Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog niet voorbij zien komen, dank voor het plaatsen!Dit zie ik net op telegram voorbij komen. Iemand hier iets over gehoord? Excuus als al besproken is, hoofd loopt om momenteel van zaken die geregeld moeten hier
Kamerleden zijn niet op de hoogte van de komende maatregelen, als het geen minister of stas is kun je het bij bangmakerij zetten.Nog niet voorbij zien komen, dank voor het plaatsen!
Hadden ze in Frankrijk ook niet zo'n geintje geflikt een tijd geleden? Last minute aankondiging?Kamerleden zijn niet op de hoogte van de komende maatregelen, als het geen minister of stas is kun je het bij bangmakerij zetten.
Zou het kloppen dan moeten de meeste mensen zaterdag en eventueel zondag alle boodschappen halen voor 2 weken.... Dat is niet aanwezig in de winkels
Er circuleren als zoveel officiële leugens, jammer dat er ook nog zoveel onofficiele bijkomenHet zoveelste OMG-bericht dat circuleert in 'onze' kringen. Hier is geen enkel bewijs voor en het speelt alleen maar in op angst en hysterie.
Mike
Slim #metoo of eigenijk #wetoo want blondie doet ook meeWe blijven gewoon door preppen. Er kan altijd nog meer bij..! Twee weken eten is geen probleem .
Ik doe niet mee.... Red me het komende jaar welSlim #metoo of eigenijk #wetoo want blondie doet ook mee