Stop de Lockdown

Ik zie ook genoeg volwassenen die meedoen met de QR-code controles "om leuke dingen te kunnen doen".
En "het is een keuze" om wel of geen QR-code te hebben zeggen ze daarbij. Dus als je wordt uitgesloten: niet zeuren.

Ik zie ook genoeg volwassenen die meedoen met de QR-code controles "om leuke dingen te kunnen doen".
En "het is een keuze" om wel of geen QR-code te hebben zeggen ze daarbij. Dus als je wordt uitgesloten: niet zeuren.
Klopt velen laten zich omkopen voor "vrijheid" En niet nadenken over de gevolgen, wir haben es nicht gewusst gaat nu niet meer op, iedereen heeft etternet

Voornamelijk gebruikt door JONGEREN. Je weet wel, die hopeloos verloren generatie die alleen maar met zichzelf bezig is. De jeugd heeft de toekonst?

Mike
Ik ken helaas ook volwassenen die dit doen of overwegen dit te gaan doen. Heb daar al met sommigen de nodige discussies mee gehad. Dan ben je wat mij betreft niet net zo erg als de geprikten maar vele malen erger!

Ik ken helaas ook volwassenen die dit doen of overwegen dit te gaan doen. Heb daar al met sommigen de nodige discussies mee gehad. Dan ben je wat mij betreft niet net zo erg als de geprikten maar vele malen erger!
Dat komt omdat deze 'volwassenen' zelf nog kinderen zijn. Er is een reden waarom onze jeugd zo geworden is, dit gedrag is doorgegeven door de vorige generatie.

Mike

Lichtpuntje!
MIDDELBURG - Een ruime meerderheid van Provinciale Staten heeft zich vrijdagavond uitgesproken tegen de invoering van het 2G-systeem en de invoering van de coronapas op het werk.

Bedreiging is zinloos die eigenaar snapt het nog niet, we worden gegijzeld door het omtrent en de regering

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan