Stop de Lockdown

Post die ik zojuist heb geplaatst op FB. Het lukt me niet om dit goed op het forum te plaatsen, dus daarom in 2 delen. Gaat om dit filmpje:

https://www.facebook.com/Viruswaanzin/videos/3327490293938009/?v=3327490293938009

En hier mijn tekst:

Hier is veel over te doen, ook ander aanhangers van Engel. Willem die zegt dat de politie er voor ons is en die Black Lives Matter! uitnodigt. Wij denken dat Willem slim bezig is en hieronder leggen we uit waarom.

Hij zegt dat de politie er IN PRINCIPE voor ons is en geeft instructies hoe je specifieke ME-agenten van specifieke bataljons kunt herkennen en deze identificatie op film kunt weergeven. Dat vinden wij slim en zinvol.

Maar het meest controversieel is wel dat BLM! door Willem wordt uitgenodigd om deel te nemen aan de demo. Wij denken dat Willem dit om 2 redenen doet:

1. Demo's van BLM! mogen telkens wel, dus met hen aan boord maakt de staat zich nog belachelijker dan ze al doen.

2. Uiteindelijk maakt het niet uit dat BLM! helemaal geen organische protestbeweging is. Humanity united, not divided, dit gaat ons ALLEMAAL aan!

Wij staan dan ook nog steeds achter Willem Engel en roepen nog steeds op om morgen naar het Malieveld te komen.

Mike

Cees Engel is NIET de vader van Willem Engel, dit is FAKE NEWS!

Thanks Mike dat dacht ik wel hoor, ze zijn weer volop bezig met Willem in een kwaad daglicht zetten, dat is wel weer duidelijk! Ik zie het her en der steeds meer opduiken plus berichten die ik krijg van mensen die ineens twijfels hebben bij Engel.

@Binc, ja klopt ik weet dat jij er nu anders over denkt maar mijn broer zei dus precies hetzelfde. Destijds dacht ik er overigens net zo over als jij. Ik hoorde tijdens die video dat iemand hem ook toefluisterde om erbij te zeggen ‘met liefde en geduld’.

Coronacrisis?

Tptah1hfi8slix17is7jtzbz3m5yvkj2l.jpg

Mike

Super goed idee om ook BLM uit te nodigen!.
Wie weet heeft dat nog wat invloed op het kort geding van vanmorgen.

@sampjes, heb je al een antwoord van jouw broer?
Reken maar dat er in een dictatuur nog veel harder wordt ingegrepen,
bijvoorbeeld plein van de hemelse vrede etc.
Nu schijnt het nog zo te zijn dat we in een democratie leven, laten we dat ook zo houden.
Zolang je met een vredelievende instelling heen gaat, is er m.i. niets verkeerd aan.
Wij laten ons toch niet opjutten door betaalde raddraaiers, daar ben je zelf bij.
Zodra je zoiets ziet blijf je zelf rustig en ga je het filmen, wij zijn nu allemaal
burgerreporters.

Angst is een slechte raadgever, vergeet niet dat er ook jarenlang bezuinigd is bij de politie.
Met hoe meer we zijn, hoe veiliger het is, dan hebben ze niet de benodigde mankracht.
Of zoals F.D Roosvelt schreef: the only thing we have to fear is fear itself.

@o en o: ja hij heeft net een sms gestuurd waarin hij zegt: let maar op gaat een slagveld worden morgen. Politie kondigde al aan morgen komen er ook voetbalsupporters en het gaat rellen worden. Staat op de NOS volgens hem, heb ik zelf nog niet gelezen. Maar goed al met al zegt hij ze gaan weer aan framing doen. De demonstranten gaan maandag worden afgemaakt in de media en worden weggezet als gekken. Medialand zal alles op alles zetten om Viruswaanzin kapot en belachelijk te maken. Vergeet niet dat de MSM nog steeds door het overgrote deel vd Nlse bevolking serieus, naar wordt gekeken.

Dus ja hij blijft er dus bij dat het morgen onverstandig is om daar heen te gaan. Angst blijft bij sommigen toch leidend.
BLM demo aanvraagt dan mag het ALTIJD en zie je in de media geen berichten dat er rellen komen. Terwijl hun juist rellen! Winkelruiten kapotgooien in Rdam centrum, beelden naar beneden halen etc. De enige rellen die er morgen zijn dat zijn de rellen van Rutte en die gaan zwaar ge-exposed worden. Geef niks om die overgrote slapende kudde die naar de MSM kijkt, waarheid zal zegevieren!

Oh dit artikel dus, check dat dreigende toontje vd politie! Ze trommelen zeker alle politie uit heel NL op die ze hebben! Wat dan gaan ze iedereen oppakken, onee ze zetten zeker die waterkanonnen in? In dit bericht willen ze al op voorhand voor zichzelf het ingrijpen vd politie van morgen goed praten.

https://nos.nl/artikel/2338699-politie-over-demonstratie-morgen-rellen-tolereren-we-niet.html

Na het negeren komt het ridiculiseren en nu zal de volgende fase aanbreken dat is het intimideren. We hebben dat helaas gezien afgelopen zondag waar met veel machtsvertoon en geweld een statement werd afgegeven. Ook zal er de komende tijd veel geprovoceerd worden.

https://www.facebook.com/willem.engel/posts/10157230206512665

https://mobile.twitter.com/VlietjeM/status/1276813064948592642

Verdeel en heers? Om Willen in een kwaad daglicht te zetten?

Of wrs loop ik achter en is er op dit forum al iets over gezegd, maar kreeg dit net door weet niet hoe vers dit is.

Ik geloof er geen bal van Debsy.
Als dit echt de partner is van Willem Engel vermoed ik dat dit bij het spel hoort. Ze kan net zo goed meegedaan hebben bij BLM omdat ze juist wil laten zien geen onderscheid te maken. Zou heel goed mogelijk zijn. Gezien het mondkapje is dit recent. Reden dat Willem met BLM wil demonstreren kan heel goed zijn omdat ie juist wil tonen dat het wel samen kan. Hij heeft dit eerder ook geroepen dat ie mogelijk BLM uit wilde nodigen. Kijken of de politie dan ook zo streng is of dat de achter het volk gaan staan.

nou is helemaal niet duidelijk dat het zijn vriendin perse is op die foto met mondkapje? Op die andere foto staat ze gewoon ergens en zie je niet of dat perse op een BLM protest is? Ik heb het vermoeden dat Willem hier wordt zwart gemaakt door de Elite groepen trollen. Ineens nu Willem groot aan het worden is en grote achterban heeft en hij werkelijk een doorn in het oog is voor Rutte en co zijn ze bezig met trollen overal inzetten tegen Willem. Dat moet jullie ook opvallen dat dit ineens na de zitting wel heel opvallend is? Bovendien zitten ze vol met angst voor morgen, ze gaan proberen van alles in te zetten om ons ‘de tegenstanders vd Overheid’ te verdelen. En het lukt ze al een beetje. Ik merk ook onder bekenden van mij dat ze helemaal in de war raken.

Sorry voor mij is dit echt 1+1=2
Trap niet in die anti- Willem berichten!

Jeroen Pols volgens het AD: morgen NIET naar Den Haag komen. Ook hier is dat te lezen:

https://viruswaanzin.nl/geen-onderdeel-van-een-categorie/uitspraak-kort-geding-demonstratie-morgen-definitief-verboden/

Interview Jeroen Pols nav uitspraak kort geding verbod demonstratie as zondag
2.208 weergaven
2 uur geleden live gestreamd
Vincent Everts

Ik interview Jeroen Pols LIVE nav uitspraak kort geding verbod demonstratie as zondag van viruswaanzin De demonstratie van @viruswaanzin van morgen 28 juni 2020 van 13.00 tot 17.00 uur is verboden door @JohanRemkes burg. den haag. Rechter zou uitspraak in kort geding doen om 12.00 vandaag. Dat is inmiddels later geworden. We gaan live als het online staat. Zie de Dagvaarding https://t.co/aXAGKYlniZ Ik spreek met Jeroen pols van viruswaanzin.nl om direct na de publicatie van uitspraak. Wat vind hij ervan ? Wat is de volgende stap?

&fbclid=IwAR3RyojILZKnEdrU1fSPHaYrkcJGOMlRkbgNWzsb-KAvhYZQg7xymIOkYVI

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan