondheid, die is er wel, maar die mag niet geaddresseerd worden:-(

En daarom zeg ik: vaccineren, vaccineren, vaccineren. Volgens Ab Osterhaus zijn ongevaccineerden “stofzuigers die de besmetting opzuigen van de gevaccineerden” Zo ken ik er nog wel een: Ok de moordenaar schoot een kogel richting het slachtoffer zijn hoofd, maar het slachtoffer zoog die kogel als het ware op. Als het slachtoffer er niet geweest was, was de kogel niet door zijn hoofd gegaan, simpel toch

Laatst bewerkt:
En daarom zeg ik: vaccineren, vaccineren, vaccineren. Volgens Ab Osterhaus zijn ongevaccineerden “stofzuigers die de besmetting opzuigen van de gevaccineerden” Zo ken ik er nog wel een: Ok de moordenaar schoot een kogel richting het slachtoffer zijn hoofd, maar het slachtoffer zoog die kogel als het ware op. Als het slachtoffer er niet geweest was, was de kogel niet door zijn hoofd gegaan, simpel toch

Hahahaha zoveel leugens in een klein stukje!lachwekkend gewoon.
Ze liegen zoveel dat ze de ene leugen na de andere opstapelen en zichzelf wurgen in hun eigen leugens dat het te belachelijk is dat ze gewoon niet meer weten wat ze nou eigenlijk zeggen. Daar hebben we 1 woord voor: PANIC!!

Nee is geen waanzin, want als je nu niet gauw ingrijpt dan komen er NOG meer covid patiënten bij en waar moeten die dan liggen?? Jullie snappen het echt niet he? Nee nee echt nu ingrijpen voor het te laat is! want stel je voor zeg:eek:

Laat maar gaan. Het heeft geen zin op dit forum. Hier zitten alleen maar wappies die niet in het virus geloven. Ze zijn niet meer te redden. Als je daar iets van zegt komt de forumbeheerder uit zijn ivoren toren op je van het forum af te flikkeren.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan