edwin
Well-known member
Is het reanimeren van een "gevaccineerde" wel veilig?
De borstcompressies zijn natuurlijk geen probleem, maar hoe zit het met de beademingen?
Bloedcontact met een geprikte lijkt me een slecht idee, maar kan speeksel kwaad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Webcam sex wel ja..Is als ongevaccineerd het nog wel veilig sex te hebben met gevaccineerd?
Ik zou het niet doenIs als ongevaccineerd het nog wel veilig sex te hebben met gevaccineerd?
Voor reanimatie dus hè, bedoel ikVolgens mij bestaan er wel van die plastic hoesjes oid om er tussen te leggen. Die gebruikten wij bij een training van m’n werk ook ivm corona. Eigenlijk zou je die dan dus bij je moeten dragen als je het vanuit je werk soms moet doen of die kans loopt.
Dan moet je zorgen voor een pure Blood partnerIk vind er maar weinig aan, aan virtuele sex.
Maar zo zou onze toekomst eruit gaan moeten zien aldus kaspersky.
Earth 2050: A glimpse into the future | Kaspersky
Earth 2050 it's an interactive project that provides a fascinating glimpse at a future based on predictions from futurologists, scientists, and Internet users from all corners of the globe.2050.earth
Ik denk dat ik er in 2050 wel mee gestopt ben hoor, met die sexDan moet je zorgen voor een pure Blood partner
Laat ze maar testen. Testen voor toegangGelukkig zijn er hier in de ph ruim 40% niet geinjecteerd.Maar ze liegen over alles.
De Peiling: het is goed dat de coronapas van tafel gaat
De Peiling: het is goed dat de coronapas van tafel gaatwww.nhnieuws.nl
73 % eens, 18.39 uur