Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze kijken hoe ver ze kunnen gaan met hun kwaadaardige plannen..Ik lees op het moment niet alles hier op het forum, dus neem me niet kwalijk als het al gepost is.
Gesprekken over langetermijnstrategie van start
Het ministerie van Volksgezondheid is begonnen met gesprekken over een langetermijnstrategie voor de coronacrisis. De brainstormsessies worden gehouden met kleine groepen mensen uit diverse sectoren. In een brief aan potentiële deelnemers staat dat de bijeenkomsten bedoeld zijn om vanuit de praktijk te bekijken hoe de samenleving zo veilig en open mogelijk kan blijven.
In de brief worden vragen gesteld als: "Hoe kunnen we het seizoenseffect benutten in de zin dat er in de zomer meer kan dan in de winter? In hoeverre zijn we bereid ons gedrag (langdurig) aan te passen om besmettingen te voorkomen? Hoe kunnen we de vaccinatiegraad nog verder verhogen?" Volgens De Telegraaf is een van de ideeën die in de sessies zijn besproken dat het beter is om met veel familie in de zomer samen te komen dan in de winter.
Rutte zei deze week in de Kamer dat de visie onder meer antwoord moet geven op de vraag: "Hoe houden we zicht op het virus op de langere termijn en wat is er periodiek nodig aan contactbeperkende maatregelen". Hij en demissionair minister De Jonge hopen voor het eind van volgende maand een heel eind verder met de langetermijnstrategie te zijn.
OMT-lid Bonten: Maatregelen kunnen nog niet afgebouwd • Lufthansa schrapt 33.000 vluchten
Hier lees je het coronanieuws uit binnen- en buitenland van donderdag 23 december.nos.nl
Bekijk bijlage 6341
Heel ons leven moet eraan geloven. Alle herfst- en winter-tradities gaan op de schop. Onze hele cultuur weg. Sinterklaasfeest, Kerst, Oudjaar, Carnaval, ....allemaal kapot.
Ze willen dit wel, maar gaat niet lukken. De schurken.
Dorothé
Ze kijken niet, ze zijn overtuigd dat ze het redden. Net zoals de pestkop / etterbak van de kleuterklas dacht dat alles om hem draaide en zijn rechten boven alles golden. Hij moest en zou zijn zin krijgen.Ze kijken hoe ver ze kunnen gaan met hun kwaadaardige plannen..
Man spreekt waarheid, interview(st)er kijk er van op
Als Erwin Kompagne maar niet denkt dat die 2G van de baan is. Ik denk eigenlijk niet dat hij dat denktWie had dat gedacht, dat we met z'n allen weer aan de coffee-to-go zouden zitten?
Nou, de meeste forumleden denk ik wel.
Hier weer een artikel van Erwin Kompanje:
Coffee-to-go
2021. Een jaar waarin miljoenen malen tweemaal vaccins zijn uitgedeeld, een jaar waarin al deze gevaccineerden allemaal een QR-code op de smartphone kregen voor onbeperkte toegang tot alles wat het…kompanje.org
Dick
Ja wel stoer van ze maar helaas niet voor lang als ik het zo leesVERZET !!!
Simpel en doeltreffend
Het Axelse principe: gooi je kledingzaak vol wc-rollen en je mag open als essentiële winkel
AXEL - Een klant struint langs de kledingrekken, een ander rekent wat broeken af. Het lijkt een gewone verkoopdag voor Deto Jeans in Axel. Of het moeten de hoge stapels wc-papier in de zaak zijn.www.pzc.nl
Interview Bruls: 'Als de stemming zo slecht was, hadden we al revolutie gehad'
Als voorzitter van het Veiligheidsberaad ziet Hubert Bruls al bijna twee jaar toe op de handhaving van de coronaregels. De burgemeester van Nijmegen stopt geen energie meer in wat hij 'radicalinskys' noemt, mensen die sowieso niets zien in de maatregelen. Bruls ziet vooral een veerkrachtige...www.nu.nl