Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt velen laten zich omkopen voor "vrijheid" En niet nadenken over de gevolgen, wir haben es nicht gewusst gaat nu niet meer op, iedereen heeft etternetIk zie ook genoeg volwassenen die meedoen met de QR-code controles "om leuke dingen te kunnen doen".
En "het is een keuze" om wel of geen QR-code te hebben zeggen ze daarbij. Dus als je wordt uitgesloten: niet zeuren.
Ik ken helaas ook volwassenen die dit doen of overwegen dit te gaan doen. Heb daar al met sommigen de nodige discussies mee gehad. Dan ben je wat mij betreft niet net zo erg als de geprikten maar vele malen erger!Voornamelijk gebruikt door JONGEREN. Je weet wel, die hopeloos verloren generatie die alleen maar met zichzelf bezig is. De jeugd heeft de toekonst?
Mike
Only till the precipice
Nee de eigenaar van de boekhandel is gewoon NSB'erJood 2.0???
Dat komt omdat deze 'volwassenen' zelf nog kinderen zijn. Er is een reden waarom onze jeugd zo geworden is, dit gedrag is doorgegeven door de vorige generatie.Ik ken helaas ook volwassenen die dit doen of overwegen dit te gaan doen. Heb daar al met sommigen de nodige discussies mee gehad. Dan ben je wat mij betreft niet net zo erg als de geprikten maar vele malen erger!
Ja zo kun je het ook bekijkenNee de eigenaar van de boekhandel is gewoon NSB'er
Nee de eigenaar van de boekhandel is gewoon NSB'er
Geen test voor toegang, alleen geprikten en hersteld mogen dan nog ergens binnenMet 2g wordt er dan helemaal niet meer getest of testen ze gewoon door?
Bedreiging is zinloos die eigenaar snapt het nog niet, we worden gegijzeld door het omtrent en de regeringWinkeleigenaar bedreigd omdat hij geen ongevaccineerden binnenlaat
Bedreigingen, telefoontjes waarin hij wordt uitgescholden voor NSB’er, vernietigende recensies op Google: een winkeleigenaar in Eindhoven wordt lastiggevallen omdat hij weigert ongevaccineerden binnen te laten in zijn winkel. Hij heeft aangifte gedaan bij de politie vanwege bedreiging. “Het...www.omroepbrabant.nl