Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik merk de laatste dagen als ik in de avond een wandeling maak, dat de lucht nogal ruikt naar smog... Dezelfde geur alsof er vuurwerk afgestoken is... Natuurlijk hoor ik zo nu en dan weleens knallen, maar die geur ruik ik ook bij gedeeltes vlakbij het bos... Waar verder niks afgestoken word...Hebben we met al die rotzooi in de lucht misschien een hogere dosering Ivermectine nodig dan de aanbevolen 0,2mg/kg lichaamsgewicht?
Ik zou o.a. flink ondersteunen met de supp`s zoals op zelfzorgcovid staat en uiteraard IVM.Mensen worden in ieder geval (en soms behoorlijk) ziek. Wat zouden jullie doen dan? als je van te voren geen iverm hebt geslikt?
Uitzieken met extra ivermectine?
Je stelt preciea de juiste vragen, Romagi, blij met jou!Ik heb zojuist wat info gelezen over kunstmatig coma. Geen artikel gevonden (even snel) dat voldeed.
Had ze trombose voordien of achteraf van de behandeling. Kunstm coma doe je niet zomaar. en zeker niet bij alleen koorts.
Ik heb zowiezo steeds de indruk dat ziekenhuizen niet weten hoe ze moeten behandelen. Ze geven medicijnen waarvan de bijwerkingen erger zijn dan de ziekte en omdat ze het niet weten gooien ze iedereen op de IC.
Wat doen ze op de IC. Wordt iedereen zoals Dorothe in coma gehouden? met alle bijwerkingen van dien. Ik denk dus dat Dor. ook beademd is. Dus longembolie NA de behandeling. ?
Wat betreft hoge koorts heb ik wel eens gelezen bij natuurlijke behandelingen dat men in uiterste nood (42 graden) niet meer wist wat te doen. Oplossing: lichaam afkoelen. (met ijs)?
Heb je ook gehad dat je zo vreselijk moest hoesten net of je longen iets naar buiten willen stuwen?Het is als volgt gegaan. Mijn vriend heeft een sportcoach. Jonge vent volledig gevaccineerd. Die kreeg 'corona'. Ik zeg het maar gewoon even zo voor het gemak. Daarna kreeg mijn vriend de griep. Ik heb eerst op de bank geslapen, maar omdat ik dus sceptisch sta tegenover dit gehele verhaal, ben ik de 2e avond gewoon ook in bed gekropen. Tja, en toen werd ik ziek, een week geprobeerd met ivermectine, maar ik kreeg 40 graden koorts en kon een week niet eten. Toen heeft mijn vriend, tegen mijn wil maar ik ben wel blij ermee, de dokter gebeld en toen ging alles zijn gang. Ik ben in coma gebracht en ja, de story is nu natuurlijk opknappen. Wat het bij mij zo ernstig maakte, ik weet het niet.
Dorothé
Hieronder het gesprek met de Amerikaanse ivm verpleegkunige die nauw samenwerkt met Pierre koiry. Ze heeft op de IC in Nederland gewerkt en schrok zich een hoedje van de protocollen hier en vooral de starheid van de artsen omtrent deze protocollen. Er gaat echt veel fout op de IC's hier! Geluidskwaliteit is slecht maar desalniettemin de moeite waard om te beluisteren.Ik heb zojuist wat info gelezen over kunstmatig coma. Geen artikel gevonden (even snel) dat voldeed.
Had ze trombose voordien of achteraf van de behandeling. Kunstm coma doe je niet zomaar. en zeker niet bij alleen koorts.
Ik heb zowiezo steeds de indruk dat ziekenhuizen niet weten hoe ze moeten behandelen. Ze geven medicijnen waarvan de bijwerkingen erger zijn dan de ziekte en omdat ze het niet weten gooien ze iedereen op de IC.
Wat doen ze op de IC. Wordt iedereen zoals Dorothe in coma gehouden? met alle bijwerkingen van dien. Ik denk dus dat Dor. ook beademd is. Dus longembolie NA de behandeling. ?
Wat betreft hoge koorts heb ik wel eens gelezen bij natuurlijke behandelingen dat men in uiterste nood (42 graden) niet meer wist wat te doen. Oplossing: lichaam afkoelen. (met ijs)?
Waarom koorts verlagen? Het lichaam verhoogt de temperatuur niet voor niets!s://nl.wikihow.com/Koorts-verlagen-zonder-medicijnen
Of hoorde je pas naderhand in het ziekenhuis, nadat je ontwaakt was uit coma, dat er sprake zou zijn geweest van een embolie? Indien het laatste zou Romagi wel eens gelijk kunnen hebben en zou het veroorzaakt kunnen zijn door de behandeling in het ziekenhuis en mag je van geluk spreken dat ze je longblaasjes niet kapot hebben geblazen met de beademing!
- Een benauwd gevoel
- Pijn op de borst tijdens het ademhalen
- Hoesten (soms zit daar bloed bij)
- Een versnelde ademhaling
- Een verhoogde hartslag
- Zweten
- Een licht gevoel in het hoofd
- Een zwakkere hartslag
Bij 42 en een beetje stollen de eiwittenWat betreft koorts verlagen heb ik het over extreem hoge koorts.
Voor zover ik weet is TE HOGE KOORTS niet goed.
De vraag moet zijn: wat gebeurt er met een lichaam (mens) als de koorts te hoog is. dus 41 of 42.
Ik merk de laatste dagen als ik in de avond een wandeling maak, dat de lucht nogal ruikt naar smog... Dezelfde geur alsof er vuurwerk afgestoken is... Natuurlijk hoor ik zo nu en dan weleens knallen, maar die geur ruik ik ook bij gedeeltes vlakbij het bos... Waar verder niks afgestoken word...
Ja in die straten vlakbij het bos staan veel dure koopwoningen, er zullen daar vast mensen zijn met openhaard.Stank is hier ook en vooral als er mist is. Het lijkt op dezelfde geur die ik hier in de bebouwde kom vaak waarneem als de lucht vol zit met strepen.
Is de vuurwerkgeur die jij ruikt niet afkomstig van openhaarden? Die branden wel met deze temperatuur.
Ik kon thuis al niet meer ademen. Mijn zuurstofgehalte werd door de dokter gemeten en was beroerd laag. Ik moest wel opgenomen worden. Helaas weet ik er voor de rest niet het fijne van. Ik ben heel goed behandeld en nee, niemand heeft mijn stiekem gevaccineerd. Ik ben nog steeds jullie mening. Misschien laten we verder maar dan dit thema. Ik ben nog steeds tegen het vaccin en ga dit ook niet doen. Maar mijn relatie is beter dan ooit en daar ben ik dan heel blij mee. Trouwens veel zorgpersoneel heeft zich laten vaccineren maar is dezelfde mening dan ons.Dorothe, ik hoop dat je snel antwoord kunt geven op onze vragen. Had je naast 40 graden koorts ook daadwerkelijk te maken met tekenen van een longembolie? Denk hierbij aan (longfonds.nl):
Of hoorde je pas naderhand in het ziekenhuis, nadat je ontwaakt was uit coma, dat er sprake zou zijn geweest van een embolie? Indien het laatste zou Romagi wel eens gelijk kunnen hebben en zou het veroorzaakt kunnen zijn door de behandeling in het ziekenhuis en mag je van geluk spreken dat ze je longblaasjes niet kapot hebben geblazen met de beademing!
Al met al komt het op mij over als een zware griep die gewoon thuis uutgeziekt had kunnen worden, ware het niet dat je hysterische vriend achter je rug om de arts erbij heeft gehaald en je bijna een gewisse dood in heeft gestuurd, want ziekenhuizen zijn echt de allerlaatste plek waar je nou wil zijn - en al helemaal niet op de IC! Als dit scenario klopt zou ik niet dankbaar zijn naar je vriend maar pislink!
Mike
Volgens mij verwijt niemand jouw dat jij stiekem gevaccineerd zou zijn, dus daar ging het niet overIk kon thuis al niet meer ademen. Mijn zuurstofgehalte werd door de dokter gemeten en was beroerd laag. Ik moest wel opgenomen worden. Helaas weet ik er voor de rest niet het fijne van. Ik ben heel goed behandeld en nee, niemand heeft mijn stiekem gevaccineerd. Ik ben nog steeds jullie mening. Misschien laten we verder maar dan dit thema. Ik ben nog steeds tegen het vaccin en ga dit ook niet doen. Maar mijn relatie is beter dan ooit en daar ben ik dan heel blij mee. Trouwens veel zorgpersoneel heeft zich laten vaccineren maar is dezelfde mening dan ons.
Dorothé
Fijn dat je er weer bent. Ik kan je bijdragen altijd zeer waarderen.Ik kon thuis al niet meer ademen. Mijn zuurstofgehalte werd door de dokter gemeten en was beroerd laag. Ik moest wel opgenomen worden. Helaas weet ik er voor de rest niet het fijne van. Ik ben heel goed behandeld en nee, niemand heeft mijn stiekem gevaccineerd. Ik ben nog steeds jullie mening. Misschien laten we verder maar dan dit thema. Ik ben nog steeds tegen het vaccin en ga dit ook niet doen. Maar mijn relatie is beter dan ooit en daar ben ik dan heel blij mee. Trouwens veel zorgpersoneel heeft zich laten vaccineren maar is dezelfde mening dan ons.
Dorothé
Hoi mensen, Ik ben net terug. Ik ben op 8 november ziek geworden en van 19 november tot 28 november op de IC geweest, in coma etc. Daarna 6 dagen in een afgezonderde kamer en moet nu regenereren. Heel zwaar allemaal. Tja, was dan toch corona.
Ik zal langzaam terugkomen. Groetjes, Dorothé