Stop de Lockdown

@ jokejoke, heel herkenbaar! Een vriendin zei: niet teveel stressen hoor is niet goed voor je. Hopeloos geval, vraag me af of die ooit wakker gaat worden.

@mike: ja en uiteraard zal de msm weer tegengeluid geven via hun ‘machtige’kanalen.
Ik moest laatst denken aan de Roemeense revolutie van 1989. Het volk zette toen ook hun regering af! Daar gaan we denk ook op afstevenen. Zoals het er nu naar uitziet gaat het hard tegen hard worden. Zij willen koste wat kost de agenda doordrukken, wij willen ze weghebben. Wij gaan niet wachten op een ‘2e golf ‘ of mag joost weten wat ze nog meer in petto hebben voor ons!

Ik denk dat ze zondag alle wegen gaan afsluiten. En dat ze gaan proberen dat het bijna onmogelijk is om op het malieveld te komen of Denhaag binnen te komen. Ik vraag mij af wat dan?

Is dit echt de vader van Willem Engel? Ik vond deze link onder de video van cafe weltschmerz? Daar beweren ze ook al dat Willem controlled opposition is. Nee toch? Ik ga maar slapen want anders krijg ik straks nog kortsluiting in mijn hoofd haha!

Sampjes, ze zullen uiteraard weer van alles proberen. Daarom zij al die beelden ook zo belangrijk die burgers maken. Willem Engel zei dat ie beloofde dat de weg toegankelijk zou zijn. Vermoedelijk zullen de boeren en bouwers daar een handje bij helpen. Willem Engel roept steeds liefde en geduld. Maar om erdoorheen te komen als ze echt de wegen afsluiten en ME vraag ik me af of dit wel geweldloos kan. Wellicht worden het gele hesjes praktijken zoals in Frankrijk.

Ik was ook tegen die demo. Maar had toen niet door wat hij allemaal wilde.

EINDELIJK is daar dan de bekentenis - ze zaten fout.

https://www.facebook.com/bert.schip.370/posts/302756384194337

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan