Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het nieuws over de uitgelekte maatregelen komt hard aan bij de getroffen branches. Zo noemt de Koninklijke Horeca Nederland (KHN) de gelekte plannen onbegrijpelijk. De club denkt niet dat mensen zich eraan gaan houden. "De grens is bereikt. Ondernemers zijn woest", aldus voorzitter Robèr Willemsen.
De horeca ondernemers roeptoeteren wel maar gaan gewoon weer mee in de gekteBekijk bijlage 5292
Ondernemers over gelekte maatregelen: 'Dit houden we simpelweg niet vol'
'Onbegrijpelijk' en 'onterecht', klinkt het bij ondernemersverenigingen en vakbonden.nos.nl
Als er 1 laffe groep ondernemers is, is dat wel de horeca. En juist zij hadden alle maatregelen naast zich kunnen neerleggen. Heel simpel door duidelijk te stellen dat je GEEN publieke ruimte bent. Dan bepaal jij de regels en niet de overheid. Staat overduidelijk op de site van de bond Overheidszaken. Ik heb al tijden geleden Kon. Horeca NL hier op gewezen. Helaas geen enkele reactie. Stelletje dociele dombo’s.De horeca ondernemers roeptoeteren wel maar gaan gewoon weer mee in de gekte
Ehm... ze zeiden eerst 2 weken... Is dus ineens snel veranderd naar 3 weken En blijkbaar dus zelfs nog langer dan dat...
Wat ben jij optimistisch. Ik zie dat nog niet gebeuren.Precipice in NL bereikt? EINDELIJK?
Mike
Juist. Laten we het gaan zien.Ik stelde slechts de vraag, ik moet het allemaal.nog zien.
Mike