Angelface
Well-known member
Dat is toch goed zo'n ontzettend groot cojona kuchscherm...
Stel je voor dat de bus besmet raakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Premier Rutte is er tijdens de komende coronapersconferentie volgende week voor het eerst niet bij. Rutte wil naar eigen zeggen meer toe naar een ‘normalisatie van de crisis’, en denkt dat het helpt om het persmoment voortaan alleen over te laten aan zorgminister Ernst Kuipers.
Precies wat ik wou zeggenOftewel, nu het aan het kantelen is doet Rutte met Kuipers wat hij met menig ander reeds heeft gedaan: hij laat hem alleen spartelen en gooit hem indien nodig onder de bus.
Mike
Precies hoe meer snelheid en massa hoe moeilijker het word om dit te stoppen.De reden waarom ik de petitie steun, ook al kkmt hij van Mona Keijzer en sluiten de initiatiefnemers 3G niet uit, is dat deze zeer milde boodschap een zeer breed draagvlak heeft. Te mild voor ons misschien, maar bewustzijnsverandering is als een mammoettanker: hij lijkt niet in beweging te komen, maar hoe meer mensen er duwen hoe meer beweging er uiteindelijk toch komt. Ik ken gevaccineerden die ook grif de petitie hebben ondertekend, dit is een signaal dat Rutte en Kuipers niet kunnen negeren!
Mike
Wij spreken ons uit tegen het coronatoegangsbewijs in al zijn verschijningsvormen. De schade die erdoor wordt veroorzaakt, staat niet in verhouding tot eventuele voordelen voor de volksgezondheid.
Een coronatoegangsbewijs op basis van vaccinatie (2G of 3G) vormt een ongerechtvaardigde inperking van grondrechten die schadelijk is voor de samenleving, zeker nu de endemische fase bereikt lijkt.
Nu duidelijk wordt dat ook dit coronavirus endemisch zal worden, mogen coronatoegangsbewijzen geen plaats krijgen in de “gereedschapskist” van een vrije democratie en roepen wij de regering en het parlement op om per direct het coronatoegangsbewijs in Nederland af te schaffen.
De EU komt met een Digital ID waarin ook gezondheidsdata kan worden opgenomen. Dat zal het einde van de Nederlandse QR zijn. Mona zou dat moeten weten.Op de site van Onverdeeldopen staan de volgende passages:
Home - Onverdeeld open
onverdeeldopen.nl
Kortom... De petitie gaat over het afschaffen van dat gehele cojona toegangsbewijs.