Stop de Lockdown

@Godsgeschenk

Heel fijn dat iedereen zo lief was, alleen krijg ik toch een naar gevoel van het hele verhaal. De duivel heeft zoveel lieve methodes, lieve gezichten, aanlokkelijke wegen, maar uiteindelijk eindigt die weg altijd in het niets en in het donker.

Een ziekenhuisopname omdat de zuurstof laag is hoeft mijns inziens nog niet te betekenen dat ze een teststok tegen of zelfs in je hersenzooi rammen. Je vriend wist dat je daar op tegen was en had het personeel daarover moeten informeren en tegen moeten houden.
Het is een ding om iemand te willen redden door deze -tegen haar wil- naar het ziekenhuis te brengen, maar om dan gelijk alle principes te negeren vind ik erg ver gaan.

Ik wens je een goed herstel Dorothé, maar ook veel wijsheid hierin. Je bent nu kwetsbaar nu je ziek was/bent en dan is alle goede zorg erg fijn. Echter straks als je weer tot jezelf komt, je ruggengraat weer als staal rechtop staat, je lichaam niet zoveel aandacht meer opeist, verwacht ik dat er een besef zal komen wat hier spiritueel en mentaal gezien daadwerkelijk gebeurd is.

Bewaak je grenzen en bewaak jezelf!

Woont het zogenaamde NSB volk niet overal? Onlangs luisterde ik een podcast van de Iraanse Shoreh Feshtali.

De hypnose technieken van nu werden destijds van de Sjah ook gehanteerd.

Shohreh vertelde over haar tijd in Iran ten tijde van een machtsgreep en de overgang van haar land in een dictatuur. Ze trekt hele duidelijke parallellen met de tijd waarin wij ons nu verkeren. De vele verschrikkelijke dingen die ze heeft meegemaakt hebben mij vaak aan het denken gezet.

Video

Ja dat lijkt er wel op. Mijn zus zei het ook vandaag. Ze zei ze kunnen in NL alles maken, het feit dat het demissionaire kabinet gewoon weer een nieuwe termijn krijgt en geen haan die er naar kraait na alle schandalen die recent nog zijn geweest. Dit NSB land is precies zoals in 40-45. De verandering moet van buiten NL komen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan