Stop de Lockdown

Spoedtest.nl verdacht van fraude, 100 testlocaties afgesloten​

Een van Nederlands grootste coronatest-bedrijven wordt door het ministerie van Volksgezondheid verdacht van het uitgeven van valse vaccinatiebewijzen. Spoedtest.nl is per vandaag afgesloten van het systeem voor Testen voor Toegang.

Van TG groep 'nieuwe wereld gehandicaptenzorg':

Goedenmiddag lieve mensen, medewerkers, ouders en cliënten. Omdat ze de druk steeds meer en meer aan het opvoeren zijn wat betreft het vaccineren van personeel en cliënten, wil ik nogmaals de alternatieven delen die zijn opgezet. Ook voor de cliënten die hierin zitten doe ik mijn best het in makkelijk te begrijpen taal te omschrijven.

Voor het personeel: Wanneer de corona pas verplicht word, laat je dan ontslaan! Neem nooit zelf ontslag! Wat ze er ook over zeggen. Laat je ontslaan. Bewaar al deze gegevens en brieven goed! Wellicht kan er nog juridisch wat mee gedaan worden.

Dan heb ik een eerste alternatief: de website http://www.newdutch.net
Dit is een recruitingsbureau waar je terecht kan als zorgverlener (dus personeel/begeleiding uit de gehandicaptenzorg) maar je kan hier ook terecht als cliënt met PGB maar ook ouders/verwanten van cliënten kunnen hier terecht als zorgvrager. Ga naar de site en voor vragen neem gerust contact met hen op! Ze denken graag met ons mee.

Dan is er als 2e alternatief: https://www.vitaliteitindebuurt.nl/
Vitaliteit in de Buurt (onderdeel van Beter in de Buurt) is een vrije manier van uitwisseling van vitaliteits- en zorgdiensten. Hier kan personeel zich als zorgverlener aanmelden maar ook zorgvragers dus cliënten en ouders/verwanten van cliënten kunnen hier terecht. Neem ook gerust contact met hen op!

Het mooie is dat deze 2 initiatieven met elkaar samenwerken maar ook met het artsencollectief!

Geef de moed niet op, wij zijn sterk en wij zullen ons werk, wat we met ons hart doen, hoe dan ook blijven uitvoeren, want het zit in ons! Cliënten, wij zijn er ook voor jullie, we strijden voor jullie en geven niet op. Iedereen mag al zijn zorgen en vragen delen in de chat, we hopen elkaar waar mogelijk te kunnen ondersteunen en elkaar omhoog te houden als het met de ander niet zo goed gaat. Wellicht komen er nog meer mooie initiatieven wanneer de pas echt verplicht gaat worden. We got this! ❤️ Light and Love, Nieuwe Wereld Gehandicaptenzorg.

Midden Juli:
Rutte: "Er zijn geen voornemens om 2G in te voeren"

1,5 maand later:
Een meerderheid in de Tweede Kamer voor de invoering van 2G-beleid, waarbij ongevaccineerden geen geldige QR-code meer krijgen, lijkt ver weg. Het demissionaire kabinet bereidt wetgeving voor, maar dat kan vooralsnog alleen op goedkeuring van de VVD en D66 rekenen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan