Stop de Lockdown

Gecontroleerd op de laptop en daar is niks geks te zien. Behalve dat er inderdaad bij heel veel (niet allemaal) wetten staat: Geldigheidsdatum: 1 juli 2020

Voorbeeld van de algemene nabestaanden wet:

T8gqb84ywvg7h5y0r78h9urrtlnrh54iu.jpg

Over dat Facebook verhaal. Ditzelfde gebeurt net zo goed op twitter. Het ligt aan de mensen die niet wakker zijn en niet verder kijken en denken.
Ook op twitter zie ik de aanval op Willem Engel. Het is behoorlijk frustrerend dat de mensen een oordeel al klaar hebben en er niet vanaf te brengen zijn. Wel hoop ik dat er voldoende mensen achter WE blijven staan en niet de handdoek in de ring gooien.

Ik hoop dat ik gister weer een aantal mensen aan het denken heb gezet omtrent corona. Ik stond bij de bieb want mijn zoon moest zijn geleende boeken dus terug brengen, ik weigerde dus dit keer te desinfecteren! Toen begon 1 vd 2 vrouwelijke medewerkers in ene keer met een zeer harde overdreven stem te roepen vanaf haar balie aan de andere kant dat dit de regels waren en ik anders maar buiten moet gaan staan! Ik zei ik laat mij niet wegjagen en ik ga zeker niet buiten staan en ik ben niet verplicht om mij aan die regels te houden! Oh jawel hoor allemaal voor onze gezondheid zei ze. Ik: oh neehoor helemaal niet, heb je zelf weleens gekeken naar die regels of niet? waar zijn de wetenschappelijke bewijzen dan? Desinfecteren is toegegeven door de gezondheidsraad dat dit niet helpt! Waarom zouden wij dit doen moeten volgen?Mondkapje is schijnveiligheid zegt jou eigen lieve betrouwbare Hugo maar vervolgens wordt een mondkapje wel verplicht in het OV. Snap jij het nog?Ga toch eens zelf nadenken dan alsmaar volgen!De logica is ver te zoeken. Ik kreeg geen weerwoord van dat wijf. Toen kreeg ik wel ineens bijval van haar collega en die zei ja je hebt wel gelijk want de regels zijn niet logisch. Er waren denk ik 10 mensen in die bieb en die bleven angstvallig stil en naar mij kijken. Bij een enkeling zag ik een glimlach maar zeiden niks. Maar het viel mij op dat echt niemand wat durfde te zeggen hierover. En ik heb gezegd toen ik wegging: moet ik naar buiten dan blijf ik buiten maar denk niet dat ik hier met de huidige regels nog maar een voet binnen zet! Adios!

Ik roep ook wel eens iets maar eigenlijk gaan we aan de essentie voorbij:

het juiste antwoord zou zijn.

Mevrouw 17 maart heeft de Nieuwe Wereld Oder de macht openlijk overgenomen zoals het plan was wat je overal al had kunnen lezen. De rest is een toneelstukje.

En in dit specifieke geval zou je daar nog aan toe kunnen voegen. Zoekt U wel eens zelf iets op in de boeken hier? En zonder het antwoord af te wachten: Ik kan u aanbevelen het boek van Antoine Béchamp te lezen en de rechtsuitspraak uit 2017 die het verhaal van Béchamp bevestigen. Een levend virus bestaat niet. Tot uw dienst zo leer je nog eens wat he !!

Dan ben jij de winnaar van het gesprek en kun je elke tegensparteling terugkaatsen met:

Eerst lezen dan commentaar geven want zo komt u nogal dom over op zo'n plaats met zoveel wijsheid.

Wedden dat je heel de weg naar huis loopt te grinniken!

Over dat Facebook verhaal. Ditzelfde gebeurt net zo goed op twitter. Het ligt aan de mensen die niet wakker zijn en niet verder kijken en denken.
Ook op twitter zie ik de aanval op Willem Engel. Het is behoorlijk frustrerend dat de mensen een oordeel al klaar hebben en er niet vanaf te brengen zijn. Wel hoop ik dat er voldoende mensen achter WE blijven staan en niet de handdoek in de ring gooien.

Het is overgewaaid vanaf FB. Het verschil is, op Twitter is de kans groot dat dit wordt afgebrand. Op FB leidt het vrijwel meteen een eigen leven. Het lijkt wel alsof hersendode mensen op FB zitten en mensen met een werkend brein kiezen voor Twitter.

Voor alle criticasters van Willem Engel en Viruswaanzin:

Ik denk dat mensen niet beseffen wat voor een overwinning wij behaald hebben in de laatste week van juni. De rechtszaak van VW diende op donderdag 25 juni. De staat moet geweten hebben hoe zwak ze werkelijk staan en hoe gevaarlijk VW is voor hun hoax en hun ongrondwettelijke verordeningen en wetten.

Op vrijdag 19 juni kondigt Hugo de Jonge aan dat zijn spoedwet niet op 1 juli zal ingaan. Er zouden teveel juridische haken en ogen aan zitten, maar het juridische broddelwek dat deze wet is leek hem eerder niet te deren. Als een organisatie als VW echter de week erna zou gaan hameren op de IRF (Infection Fatality Rate), dan zouden de poten onder de stoel van deze wet vandaan gezaagd worden en dus stelde Hugo hem haastig uit tot het najaar.

Waarom wilde Hugo deze wet per se per 1 juli in laten gaan? Omdat hij wist dat gedurende de hete zomer die ons te wachten staat er steeds meer 'herd immunity' zou gaan plaatsvinden. We zien nu al dat er steeds meer dagen zijn dat de RIVM nul doden meldt. Hugo wilde voordat we dit massaal door zouden krijgen het net sluiten, maar VW zette op 25 juni de staat en het RIVM te kakken op basis van FEITEN en LOGICA tegenover hun LEUGENS en PROPAGANDA.

Ook Mark Rutte zag de bui al hangen. De avond voor de rechtszaak kondigde hij in een persco ineens 'versoepelingen' aan. Denk je nou werkelijk dat er versoepeld zou gaan worden als Hugo zijn wet er wel per 1 juli doorheen had kunnen jassen? Niemand schijnt te beseffen dat VW een enorme streep door de rekening heeft weten te zetten met 1 enkele rechtszaak. En de zaak tegen het RIVM volgt nog a.s. maandag!

Mike

OPN interview 🎤 met Willem Engel van Viruswaanzin over de geruchten die rondgaan
4.850 weergaven
30 jun. 2020
Onafhankelijke Pers Nederland

Een OPN interview met Willem Engel. Er gaan een aantal geruchten rond over de organisatie Viruswaanzin. Onafhankelijke Pers Nederland gaat in een open gesprek met Willem deze geruchten bespreken. Zoals het het WEDERHEURT 😜 Kijk live mee of later terug door op herinnering ontvangen te klikken. ✌️ Deel deze video met iedereen die zijn VRIJHEID belangrijk vindt. Heel 🇳🇱 gaat OPN! Wanneer ging jij open en 👁 je wat er echt gaande was in de wereld? Blijf op de hoogte van de gespiegelde werkelijkheid en volg het nieuws van OPN gemaakt voor en door Truth Seekers;

&t

Dank, Anna, voor dat interview van OPN met WE! Wat mij betreft zijn hiermee ook meteen alle roddels rondom WE ontzenuwd door hem zelf.

Mike

Mevrouw 17 maart heeft de Nieuwe Wereld Oder de macht openlijk overgenomen zoals het plan was wat je overal al had kunnen lezen. De rest is een toneelstukje.

En in dit specifieke geval zou je daar nog aan toe kunnen voegen. Zoekt U wel eens zelf iets op in de boeken hier? En zonder het antwoord af te wachten: Ik kan u aanbevelen het boek van Antoine Béchamp te lezen en de rechtsuitspraak uit 2017 die het verhaal van Béchamp bevestigen. Een levend virus bestaat niet. Tot uw dienst zo leer je nog eens wat he !!

Klopt dat was echt een veel beter antwoord geweest! Ik merk ook aan mezelf dat zeker wanneer ik behoorlijk geïrriteerd ben dat het soms een wat onsamenhangend verhaal kan worden.
Maar deze ga ik zeker onthouden en toepassen. Nu liep ik eerder boos dan grinnikend weg.

Ook Mark Rutte zag de bui al hangen. De avond voor de rechtszaak kondigde hij in een persco ineens ‘versoepelingen’ aan. Denk je nou werkelijk dat er versoepeld zou gaan worden als Hugo zijn wet er wel per 1 juli doorheen had kunnen jassen? Niemand schijnt te beseffen dat VW een enorme streep door de rekening heeft weten te zetten met 1 enkele rechtszaak. En de zaak tegen het RIVM volgt nog a.s. maandag!

Maar volgens dat rapport van de rockefeller foundation stond dit wel al zo gepland? Dat bijna alles in de zomer weer open mocht gaan. Dan werken zij nu toch gewoon keurig hun agenda af als ik het zo lees, ongeacht de rechtszaken e.d.
Als je dat rapport mag geloven zou het sowieso op deze manier verlopen.

Om terug te komen op het artikel van gisteren dat zou suggereren dat er een staatsgreep zou zijn; omdat de geldigheidsdatum van de grondwet verlopen was. Dat artikel  is inmiddels offline, omdat op overheid.nl wel de correcte data weergegeven worden. De vraag blijft waarom data op maximus niet kloppen.
En het lijkt me een goed plan om hier dieper op in te gaan en te onderzoeken wat waar is, waarom en om welke (belangrijke) wetten het gaat. Via mijn telefoon krijg ik geen duidelijk beeld en lijkt het wel of er met de site gesjoemeld wordt...
Het zou dus best kunnen dat er opzet in het spel is om e.e.a. uit te lokken en meer verdeling te creëren. Gehackt wellicht of met opzet? Wie weet.

Om terug te komen op het artikel van gisteren dat zou suggereren dat er een staatsgreep zou zijn; omdat de geldigheidsdatum van de grondwet verlopen was. Dat artikel is inmiddels offline, omdat op overheid.nl wel de correcte data weergegeven worden. De vraag blijft waarom data op maximus niet kloppen.

Artikel is inderdaad verdwenen. Had gehoopt een verklaring te vinden op de Twitterpagina van Ella Ster maar helaas. Misschien was het disinfo en is zij er in getrapt??? Vreemd hoor! 🤔

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan