Stop de Lockdown

Voornamelijk gebruikt door JONGEREN. Je weet wel, die hopeloos verloren generatie die alleen maar met zichzelf bezig is. De jeugd heeft de toekonst?

Mike

Als er 1 laffe groep ondernemers is, is dat wel de horeca. En juist zij hadden alle maatregelen naast zich kunnen neerleggen. Heel simpel door duidelijk te stellen dat je GEEN publieke ruimte bent. Dan bepaal jij de regels en niet de overheid. Staat overduidelijk op de site van de bond Overheidszaken. Ik heb al tijden geleden Kon. Horeca NL hier op gewezen. Helaas geen enkele reactie. Stelletje dociele dombo’s.
Een winkel is ook geen publieke ruimte.

Bijlagen

• Screenshot_20201216-184732_Brave.jpg
    Screenshot_20201216-184732_Brave.jpg
    588,4 KB · Weergaven: 16
🤡 en 🤡 hebben vanavond weer iets goed gedaan. Ik kreeg dit bericht:

Wat een fucking poppenkast. Verspreiding blijft ongeacht wel of niet gevaccineerd. Wil je dit verminderen dan voor beide groepen testen. Iedereen uiteraard zijn eigen mening maar dit gaat echt nergens meer over.

Met dat testen ben ik het natuurlijk niet eens, maar het is positief dat er ogen open gaan. Ook al gaat het langzaam.

🤡 en 🤡 hebben vanavond weer iets goed gedaan. Ik kreeg dit bericht:

Met dat testen ben ik het natuurlijk niet eens, maar het is positief dat er ogen open gaan. Ook al gaat het langzaam.
Ik had vandaag een gesprek met een gevaxte collega over 1G: dat er uiteindelijk gewoon weer testen komt voor zowel gevaxten als ongevaxten: nou toen werd ze wel ff pissig: na haar 2 prikken komt er geen prik meer bij en ze heeft zich niet laten prikken om ook nog te testen. Dus dat was wel even mooi om te zien: dat er ook grenzen zijn. Hopelijk blijven die waar ze zijn, want ik heb deze collega ook eerder horen zeggen dat ze het zou aankijken met die vaccinaties omdat ze experimenteel zijn.

Voornamelijk gebruikt door JONGEREN. Je weet wel, die hooploos verloren generatie die alleen maar met zichzelf bezig is. De jeugd heeft de toekonst?

Mike
hoor zojuist iemand zeggen dat jeugd juist ff gaat buurten bij iemand met corona, zo krijgen ze na een positieve test ook een qr

hoor zojuist iemand zeggen dat jeugd juist ff gaat buurten bij iemand met corona, zo krijgen ze na een positieve test ook een qr
Ze hebben dan nog niet door dat ze daarmee de QR maatschappij voor hun eigen toekomst mede faciliteren 🙈

De jeugd is verloren! Maar dat wisten we al natuurlijk!
Godzijdank niet allemaal! Er zijn er ook nog genoeg hier in de buurt die niet meedoen. Hebben een eigen underground scene opgezet en weigeren zich te conformeren. Niks test, sluitingstijd of wat dan ook. Gewoon gezellig bij elkaar in de keet op de crossmotor. Knappe jongen die ze te pakken krijgt...

Helaas een minderheid. Ik zie overwegend lieve, brave jongens en meisjes die alleen maar hun eigen pleziertjes najagen. Jeroen en Willem suggereerden in hun weekoverzicht dat die 'besmettingsfeestjes' een actieve verzetsdaad zouden zijn. Dat is alleen maar bedoeld om het predikaat 'genezen' te krijgen voor de QR-code, niets meer en niets minder. De motivatie is EGOISME. Misschien dat jongeren nu eindelijk in opstand gaan komen nu ze niet meer door kunnen zakken in cafes tot diep in de nacht?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan