Stop de Lockdown

Dit zie ik net op telegram voorbij komen. Iemand hier iets over gehoord? Excuus als al besproken is, hoofd loopt om momenteel van zaken die geregeld moeten hier

Nog niet voorbij zien komen, dank voor het plaatsen!
Kamerleden zijn niet op de hoogte van de komende maatregelen, als het geen minister of stas is kun je het bij bangmakerij zetten.
Zou het kloppen dan moeten de meeste mensen zaterdag en eventueel zondag alle boodschappen halen voor 2 weken.... Dat is niet aanwezig in de winkels

Kamerleden zijn niet op de hoogte van de komende maatregelen, als het geen minister of stas is kun je het bij bangmakerij zetten.
Zou het kloppen dan moeten de meeste mensen zaterdag en eventueel zondag alle boodschappen halen voor 2 weken.... Dat is niet aanwezig in de winkels
Hadden ze in Frankrijk ook niet zo'n geintje geflikt een tijd geleden? Last minute aankondiging?

Slim #metoo of eigenijk #wetoo want blondie doet ook mee :)
Ik doe niet mee.... Red me het komende jaar wel
Wat me een leuke actie lijkt, alle wappies naar de supermarkt morgen en de kar vol met wc papier laden, 10 minuten wachten zodat iedereen aan het graaien is en terug leggen en dan gewoon voor een paar dagen eten mee....
Kijken hoeveel vaxinazis weer gaan hamsteren 🤣🤣🤣

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan