Stop de Lockdown

Stanley ter Haar is er klaar mee:

Oordeel zelf. Ikzelf denk dat Stanley als eenling niet beseft hoeveel verantwoordelijkheid je draagt als je een organisatie hebt die zoveel mensen vertegenwoordigt. Dat is een heel andere werkelijkheid dan die van Stanley zelf.

Mike

Jeetje , wat moeten we hier nou weer mee, zit wel waars in maar WE denk misschien als ik gearresteerd wordt dan kan ik niets meer doen... Stanley was er wel en het ging er weer vreselijk aan toe gisteren , wat een wereld en echt sneu voor de mensen die eerlijk voor hun recht willen strijden waar ze gewoon recht op hebben ..

Ik vind het wat kort door de bocht om zomaar te stellen dat de organisatie het alleen voor het geld doet. Er is in een video door Morrie gezegd dat kritiek prima is, maar dan gericht aan de organisatie zodat erover kan worden gediscussieerd. Ik denk dat ze de burgers wilden beschermen tegen zichzelf en de overheid. Wat was er gebeurd als men wél was gegaan en het had op een veldslag uitgelopen? Dan was er ook kritiek gekomen dat het onverantwoord was geweest. Stanley denkt dat we in Engel een soort Messias zien die het komt oplossen, zoals hij zelf zegt. Als de organisatie achter Q staat en dat staan ze, dan zijn ze juist voor eigen verantwoordelijkheid en actie. Die was er wel maar op een andere manier dan Stanley had gehoopt, hij heeft een punt maar slaat er wat in door.

Ze hebben het van tevoren aangekondigd er niet te zullen zijn en de mensen ook gewaarschuwd wat de reden hiervan was. Ook alternatieven aangekondigd hoewel de inhoud daarvan nog niet bekend is.
Om nu meteen Willem Engel naar beneden te halen vind ik wel ver gaan.
Misschien dat Stanley dit begrijpt als ie zelf een demonstratie zou organiseren met hetzelfde doel!
Uiteindelijk is het ieders eigen verantwoording om wel of niet te gaan. Zo ook het oproepen om niet te gaan wat Willem ook gedaan heeft en de reden erbij. Hij had wellicht hoge verwachtingen van de demonstratie. Terwijl al meermalen gezegd is dat het een middel is. Ik vind dat Stanley te ver gaat hierin. Maar morgen denkt ie er misschien weer anders over.

laten we wel wezen, ik heb nog nooit een demo georganiseerd. Ik zou geeneens weten waar ik moest beginnen. Dus respect voor iedereen die dit wel oppakt!!! Laten alle stuurlui op de wal dat ook eens erkennen

Tja, dat vind ik ook. En dat heb ik ook wel eens geprobeerd duidelijk te maken. Dat heeft dan meer te maken met de inzet en/of aanwezigheid van de desbetreffende persoon of personen. Maar dat werd hier niet gewaardeerd helaas.

Desondanks, Stanley schijnt wel enigszins kennis te hebben van de mogelijkheden in beschikbare materialen. Of daar de doel mee bereikt is nog maar de vraag. Een soortgelijke discussie had ik met iemand anders die zei dat er genoeg bewijzen waren om het kabinet voor het tribunaal te gooien. Als dat zo is, waarom dan alsnog demonstreren.

Zonder enige aarzeling rolt het regime Rutte een heuse politiestaat uit. Nooit had ik kunnen voorzien dat mijn bedekte waarschuwingen tijdens 10 jaar DLM Plus zo snel waarheid zouden worden.

https://www.dlmplus.nl/2020/06/29/verboden-demo-28-juni-trieste-start-van-ruttes-corona-dictatuur/

Gelukkig dat Stanley en WE en cs. er waarschijnlijk onderling hun grieven hebben uitgesproken.
en ze hun samenwerking voortzetten.
Voor de organisatie is het sowieso constant schakelen tussen wat wel niet verantwoord is.
Kan me voorstellen dat er zoveel dingen tegelijk spelen, dat de onderlinge communicatie
wat naar de achtergrond schuift.

Zaterdagmiddag werd wel duidelijk dat Den Haag op zondag niet een erg aantrekkelijke plek zou
zijn en dat je beter op een andere manier uiting aan je onvrede kon geven.
Zou hilarisch zijn geweest als er alleen politie en pers was en geen enkele demonstrant....
Zouden ze dan een aantal van hen in burger omgekleed hebben en die dan oppakken om toch nog
wat beelden te kunnen laten zien?

Het was gisteren in Den Haag wel een circus trouwens.
En waarvoor? Een aantal mensen die hun grondrecht wilden uitoefenen.
En daar moest zo'n machtsvertoon aan te pas komen? Het ziet er naar uit dat er wat figuren
nogal zenuwachtig geworden zijn, anders laat je die mensen toch gewoon hun ding doen.

In Groningen was de sfeer vriendelijk en gemoedelijk, ook na de komst van de jongens van de FC.
Waarschijnlijk droeg het ontbreken van opdringerige politie daar ook aan bij, heb behalve 3 agenten op de fiets en een voorbij rijdend ME busje verder geen handhavers gezien.
Wie weet hoe de escalerend het werkt, als de politie niet de hele tijd prominent in het zicht
gaat staan.

Update van Willem Engel:

https://www.facebook.com/watch/live/?v=477072283130966&notif_id=1593284416408674&notif_t=live_video_explicit

Mike

Op GeenStijl wordt VirusWaanzin en de demonstraties weggezet als complotwappies. Ik zet de link naar het artikel niet neer want ik wil ze geen exposure geven. Wat een shitsite is dat geworden zeg, jammer. Vroeger was het een leuke site die tegen de media en de elite was. Nu is het een site zonder ruggengraat die met alle winden meewaait. Ze hadden mee kunnen gaan met die hele Q beweging en met Jensen maar dat doen ze niet. Als GeenStijl vroeger ergens een negatief artikel over schreef dan kon je het wel schudden als bedrijf, zoveel impact hadden ze. Nu het onderdeel van Telegraaf is geworden zie je direct verschil.

Progressief rechts is onderdeel van het probleem, niet de oplossing. Overigens hebben ze zich juist losgekoppeld van de Telegraaf-groep en draaien ze op eigen kracht. Er is iets anders, iets diepers aan de hand, want we zien het ook terug bij The Post Online, De Dagelijkse Standaard en UP Network!. Het heeft te maken met verborgen, progressieve denkbeelden onder met name jonge 'rechtse' mensen die zich nu niet meer laten verloochenen. We leven in een tijd van waarheid, dark to light!

Mike

Wat Stanley hier in de video zegt dat zei een broer van mij exact ook! Hij zei we hadden gewoon met 50.000 man op het malieveld moeten staan dan hadden ze niks kunnen doen tegen zo een grote groep. Dit was gewoon grote bek achter het hek van Remkes.

Betreft die opmerking van die bananen, vond ik ook rare actie. Ik ben niet zo van voedsel verspillen maar goed dat is iets anders.

Hij doelde dus blijkbaar ook duidelijk op Jensen want die verkoopt t-shirt en heeft het over het echte geluid. Ik zei al eerder dat ik bij wakkere mensen steeds minder sympathie zie richting diverse alternatieve media omdat de meesten gewoon passief zijn. Jensen zit daar maar half uur te kletsen maar staat nooit op een Malieveld. Iedereen mag uiteraard zijn/haar mening hierover hebben. Ik ben zelf ook voorstander van groot verzet, met ze allen de straat op maar dat gaat niet even 1,2,3 daarvoor moeten mensen eerst massaal wakker worden!

Iedereen heeft zijn/haar unieke rol. Daarom heb ik een forum en doe ik radio met Henk. Jensen doet zijn shows, eerst op TV en nu op internet. Sommigen van jullie zijn actief op Twitter of Facebook en weer anderen staan op het Malieveld. De boodschap is belangrijker dan de vorm en we doen er allemaal toe, ieder op onze eigen manier!

Mike

De boodschap is belangrijker dan de vorm en we doen er allemaal toe, ieder op onze eigen manier!

Helemaal mee eens Mike, kijk eens naar deze vrouw, geweldig!

?s=20

De boodschap is belangrijker dan de vorm en we doen er allemaal toe, ieder op onze eigen manier!

Zeker ook mee eens! Zoals ik zei er moeten eerst nog echt heel veel mensen wakker worden. Stap voor stap en dat vergt heel veel geduld. Informeren is op dit moment denk ik het allerbelangrijkste de rest volgt dan wel.

Inderdaad, iedereen kiest vervult de rol die het beste bij hem/haar past.
Het gaat niet om de wijze waarop, maar om het resultaat!.
Belangrijkste is dat we ons NIET uit elkaar laten spelen en voor ogen houden wat we willen
bereiken.

Betrap mezelf weleens op wat ongeduld, maar realiseer me ook wel dat elke reis stap voor stap gaat.
En dat ook niet iedereen in het zelfde tempo loopt en dat de kudde net zo snel gaat als de
als de langzaamste kan, niet makkelijk, maar wel heel leerzaam.

Ergens snap ik wel dat de rechter aangeeft dat eerdere uitspraken niet relevant zijn voor deze zaak. Dat neemt nog steeds niet weg dat ze inhoudelijk niet voldoende in is gegaan op de argumenten van viruswaanzin. 6 juli dus weer een zitting.

Vervangende Rechter: ‘Wrakingsverzoek onterecht’

Wrakingszitting op maandag 6 juli 2020

Rechter mr. S.J. Hoekstra-van Vliet is het oneens met het wrakingsverzoek van Viruswaarheid onterecht en meent dat deze afgewezen moet worden. De behandeling van het verzoek is op 6 juli 2020.

In het verweerschrift schrijft de rechter dat zij voldoende ruimte heeft gelaten om partijen hun standpunten toe te lichten. De eerdere uitspraak over de nertsenfokkerij geeft volgens haar evenmin een aanknopingspunt voor een geslaagde wraking: ‘Eisers waren voorafgaande aan de zitting al bekend met deze uitspraak. Ook was in de betreffende zaak niet in geschil dat er sprake was van een wereldwijde pandemie met substantiële dodentallen wereldwijd.‘

Een wraking wordt uitsluitend toegewezen als er sprake is van vooringenomenheid bij de rechter. In 2019 waren er 619 wrakingsverzoeken. In 20 gevallen is deze gegrond verklaard.

Het verweerschrift van vervangende rechter Mr S.J. Hoekstra-van Vliet is hier te lezen: https://viruswaanzin.nl/wp-content/uploads/2020/06/standpunt-mw-mr-Hoekstra-Van-Vliet.pdf

https://viruswaanzin.nl/geen-onderdeel-van-een-categorie/rechter-wrakingsverzoek-onterecht/

https://www.facebook.com/106118701122871/posts/133239788410762/?d=n

Ergens snap ik wel dat de rechter aangeeft dat eerdere uitspraken niet relevant zijn voor deze zaak. Dat neemt nog steeds niet weg dat ze inhoudelijk niet voldoende in is gegaan op de argumenten van viruswaanzin.

Vervangende Rechter: ‘Wrakingsverzoek onterecht’

Wrakingszitting op maandag 6 juli 2020

Rechter mr. S.J. Hoekstra-van Vliet is het oneens met het wrakingsverzoek van Viruswaarheid onterecht en meent dat deze afgewezen moet worden. De behandeling van het verzoek is op 6 juli 2020.

In het verweerschrift schrijft de rechter dat zij voldoende ruimte heeft gelaten om partijen hun standpunten toe te lichten. De eerdere uitspraak over de nertsenfokkerij geeft volgens haar evenmin een aanknopingspunt voor een geslaagde wraking: ‘Eisers waren voorafgaande aan de zitting al bekend met deze uitspraak. Ook was in de betreffende zaak niet in geschil dat er sprake was van een wereldwijde pandemie met substantiële dodentallen wereldwijd.‘

Een wraking wordt uitsluitend toegewezen als er sprake is van vooringenomenheid bij de rechter. In 2019 waren er 619 wrakingsverzoeken. In 20 gevallen is deze gegrond verklaard.

Het verweerschrift van vervangende rechter Mr S.J. Hoekstra-van Vliet is hier te lezen: https://viruswaanzin.nl/wp-content/uploads/2020/06/standpunt-mw-mr-Hoekstra-Van-Vliet.pdf

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan