Stop de Lockdown

Mss is die 2G dreiging alleen een zinloos discussiepunt om uiteindelijk die 3G goed te praten (wat net zo verwerpelijk is als 2G aangezien je verplicht moet testen met de gifstok in je neus). Die Ab had het ook al over dat de lockdown langer dan 3 weken zou duren...
 
Caroline zegt het juiste, voordeel van de twijfel dan maar? Ze voelt bij mij niet goed maar...

De oproep is goed maar het is naief om te denken dat deze partijen daar nu ineens naar zouden gaan luisteren. De agenda moet uitgevoerd worden ten koste van alles lijkt het wel.
 

Bronnen dichtbij OMT: 'Over tien dagen coronapas voor winkels' 12 november 2021​

Het kabinet gaat de coronapas op de winkelvloer verplichten. Dat zeggen bronnen dichtbij het OMT. Als de benodigde wetgeving is goedgekeurd door de Eerste en Tweede Kamer, wordt het coronatestbewijs ingevoerd in alle ruimtes die publiekelijk toegankelijk zijn, dus ook winkels. Om de wet omtrent de coronapas aangepast te krijgen, is nog een dag of tien nodig, zo wordt ingeschat. Ook wordt het CTB ingevoerd voor werknemers op de werkvloer, maar dat wordt vermoedelijk pas begin 2022 ingevoerd. Het kost wat meer tijd om die wet aan te passen.
 

Bronnen dichtbij OMT: 'Over tien dagen coronapas voor winkels' 12 november 2021​

Het kabinet gaat de coronapas op de winkelvloer verplichten. Dat zeggen bronnen dichtbij het OMT. Als de benodigde wetgeving is goedgekeurd door de Eerste en Tweede Kamer, wordt het coronatestbewijs ingevoerd in alle ruimtes die publiekelijk toegankelijk zijn, dus ook winkels. Om de wet omtrent de coronapas aangepast te krijgen, is nog een dag of tien nodig, zo wordt ingeschat. Ook wordt het CTB ingevoerd voor werknemers op de werkvloer, maar dat wordt vermoedelijk pas begin 2022 ingevoerd. Het kost wat meer tijd om die wet aan te passen.
dus ongevaccineerden komen niet meer de winkels in?
 

Bronnen dichtbij OMT: 'Over tien dagen coronapas voor winkels' 12 november 2021​

Het kabinet gaat de coronapas op de winkelvloer verplichten. Dat zeggen bronnen dichtbij het OMT. Als de benodigde wetgeving is goedgekeurd door de Eerste en Tweede Kamer, wordt het coronatestbewijs ingevoerd in alle ruimtes die publiekelijk toegankelijk zijn, dus ook winkels. Om de wet omtrent de coronapas aangepast te krijgen, is nog een dag of tien nodig, zo wordt ingeschat. Ook wordt het CTB ingevoerd voor werknemers op de werkvloer, maar dat wordt vermoedelijk pas begin 2022 ingevoerd. Het kost wat meer tijd om die wet aan te passen.
Even verder gegraven: catshuisoverleg 11 nov nummer 4/6
Gaat om NIET Essentiele detailhandel en dienstverlening.
 
Costan Rica: een land met relatief weinig maatregelen en lage cijfers. Vanuit het niets per decreet vanaf 8 januaride QR code verplicht voor alle niet essentiele zaken. Direct zijn er rechtszaken opgestart en gisteren heeft de rechter besloten dat de invoering vande QR voor onbebepaalde tijd wordt uitgesteld. De regering wordt de mogelijkheid geboden een en ander te onderbouwen.

Eerdere rechtszaak waarin aan de rechter wordt verzocht de minister van gezondheid antwoord te laten geven op 200 essentiele vragen over onder andere corona, de pcr ende vaccinaties is vandaag gewonnen deminister isverplicht alle vragen te beantwoorden

onder dwang van gijzeling.

3e zaak: de rechter heeft verplichte vaccinatie voor kinderen onder de 11 voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Wellicht kleine stapjes maar niet onbelangrijk.
 
https://www.alertadigital.com/2021/...n-la-vacuna-ni-preguntar-si-se-esta-vacunado/

Vertaling :

Valerie Oyarzun Fontanet, officier van justitie bij de provinciale rechtbank van Lérida: "Niemand kan aandringen op het vaccin of vragen of je bent ingeënt"

Voor Valerie Oyarzun Fontanet heeft - De COVID-pas, groene pas, groen paspoort, COVID DIGITAAL CERTIFICAAT, ongeacht de naam, geen wetenschappelijke, medische en juridische basis, dus is de verplichting ILLEGAAL. Het is een discriminerend, stigmatiserend document dat de grondrechten schendt en daarom illegaal is, en bedoeld is om het vrije verkeer van personen te controleren en te beperken, de wettelijke bepalingen inzake gegevensbescherming te schenden en het toedienen van niet-afdwingbare invasieve medische handelingen af te dwingen , waardoor mensen worden aangespoord om zich te laten inenten met een van de COVID-19-vaccins, of om PCR te ondergaan met een negatief resultaat in de afgelopen 48/72 uur of om een medisch attest te overleggen dat ze hersteld zijn van de ziekte.

Het EU COVID-digitale certificaat is bedoeld als bewijs dat een persoon is ingeënt tegen COVID-19, een negatieve SARS-CoV-2 diagnostische test heeft gehad, of is hersteld van COVID-19.

Dit is in strijd met Resolutie 2361 (2021) van de Parlementaire Vergadering van de Raad van Europa, over “Vaccin tegen COVID-19: ethische, juridische en praktische overwegingen”. De tekst specificeert dat het exclusieve gebruik dat aan vaccinatiecertificaten kan worden gegeven als volgt is :

7.5.2 gebruik vaccinatiecertificaten alleen voor het aangewezen doel, nl. om de werkzaamheid van het vaccin, mogelijke bijwerkingen en bijwerkingen te controleren."
En in de volgende punten wordt eraan herinnerd dat de lidstaten van de Europese Unie :
“7.3.1.- ervoor moeten zorgen dat burgers worden geïnformeerd dat vaccinatie NIET verplicht is en dat niemand politieke, sociale of andere druk ondervindt om zich te laten vaccineren, als ze dit niet persoonlijk willen doen.
7.3.2.- ervoor zorgen dat niemand het slachtoffer wordt van discriminatie omdat hij niet is ingeënt, vanwege een mogelijk gezondheidsrisico of omdat hij zich niet wil laten vaccineren ”.

De drie genoemde opties (3G) voor het verkrijgen van de COVID-pas zijn niet toelaatbaar en hebben geen geldigheid op basis van de volgende redenering.

1. De eis om te worden ingeënt tegen COVID-19 is illegaal, aangezien de geneesmiddelen die worden beschouwd als vaccins voor COVID-19, onder een voorwaardelijke handelsvergunning zonder definitieve goedkeuring op de markt worden gebracht, geneesmiddelen / gengeneesmiddelen zijn in de experimentele fase, zoals uitdrukkelijke erkend wordt in de technische fiches waarin voor de "duur van de bescherming" vermeld staat: "De duur van de bescherming die het vaccin biedt, is onbekend, omdat deze nog wordt bepaald in lopende klinische onderzoeken."

Aangezien het klinische proeven zijn, namelijk experimenten op mensen, zijn ze onderworpen aan de naleving van internationale bepalingen zoals de Ethische Code van Neurenberg van 1947, de Verklaring van Helsinki van 1964, de Universele Verklaring van de Unesco inzake bio-ethiek en mensenrechten van 2005 en het Verdrag van Oviedo van 1997 of Wet 14/2007 betreffende biomedisch onderzoek, zodat niemand de verplichting heeft om zich eraan te onderwerpen en daarom kan niemand een dergelijke voorwaarde eisen, tenzij hij zich schuldig maakt aan dwang, intimidatie of arbeidsintimidatie of zelfs deelneemt aan misdaden van genocide of menselijk leed.

2. In dezelfde mate missen PCR-tests diagnostische validiteit omdat het onderzoeks- en geen diagnostische tests zijn, wat hun eigen fabrikanten erkenden door te stellen: "Dit product is alleen voor onderzoeksdoeleinden en is niet bedoeld voor diagnostisch gebruik." (“Dit product is alleen voor onderzoeksdoeleinden en niet bedoeld voor diagnostisch gebruik”, CD Creative Diagnostics SARS-Cov-2 Coronavirus Multiplex RT-qPCR Kit). (CD019RT) https://drive.google.com/file/d/1009dZu6845swr5XGJowUxwppvzVYmMlr/view.

De PCR-tests zijn gediskwalificeerd door het Center for Disease Control and Prevention (CDC), van de Verenigde Staten, op 21 juli 2021, op wiens officiële pagina het een waarschuwing uitgaf aan de laboratoria over PCR-tests, waarin de CDC rapporteerde dat de PCR-test geen onderscheid maakt tussen SARS en griep en dat het zijn aanvraag voor een autorisatie voor noodgebruik in de VS op 31 december 2021 intrekt. https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/...-changes_CDC_RT-PCR_SARS-CoV-2_Testing_1.html

Daarom missen de PCR-tests bewijskracht, zelfs niet op diagnoseniveau om te bepalen of een persoon is getroffen door SARS-CoV-2, of zijn varianten, griep, adenovirussen, bacteriën waarmee de persoon in contact is geweest, door zonder onderscheid positief te testen in aanwezigheid van een pathogeen, zodra een bepaald aantal cycli of amplificaties is overschreden. Men mag niet vergeten dat tot op heden het originele volledige genoom van het veronderstelde nieuwe virus genaamd SARS-CoV-2 nog niet is gepubliceerd, naar behoren geïdentificeerd door isolatie, zuivering en sequentiebepaling volgens de postulaten van Koch, die werd erkend door de Onderzoekers zelf door uiting te geven aan "onze studie voldoet niet aan de postulaten van Koch" in het rapport dat ze op 24 januari 2020 publiceerden over een nieuw coronavirus van patiënten met longontsteking in China, in The new england journal of medicine, getiteld "A Novel Coronavirus from Patiënten met longontsteking in China, 2019, door Na Zhu, Ph.D. https://www.nejm.org/doi/10.1056/NEJMoa2001017

Op 3 februari 2020 werd "Een nieuw coronavirus geassocieerd met menselijke luchtwegaandoeningen in China", Fan Wu et al., DOI: 10.1038 / s41586-020-2008-3, gepubliceerd in het tijdschrift Pubmed. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32015508/

In dit rapport wordt niet erkend dat het is overgegaan tot de isolatie en sequentiebepaling van het veronderstelde nieuwe virus in overeenstemming met de veronderstellingen van Koch, noch dat het gereviseerd is geweest door vakgenoten.

3. Ten slotte, onverminderd de terughoudendheid om medische attesten af te geven, volgens welke de persoon hersteld is van de ziekte die het gevolg was van het vermeende SARS-CoV-2, zouden deze attesten niet waarheidsgetrouw en geldig zijn, aangezien het nauwelijks mogelijk zou zijn om te certificeren dat een persoon genezen en geïmmuniseerd is tegen een virus dat niet is geïsoleerd, gezuiverd en gesequencieerd en dat de tests die zijn gebruikt voor de vermeende detectie ervan niet specifiek zijn, en dat degenen die bijgvolg de certificaten afgeven, strafbare feiten plegen door vervalsing van die certificaten, overeenkomstig de artikelen 397 en 398 van het Wetboek van Strafrecht (Spanje) wegens onwaarheden in de uiteengezette feiten. Daarom is het illegaal om mensen te verplichten of te dwingen om klinische proeven of menselijke experimenten en onderzoekstests te ondergaan,daar deze niet specifiek zijn, en het vermeende virus niet wordt geïdentificeerd door middel van isolatie, zuivering en sequentiebepaling, en bijgevolg geen certificaten kunnen worden afgegeven. Geen enkele autoriteit, functionaris of individukan dit document eisen op straffe van het plegen van een misdrijf door dwang uit te oefenen op een individu. artikel 172.1 van de Codigo Penal (Spanje) : "... die zonder wettig gemachtigd te zijn een ander dwingt te doen wat die niet wil ; of misdaden tegen individuele rechten begaan door autoriteiten, artikel 542 van het Wetboek van Strafrecht (Spanje) : "De autoriteit of ambtenaar die, willens en wetens, een persoon verhindert andere burgerrechten uit te oefenen die zijn erkend in de Grondwet en de wetten."














 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Berichten
544.119
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan