Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nijmegen; ''City of Health''
Wat doen we onze kinderen toch aan!
Mike
Bij mij doet het filmpje het wel: ze zegt: de gevaccineerden worden ziek.Filmpje doet het niet.
Mike
StormyPatriotJoe ⭐️⭐️⭐️ Channel
In the Netherlands 🇳🇱 black fencing has been put up to stop the unvaccinated seeing Santa. Rockefeller playbook in full swing. @zerotolerancemediat.me
Enige verschil hier : geen zwem maar wilde toch al pauze inlassenHebben jullie nou het gevoel dat er een lockdown is? Ik merk er niets van en ik merk het verschil nieteens tussen deze week en de weken ervoor met die persconferentie die er schijnt geweest te zijn. Ik heb er weinig van meegekregen. Misschien mijn manier om ermee om te gaan. Als je kinderen hebt zal dat vast anders zijn.
Ik mag weer vaker thuiswerken! Relaxt opstaan, goeie koffie en geen reistijd.Hebben jullie nou het gevoel dat er een lockdown is? Ik merk er niets van en ik merk het verschil nieteens tussen deze week en de weken ervoor met die persconferentie die er schijnt geweest te zijn. Ik heb er weinig van meegekregen. Misschien mijn manier om ermee om te gaan. Als je kinderen hebt zal dat vast anders zijn.
Ik heb een kind maar merk geen verschil hoor ze is bijna 5 en weet donders goed hoe papa en mama erin staan! Bepaalde dingen kunnen niet vanwege QR code maar er zijn altijd andere dingen die je kunt doen. Ze heeft er geen problemen mee gelukkig. Bos en strand vind ze geweldig. Vandaag hebben we een waterfilter gemaakt en slootwater gefilterd vond ze helemaal geweldig.Hebben jullie nou het gevoel dat er een lockdown is? Ik merk er niets van en ik merk het verschil nieteens tussen deze week en de weken ervoor met die persconferentie die er schijnt geweest te zijn. Ik heb er weinig van meegekregen. Misschien mijn manier om ermee om te gaan. Als je kinderen hebt zal dat vast anders zijn.
Ik heb een kind in ‘thuis’ quarantaine vanwege positieve pcr-tests bij kinderen en juf. Ander kind thuis gehouden want snotterig en hoesten en in een dorp houdt iedereen elkaar in de gaten..dus de sociale druk is voelbaar.Hebben jullie nou het gevoel dat er een lockdown is? Ik merk er niets van en ik merk het verschil nieteens tussen deze week en de weken ervoor met die persconferentie die er schijnt geweest te zijn. Ik heb er weinig van meegekregen. Misschien mijn manier om ermee om te gaan. Als je kinderen hebt zal dat vast anders zijn.