Stop de Lockdown

Stiekem moet ik hier wel om lachen. Play stupid games, win stupid prizes. De schapen hebben maar niet door dat ook zij uiteindelijk genaaid worden. Het is al triest genoeg dat ze het kennelijk OK vinden dat mensen buitengesloten worden als hun pleziertjes maar door gaan. Dan moeten ze het maar op deze manier leren. Only at the precipice...

Mike

Stiekem moet ik hier wel om lachen. Play stupid games, win stupid prizes. De schapen hebben maar niet door dat ook zij uiteindelijk genaaid worden. Het is al triest genoeg dat ze het kennelijk OK vinden dat mensen buitengesloten worden als hun pleziertjes maar door gaan. Dan moeten ze het maar op deze manier leren. Only at the precipice...

Mike

Er zijn vele landgenoten die de nieuwe vorm van "voor Joden verboden" wel goed vinden. Vorige week had ik kritiek op de organisator van een evenement dat ging controleren op een coronatoegangsbewijs. Daarna werd mij door anderen verzocht om respect te hebben voor organisatoren van evenementen die in "deze moeilijke tijd" toch iets leuks proberen te doen. Want het heeft veel tijd en moeite gekost om het voor elkaar te krijgen.

Respect hebben voor lui die hun eigen belang (doorgaan evenement) boven het maatschappelijk belang (vrije samenleving) zetten en daarmee medeschuldig zijn aan de introductie van een controlesysteem? Dat dacht ik niet.

Je hoeft je niet te laten vaccineren. Een test doen kan ook hoor. Het is een keuze.

Dat vertelde iemand die 36 jaar verpleegkundige is geweest.
"Het is een keuze". Man, man, man. En dat heeft in de zorg gewerkt.

Stel je voor dat je in het ziekenhuis komt en er wordt gezegd: "eigen schuld, het was je eigen keuze om iets doms te doen, waardoor je nu hier bent". Zo iemand wil je toch een paar tikken geven als je daar weer toe in staat bent?

Ik vind het best wel heftig hoe de situatie nu is, hoe ongevaccineerden buiten gesloten worden. En de kille sfeer en hoe gevaccineerden bang zijn voor ongevaccineerden (zie ik ook al om me heen)

Ik volg momenteel geen dot.com radio misschien moet ik dat gaan doen. Ik vraag me echt af wanneer we een ommekeer gaan zien?

Ik vind het best wel heftig hoe de situatie nu is, hoe ongevaccineerden buiten gesloten worden. En de kille sfeer en hoe gevaccineerden bang zijn voor ongevaccineerden (zie ik ook al om me heen)

Ik volg momenteel geen dot.com radio misschien moet ik dat gaan doen. Ik vraag me echt af wanneer we een ommekeer gaan zien?
Ik merk dat meer en meer mensen wakker worden, ook de vaxxies. Vorig jaar gingen we met 2 man naar de demo’s, van het weekend met 5 man. Volgende demo met 6 of 7 man. En die domme mondkap vergeet ik gewoon stomweg, denk er pas aan als iemand mij schaapachtig aankijkt in de winkel

Ik merk dat meer en meer mensen wakker worden, ook de vaxxies. Vorig jaar gingen we met 2 man naar de demo’s, van het weekend met 5 man. Volgende demo met 6 of 7 man. En die domme mondkap vergeet ik gewoon stomweg, denk er pas aan als iemand mij schaapachtig aankijkt in de winkel
ok.
Nou dat is goed nieuws.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan