Stop de Lockdown

Is het reanimeren van een "gevaccineerde" wel veilig?
De borstcompressies zijn natuurlijk geen probleem, maar hoe zit het met de beademingen?
Bloedcontact met een geprikte lijkt me een slecht idee, maar kan speeksel kwaad?
Sinds corona wordt er niet meer mond op mond beademd. Bij de BHV training wordt nu geleerd om alleen borst compressen te geven.

Ik denk zelf dat het wel meevalt met het risico dat je loopt.

Volgens mij bestaan er wel van die plastic hoesjes oid om er tussen te leggen. Die gebruikten wij bij een training van m’n werk ook ivm corona. Eigenlijk zou je die dan dus bij je moeten dragen als je het vanuit je werk soms moet doen of die kans loopt.
“Kiss of live“ heet dat.

Wel blijven opletten je maakt wat foutjes

"Vrouwen nemen het minder makkelijk aan dat vrouwen kwaadaardig zijn" Klopt dan beter... 🤣🤣🤣

Ik denk dat mannen die problemen net zo goed hebben om kwaadaardigheid bij vrouwen onder ogen te zien.

Zo niet juist meer moeite dan vrouwen om bij het geslacht waar ze op vallen (als ze hetero zijn) kwaadaardigheid te veronderstellen.

Nederlands bekendste seriemoordenaar is een vrouw. Maria Swanenburg. Waarschijnlijk heeft ze meer dan 90 moorden gepleegd. Juist omdat men zich niet kon voorstellen dat een vrouw die zoveel zorgde voor mensen de mensen ook vermoordde.

Ik denk dat mannen die problemen net zo goed hebben om kwaadaardigheid bij vrouwen onder ogen te zien.

Zo niet juist meer moeite dan vrouwen om bij het geslacht waar ze op vallen (als ze hetero zijn) kwaadaardigheid te veronderstellen.

Nederlands bekendste seriemoordenaar is een vrouw. Maria Swanenburg. Waarschijnlijk heeft ze meer dan 90 moorden gepleegd. Juist omdat men zich niet kon voorstellen dat een vrouw die zoveel zorgde voor mensen de mensen ook vermoordde.
Mannen die de kwaadaardigheid van vrouwen niet kunnen inschatten.... Zijn Soy boys

Nooit van Maria Swanenburg gehoord zo bekend is, dat ook weer 🤣🤣🤣

Medische ontheffing coronatoegangsbewijs als testen of vaccineren niet mogelijk is​

Sommige mensen kunnen zich om medische redenen niet laten testen op het coronavirus. Anderen kunnen zich (ook) niet laten vaccineren tegen het coronavirus. Deze kleine groep mensen kan binnenkort een ontheffing krijgen. Zij krijgen dan toch een coronatoegangsbewijs om toegang te krijgen tot plekken waar zij dat nodig hebben.

Uitzondering coronatoegangsbewijs: niet kunnen testen​

Voor mensen die zich om medische redenen niet kunnen laten testen, staat er een uitzondering in de wet Publieke Gezondheid. Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport werkt aan een oplossing om het toch mogelijk te maken om dan een coronatoegangsbewijs te krijgen. En zo toegang te krijgen op plaatsen waar een coronatoegangsbewijs nodig is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan