Stop de Lockdown

Ja Joke, maar neemt niet weg dat als het aan Rutte ligt zijn duistere plannen worden voort gezet.

Dat snap ik wel, maar met deze info er zijn meerdere zaken bekent over dit zoek maar op het internet dan kunnen de advocaten er mee aan de gang en dat maakt het hele verhaal tot utter BS van de bovenste plank.

En daarmee dit hele kabinet volstrekt ongeloofwaardig.

Dit zijn feiten en met feiten kan je het hele verhaal onderuit halen zo ook het kabinet en zn leden en meelopers die niet op de hoogte zijn van eea en daarmee de bevolking gijzelen.

Tfhi37naoefrfdv2ug84hden05ip3337o.jpg

Mike

Goeie mike denk maar aan het kwartje van kok .... kennen we die nog ...
De grootste opponent de heer rutte met zn club toen nog in de oppositie was fel tegen ... wie was de grooste verdediger van dat kwartje toen hij op het pluche zat ...
Denk maar aan Frans Weekes die als staatsecretaris het verdedigde door te zeggen dan het kabinet het geld nodig had ....
Niets is zo onbetrouwbaar als iemand die zich politicus noemt .... het enigste wat dat instand houd is een slecht geheugen ...

Mijn broer zei begin vd week nog dat hij ook zou komen naar het malieveld als er weer een demo zou zijn. Nu vertrouwt hij het ineens niet hij zegt eigenlijk precies wat Binc zei vorige wk over dat je ze juist voer geeft om demonstratierecht aan banden te leggen. Hij durft zijn handen in het vuur te steken dat de Elite as zondag weer huurlingen gaat inzetten die gaan rellen. Hij zegt al hebben wij de goede intenties, zij zullen het weer verzieken.
Ik: oke wat moeten we doen dan? Stilzwijgend toekijken hoe wij in een dictatuur belanden??
En toen kreeg ik even geen antwoord meer.

Je overdrijft en denkt in complotten.
De overheid heeft het beste met ons voor en rutte doet het geweldig.
We worden uitbetaald en die 1.5 Meter is toch ook zo erg niet.
En dat protesteren sla er maar op los dat werkschuw tuig.
Geniet van het weer en maak je niet zo zorgen
Slaap je overigens wel goed je piekert zeker.
Niet doen hoor geniet van het leven en de zon.

Dit is wat ik recent te horen heb gekregen en het zal menigeen zijn over komen.

Ergens stond de waarheid wordt je niet verteld die moet je ondergaan ...

We moegen juist in alsmaar grotere getale blijven komen, geen twijfel over mogelijk. Relschoppers moeten we filmen en ontmaskeren. Alles filmen, dat is het meest transparant!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan