Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik weet niet of deze al geplaatst was. Gisteren niet heel veel mee gekregen omdat ik aan het verbouwen ben in huis. Maar dit ligt er helemaal niet zo dik bovenop.
Door Remkes ingehuurde doorgesnoven hooligans.
Yep, reeds geplaatst. Maar kan geen kwaad om nogmaals hier te posten. Er gaan op het internet stemmen op dat dit nep zou zijn ZONDER ENIG BEWIJS. Tot het tegendeel bewezen is zie ik een ordinaire ontvoering die ik eerder zou verwachten in een Zuid-Amerikaanse dictatuur dan hier in NL.
Op basis van welke argumenten zou dit nep zijn? Het ligt er heel dik bovenop. Maar wie weet is het nep. Dan zouden grappenmakers dus een nep busje moeten hebben en een toneel spelletje spelen. Ondertussen hebben mensen zelfs een gebiedsverbod gekregen!
Ik heb die video van ‘een oorlog reeds verloren’ gekeken die Dorothe heeft geplaatst. Heel teleurstellend dat ook FvD niet heeft gereageerd op haar onderzoek naar AstraZeneca? Zij heeft van niemand respons gehad.
Dat betekent dat ze nog niet echt wakker zijn. Veel ego, cynisme en negativiteit nog. Iedereen vindt zichzelf nog te belangrijk, we moeten leren dat het niet om 1 persoon draait maar ons allemaal!
Dat waren mijn eigen woorden van een paar dagen geleden. Deze tweet bevestigt bovenstaande: