Stop de Lockdown

Ja veel beterschap gewenst Dorothé. Van collega's en familie die corona hadden, waren diegene met een paar pondjes meer, ook diegene die het wat zwaarder hadden. Maar vanaf week 5/6 gingen ook die met stappen vooruit.
Zeg maar je loopt 200 meter en dan ben je bekaf, dag daarna loop je 400 meter en ben je net zo moe alleen kan je dus meer. Zo kan je het weer opbouwen. Heb ook een paar zwaarlijvige collega's die nog steeds moe zijn, maar die hebben dan ook niets ondernomen om weer conditie op te bouwen. Al ga je alleen maar stukjes wandelen.

Er is voor covid herstel 50 uur fysiotherapie gratis, mijn vader heeft hier gebruik van gemaakt. Je zou hier naar kunnen informeren. Nou ok het beste.
:ROFLMAO: man, man, man, que gilipollez lees ik hier nu weer.

Dorothe, ik hoop dat je snel antwoord kunt geven op onze vragen. Had je naast 40 graden koorts ook daadwerkelijk te maken met tekenen van een longembolie? Denk hierbij aan (longfonds.nl):

Of hoorde je pas naderhand in het ziekenhuis, nadat je ontwaakt was uit coma, dat er sprake zou zijn geweest van een embolie? Indien het laatste zou Romagi wel eens gelijk kunnen hebben en zou het veroorzaakt kunnen zijn door de behandeling in het ziekenhuis en mag je van geluk spreken dat ze je longblaasjes niet kapot hebben geblazen met de beademing!

Al met al komt het op mij over als een zware griep die gewoon thuis uutgeziekt had kunnen worden, ware het niet dat je hysterische vriend achter je rug om de arts erbij heeft gehaald en je bijna een gewisse dood in heeft gestuurd, want ziekenhuizen zijn echt de allerlaatste plek waar je nou wil zijn - en al helemaal niet op de IC! Als dit scenario klopt zou ik niet dankbaar zijn naar je vriend maar pislink!

Mike
Inderdaad, mijn temp gaat bijna nooit omhoog, maar als ie gaat gaat ie ook vlotjes tot 41, zoals vorig jaar feb. Wel bijna 3 dagen aan een stuk geslapen (laat ons zeggen een soort coma) en zeer af een toe een bouillon. Normaliter zou ik ook zeggen af koelen maar daar had ik tijdens mijn siesta de fut zelfs niet voor. Gewoon geen kleren aan, wel sokken. Maw uitzieken en dan recup., ook als getraind persoon in die 3d ca 4/5kg verloren en nadien enkele weken minder fysiek. Dat is gewoon zo.

Voor Dorothe.
Pas als je je dossier hebt kun je een indruk krijgen van wat er is gebeurd. Mondeling wordt het allemaal al snel vergeten of voor de helft verteld.
Pas toen ik mijn eigen dossier in handen kreeg (destijds) zag ik wat het allemaal betekende.

Ik heb alles aan info hier, maar wil op het moment teveel. Ik moet rustig aan doen. Ik zal voorlopig ook alleen maar lezen op het forum.
Iedereen bedankt voor het medeleven. In enkele weken zal ik wel weer terug zijn.

Liefs,
Dorothé
Neem vooral de tijd voor herstel Dorothé. Je hebt nogal wat voor je kiezen gehad en het kan best even duren voor het goed doordringt wat er allemaal is gebeurd. Sterkte om alles op een rijtje te krijgen!
❤️💚💛

Dorothe ik wil je sterkte wensen. Dapper dat je hier je verhaal durft te doen en durft te erkennen dat je inderdaad corona had. Het is niet niks om hier tussen de antivaxxers toe te geven dat je goed behandeld bent in het ziekenhuis en je je vriend dankbaar bent dat hij de dokter heeft gebeld. Ik voel aan alles dat je nu anders over corona denkt maar dat je het lastig vindt dat hier te bespreken. Neem je tijd en wie weet dat je je ooit sterk genoeg voelt om het hele verhaal incl jouw visie op de situatie nu durft te doen. Ik kan je vertellen dat je de eerste, laatste en enige niet bent die achteraf toch erkent dat corona geen hoax was en dat ze er naast zaten. Beterschap.

Dorothe ik wil je sterkte wensen. Dapper dat je hier je verhaal durft te doen en durft te erkennen dat je inderdaad corona had. Het is niet niks om hier tussen de antivaxxers toe te geven dat je goed behandeld bent in het ziekenhuis en je je vriend dankbaar bent dat hij de dokter heeft gebeld. Ik voel aan alles dat je nu anders over corona denkt maar dat je het lastig vindt dat hier te bespreken. Neem je tijd en wie weet dat je je ooit sterk genoeg voelt om het hele verhaal incl jouw visie op de situatie nu durft te doen. Ik kan je vertellen dat je de eerste, laatste en enige niet bent die achteraf toch erkent dat corona geen hoax was en dat ze er naast zaten. Beterschap.
Waar heb je gelezen dat ze vertelt dat ze corona had?

Hoi mensen, Ik ben net terug. Ik ben op 8 november ziek geworden en van 19 november tot 28 november op de IC geweest, in coma etc. Daarna 6 dagen in een afgezonderde kamer en moet nu regenereren. Heel zwaar allemaal. Tja, was dan toch corona.
Ik zal langzaam terugkomen. Groetjes, Dorothé
Corona.

Ik ben met longembolieën op de IC gekomen. Heb een week met Ivermectine geprobeerd, kon niet meer eten. Toen is alles via mijn vriend gelopen, Ik was eerst in Maastricht, daarna in Nijmegen. Gelukkig regenereer ik goed, maar ademproblemen zijn er nog en ik moet spiermassa opbouwen.
Tja, toch best wel shit.

Dorothé
Ja een vrij 'standaard' probleem van de ernstige covid patient. Dit is waarom we in semi lockdown zitten en iedereen willen vaccineren. Jouw reis was er eentje uit de boekjes. Helaas voor jou maar waar. Dit is wat we op de tv zien. Heftig he?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan