Ik heb vandaag dan eindelijk de ontslagbrief van de IC van Maastricht gekregen.
Ik had, en dat wist ik dus niet, een longontsteking, kon daarom ook niet meer eten, er zat vocht door de ontsteking in de longen. Bij een eerste controle zagen ze geen noemenswaardige embolieën, bij een CT scan kwamen er dan wel micro-embolieën naar voren, voor de opname, door de longontsteking.
In de brief staat ook wat ik allemaal gezegd heb. Dat ik absoluut NIET gevaccineerd wilde worden in het ziekenhuis en ook geen bloed van gevaccineerden wilde krijgen. Ze verbaasden zich dat ik me niet had laten testen en toen hebben ze me wel getest en ik schijn daar verbaasd op hebben gereageerd. Ik regenereerde zeer goed, ging daarom van Maastricht IC naar Nijmegen IC, daar begonnen ze al met oefeningen zoals staan, zitten, spieroefeningen, zelf wat eten etc. Ook daar liep het zeer voorspoedig en ik kwam snel op een andere eenpersoonskamer vanwege Cojona! en ook daar gaf ik mijn beste kant. Ik ging zelf naar de badkamer etc. En nu na een dikke week thuis gaat het ook beter. Heb vandaag zelf alleen gedoucht en haren gewassen. Het zal allemaal nog wel wat tijd nodig hebben, ik hoest nog veel, als reactie van de longontsteking. Maar desondanks zie ik het toch positief in.
Dorothé