Stop de Lockdown

Doe ik al, En de bus- en trammaatschappijen ook. No way dat ik ooit in m'n leven een mondkapje ga dragen!

Mike

Gatverdamme en die bruikbare idioot die er dan naast staat bah bah bah!dombo’s hun eigen graf zijn ze aan het graven.
Ik boycot ook de NS en alle OV. Zelfs mij kinderen willen en gaan niet meer met OV op deze manier.

Tqftr62huxtyw18odwkf8vhevqj5krtlt.jpg

Mike

Goed zo! Het is vervelend als het niet kan voor werk en men geen auto heeft. Alternatief is om voortdurend een waterfles tegen de lippen te houden. Niemand die kan bepalen hoeveel dorst iemand heeft.

Hier wordt je toch agressief van, ik krijg echt de neiging om te gaan slaan als dit mij overkomt.

Joost

Van de NS bedoel je? Ja die jongen die zich ermee bemoeit. Wat een zeikerd. Mensen die tegen de maatregelen zijn krijgen de schuld van ontslag. Wat een idioot.

Ja, het is om boos om te worden. Ik ben toch echt zeer benieuwd wanneer mensen stoppen met betalen van vaste lasten en gewoon minimale betalingsregelingen treffen. Volgende stap, wanneer stoppen we met werken? Wanneer leggen we de hele economie plat?

Nog een branche die op knappen staat!

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5168236/coronavirus-covid-19-rivm-anderhalvemetersamenleving-versoepeling

Hier wordt je toch agressief van, ik krijg echt de neiging om te gaan slaan als dit mij overkomt.

Ja ik dus ook! Jammer dat ik daar niet bij was! Nu was het die conducteur en die idioot tegen 1 dame. Zij stond in feite alleen, echt wat had ik er graag bij willen zijn zeg. En die conducteur ook meteen dreigen met politie, zwakkeling hij kan het niet alleen af. Ben nog steeds verbaasd dat mensen zo kunnen zijn?

Ja die jongen die zich ermee bemoeit. Wat een zeikerd. Mensen die tegen de maatregelen zijn krijgen de schuld van ontslag. Wat een idioot.
Mannelijke Karen.

Mike

Moeite doen om iemand het tegendeel te vertellen in deze situatie heeft ook geen zin. Staan er toch niet voor open. Ondertussen niemand die zich afvraagt waarom die treinen continue zo leeg zijn natuurlijk.

Mensen die tegen de maatregelen zijn krijgen de schuld van ontslag. Wat een idioot.

Deze Dombo heeft straks helemaal geen baan meer als het aan Rutte ligt! Mag hij het met een basisinkomentje doen en hondenbrokken gaan eten.

Precies de de bedoeling idd. Zal ie vanzelf wel een toontje lager gaan zingen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan