Zathras
Well-known member
Quid licet Jovi, non licet bovi :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het stopt als de mensen stoppen!!
Valt wel mee, 2018 was het griep met de zelfde resultaten dus dan is het een griepjeMaar daar wordt de zorg niet blij van!
Voor 2500 per maand NSB'er worden ok genoeg GroenSlinks Soy boys die dat wel zien zitten..
Misschien is dat het enige baantje dat wij als ongevaxten nog kunnen doenVoor 2500 per maand NSB'er worden ok genoeg GroenSlinks Soy boys die dat wel zien zitten..
Nog niet voor 25000000 in de maand, de andere kant er zou dan weinig gecheckt worden of iedereen met geldige QR afwijzen omdat de QR nep isMisschien is dat het enige baantje dat wij als ongevaxten nog kunnen doen
Of agressieve allochtonen jongens die verder nergens aan de bak komen.Voor 2500 per maand NSB'er worden ok genoeg GroenSlinks Soy boys die dat wel zien zitten..
Ik denk dat ze op zeer korte termijn die QR gaan uitbreiden naar niet-essentiële winkels maar hoorde ook van mijn zus dat haar man vandaag te horen kreeg dat er binnenkort een QR ge-eisd gaat worden op zijn werk, hij is chauffeur klein vrachtverkeer binnen NL( leveren aan bedrijven) Mijn zwager gaat zich dan ziekmelden. Hij en 1 andere collega zijn niet gevaxxed verder het hele team wel!