Dorothe, de zaken zijn gegaan zoals ze zijn gelopen, maar wat ik hier lees was absoluut geen reden tot zorg, laat staan een ziekenhuisopname met geinduceerde coma. Mijn vriendin is vorige week ook ziek geworden, een dag nadat ik dat werd. Op haar hoogtepunt had ze nog net geen 40 graden koorts. Ze loopt iets achter op mij en is dus nog aan het uitzieken, maar het gaat alweer een stuk beter met haar.Het is als volgt gegaan. Mijn vriend heeft een sportcoach. Jonge vent volledig gevaccineerd. Die kreeg 'corona'. Ik zeg het maar gewoon even zo voor het gemak. Daarna kreeg mijn vriend de griep. Ik heb eerst op de bank geslapen, maar omdat ik dus sceptisch sta tegenover dit gehele verhaal, ben ik de 2e avond gewoon ook in bed gekropen. Tja, en toen werd ik ziek, een week geprobeerd met ivermectine, maar ik kreeg 40 graden koorts en kon een week niet eten. Toen heeft mijn vriend, tegen mijn wil maar ik ben wel blij ermee, de dokter gebeld en toen ging alles zijn gang. Ik ben in coma gebracht en ja, de story is nu natuurlijk opknappen. Wat het bij mij zo ernstig maakte, ik weet het niet.
Dorothé
Waarom jij achteraf blij bent met de paniekreactie van jouw vriend weet ik niet, want ze hadden je daar in het ziekenhuis kunnen vermoorden en dan was je nooit meer uit die coma gekomen! Het komt op mij over dat je je toch gek hebt laten maken met de gedachte dat je 'corona' hebt en dat dit levensgevaarlijk is en de artsen je van een gewisse dood hebt gered. Je hebt gewoon strontmazzel gehad dat je levend dat ziekenhuis uit bent gekomen!
Mike