Over dat Facebook verhaal. Ditzelfde gebeurt net zo goed op twitter. Het ligt aan de mensen die niet wakker zijn en niet verder kijken en denken.
Ook op twitter zie ik de aanval op Willem Engel. Het is behoorlijk frustrerend dat de mensen een oordeel al klaar hebben en er niet vanaf te brengen zijn. Wel hoop ik dat er voldoende mensen achter WE blijven staan en niet de handdoek in de ring gooien.
Het is overgewaaid vanaf FB. Het verschil is, op Twitter is de kans groot dat dit wordt afgebrand. Op FB leidt het vrijwel meteen een eigen leven. Het lijkt wel alsof hersendode mensen op FB zitten en mensen met een werkend brein kiezen voor Twitter.
Voor alle criticasters van Willem Engel en Viruswaanzin:
Ik denk dat mensen niet beseffen wat voor een overwinning wij behaald hebben in de laatste week van juni. De rechtszaak van VW diende op donderdag 25 juni. De staat moet geweten hebben hoe zwak ze werkelijk staan en hoe gevaarlijk VW is voor hun hoax en hun ongrondwettelijke verordeningen en wetten.
Op vrijdag 19 juni kondigt Hugo de Jonge aan dat zijn spoedwet niet op 1 juli zal ingaan. Er zouden teveel juridische haken en ogen aan zitten, maar het juridische broddelwek dat deze wet is leek hem eerder niet te deren. Als een organisatie als VW echter de week erna zou gaan hameren op de IRF (Infection Fatality Rate), dan zouden de poten onder de stoel van deze wet vandaan gezaagd worden en dus stelde Hugo hem haastig uit tot het najaar.
Waarom wilde Hugo deze wet per se per 1 juli in laten gaan? Omdat hij wist dat gedurende de hete zomer die ons te wachten staat er steeds meer 'herd immunity' zou gaan plaatsvinden. We zien nu al dat er steeds meer dagen zijn dat de RIVM nul doden meldt. Hugo wilde voordat we dit massaal door zouden krijgen het net sluiten, maar VW zette op 25 juni de staat en het RIVM te kakken op basis van FEITEN en LOGICA tegenover hun LEUGENS en PROPAGANDA.
Ook Mark Rutte zag de bui al hangen. De avond voor de rechtszaak kondigde hij in een persco ineens 'versoepelingen' aan. Denk je nou werkelijk dat er versoepeld zou gaan worden als Hugo zijn wet er wel per 1 juli doorheen had kunnen jassen? Niemand schijnt te beseffen dat VW een enorme streep door de rekening heeft weten te zetten met 1 enkele rechtszaak. En de zaak tegen het RIVM volgt nog a.s. maandag!
Mike