Stop de Lockdown

Krijg je nu ook nog antistollingsmedicatie en/of andere medicijnen?
En.....neem je nu nog ivm?
Ja, bloedverdunners. Ik vind dat heel erg, voor het eerst echt medicijnen in mijn leven, afgezien van wel eens een panadol. Maar goed, ik doe het maar. Met de ivermectine ben ik gestopt. Ik heb tijdens de week toen ik ziek thuis was, veel genomen, maar het hielp me helaas niet. Ik moet ook uitkijken dat ik niet misselijk word. Levertraan neem ik nu ook niet. Ik moet dat nog uitzoeken wanneer ik dat weer nemen kan ivm. bloedverdunning en eveneens bloedstolling van vit.k (boterolie).

Dorothé

Ja, bloedverdunners. Ik vind dat heel erg, voor het eerst echt medicijnen in mijn leven, afgezien van wel eens een panadol. Maar goed, ik doe het maar. Met de ivermectine ben ik gestopt. Ik heb tijdens de week toen ik ziek thuis was, veel genomen, maar het hielp me helaas niet. Ik moet ook uitkijken dat ik niet misselijk word. Levertraan neem ik nu ook niet. Ik moet dat nog uitzoeken wanneer ik dat weer nemen kan ivm. bloedverdunning en eveneens bloedstolling van vit.k (boterolie).

Dorothé
Misschien dan toch wel extra D3 nemen??? Of even zo'n D3 test doen?

Ja, zo langzaamaan moet ik weer de normaliteit gaan inbouwen. In mijn eerste week thuis heb ik meer geslapen dan ooit. Alles was en is nog eigenlijk ontregeld. Maar goed, het komt allemaal.
Vandaag voor mijn eigen good-feeling eerst weer contactlenzen ipv. de bril ingedaan. Niet wezenlijk van belang, maar alleen voor mijn eigen gevoel.

Dorothé

Dorothé

Heb je toen je ziek was een hogere dosering Ivermectine gebruikt? Dus niet de onderhoudsdosering van 1 tablet per 25 kg, maar minimaal 2 tabletten per 25 kg?

Heb je toen je ziek was een hogere dosering Ivermectine gebruikt? Dus niet de onderhoudsdosering van 1 tablet per 25 kg, maar minimaal 2 tabletten per 25 kg?
Ik nam normaal om de 2 dagen 4 tabl. en heb toen de dosis op 6 verhoogd, elke dag toen ik thuis ziek was.

Dorothé

Ik heb vandaag dan eindelijk de ontslagbrief van de IC van Maastricht gekregen.
Ik had, en dat wist ik dus niet, een longontsteking, kon daarom ook niet meer eten, er zat vocht door de ontsteking in de longen. Bij een eerste controle zagen ze geen noemenswaardige embolieën, bij een CT scan kwamen er dan wel micro-embolieën naar voren, voor de opname, door de longontsteking.

In de brief staat ook wat ik allemaal gezegd heb. Dat ik absoluut NIET gevaccineerd wilde worden in het ziekenhuis en ook geen bloed van gevaccineerden wilde krijgen. Ze verbaasden zich dat ik me niet had laten testen en toen hebben ze me wel getest en ik schijn daar verbaasd op hebben gereageerd. Ik regenereerde zeer goed, ging daarom van Maastricht IC naar Nijmegen IC, daar begonnen ze al met oefeningen zoals staan, zitten, spieroefeningen, zelf wat eten etc. Ook daar liep het zeer voorspoedig en ik kwam snel op een andere eenpersoonskamer vanwege Cojona! en ook daar gaf ik mijn beste kant. Ik ging zelf naar de badkamer etc. En nu na een dikke week thuis gaat het ook beter. Heb vandaag zelf alleen gedoucht en haren gewassen. Het zal allemaal nog wel wat tijd nodig hebben, ik hoest nog veel, als reactie van de longontsteking. Maar desondanks zie ik het toch positief in.

Dorothé

Oh ja, de dokter heeft me toen gevraagd waarom ik niet gevaccineerd ben en ik heb gezegd dat het een gentherapie is die nog in de experimentele fase zit. Ook dat staat in de brief.

;)
En toch, en dat zeg ik nogmaals, heeft iedereen me geweldig verzorgd. Echt geweldig. Een verpleger, in Nijmegen op de IC, ging zelfs nog mijn haren vlechten omdat die zo langs mijn hoofd hingen. Ze waren echt fantastisch. En...dat heb ik ook al geschreven, het zorgpersoneel staat zelf heel bedenkelijk tegenover de prikcampagne, maar helaas moesten ze zich wel laten vaccineren. Ze hadden begrip voor mijn keuze.

Mijn vader (80 jaar) en mijn vriend zijn om de andere dag van Zuid-Limburg naar Nijmegen gereden om mij te bezoeken. Ik had wat bezwaren dat mijn vader kam, omdat hij gevaccineerd is, maar ik kon in het begin niets zeggen omdat ik een buisje in mijn keel had. Dus, ja, het was dan maar zo.
En, mijn vader had mijn beste vriendin opgebeld, die in Nijmegen woont. We hadden na 40 jaar een vriendschapsbreuk gehad vanwege het gehele cojonaverhaal. En mijn vader had haar verteld wat er met mij was en ze wilde uit eigen beweging mij komen opzoeken. Ik vergeet nu maar die strijd. We hebben het er niet meer over en ik ben blij dat die ruzie opgelost is.

Dorothé

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan