Stop de Lockdown

Zojuist in een andere topic de volgende gevleugelde woorden gebezigd: FUCK FACEBOOK!!! Dit normie-platform bij uitstek werpt zich sinds maart ineens op als een soort alternatieve arbiter van de waarheid. FB heeft een POORTWACHTERSFUNCTIE, blijf daar weg!

Wat lees ik nu weer over Willem Engel? Hij heeft een Khazariaanse haakneus en dus deugt hij niet. Tja, dat zijn wel sterke argumenten, zeg, om iemand te beoordelen op anatomische eigenschappen waarmee hij geboren is. Ik weet er nog 1: Mordechai Krispijn is een jood, dus ja dan weet je het wel... :roll:

En ook dat 5G-verhaal, ik waarschuw nu al geruime tijd voor dat dwaalspoor, dat uiteraard veelvuldig is uitgezet op...tromroffel...Facebook. Ja mensen, iedereen die zich niet op hysterische en irrationale wijze druk  maakt om 5G is verdacht, het is maar dat je het weet.

En Willem Engel heeft gewerkt voor een nanotechbedrijf, kijk maar naar dit plaatje dat maar half leesbaar is maar waarin je wel de naam Engel i.c.m. 'nano' kunt zien. Nou, het definitieve bewijs is geleverd: WE is 1 van hen! Kunnen die mensen niet fatsoenlijk een plaatje bewerken? Waarom is alle 'bewijs' telkens zo vaag en indirect? Kijk naar Willems danspartner, nu weten we het zeker! Never mind dat zij tot de laatste 400 mensen behoorde die op 21 juni werden ingesloten op het Malieveld door ME en politie, compleet met paarden, honden, wapenstokken en schilden. Hoeveel van die toetsenbordhelden hebben zoveel lef? Ziek word ik hiervan.

Mensen: BLIJF WEG VAN FACEBOOK, voor je eigen geestelijke gezondheid!

Mike

Voor wat betreft de werkelijke feiten over Willem Engel, het blijkt dat Cees Engel en Jan Engel, die Fort Oranje runden, wel degelijk respectievelijk zijn vader en broer zijn. Zie dit artikel:

https://www.bndestem.nl/breda/omstreden-familie-engel-telt-nog-een-dwarsdenker-maar-willem-weet-waar-hij-het-over-heeft~ae1cf5ec/

Voor mij diskwalificeert dit Willem nog steeds niet. Ook de volgende zin uit bovenstaand artikel niet:

Jan Engel: ,,Willem is thuis in meetapparatuur voor nanodeeltjes. Hij weet echt wel waar hij het over heeft.’’

Dit is het beste wat ik kon vinden over Willems achtergrond op het gebeid van nanodeeltjes. Willem heeft het niet van een vreemde:

,,Hoe het met mijn vader gaat? Je zult begrijpen dat het sporen nalaat als je eenmaal met het RIEC (Regionaal Informatie en Expertise Centrum, red.) te maken hebt gehad’’, zegt Jan over zijn vader Cees die biochemicus is en vlak over de grens in Wuustwezel woont.

Verder blijkt jurist Jeroen Pols een vriend van Willems broer Jan te zijn:

,,De overheid kan ons het recht om te demonstreren niet zomaar afnemen’’, zegt hij. ,,Toen ik begin maart samen met mijn vriend en jurist Jeroen Pols de coronamaatregelen van het kabinet onder de loep nam, zag ik het al. Jeroen en ik zijn altijd sceptisch. Willem verdiepte zich op dat moment nog niet echt in deze materie, maar voor ons was het meteen duidelijk dat de maatregelen onvoldoende onderbouwd waren.’’

Dus ja hoor: BUSTED! Willem is de zoon van een malafide huisjesmelker en hij heeft (waarschijnlijk) gewerkt voor een NWO-bedrijf. En die Jeroen Pols laat zich ook al in met dit soort criminelen. De toon is snel gezet, vooral op Facebook. Maar wat vertelt ons dit nu werkelijk? Voor mij is overduidelijk dat WE afkomstig is uit een beetje linksig, recalcitrant nest, waarvan vader Cees en broer Jan vele malen militanter zijn dan de veel zachtere Willem.

Misschien dat ooit ook nog een andere waarheid naar boven komt over die affaire rond Fort Oranje, maar eerlijk gezegd interesseert het me niet zoveel, aangezien WE de acties van vaderlief en broerlief niet kan worden aangerekend. Als je gaat spitten in het links-alternatieve milieu waarin WE zich jarenlang heeft bevonden, of zijn wetenschappelijke achtergrond, vind je vanzelf wel wat spijkers op laag water. Waar ikzelf WE op beoordeel is zijn recente daden. En die vind ik meer dan indrukwekkend, met als voorlopig hoogtepunt die rechtszaak van vorige week donderdag!

Mike

Zou me niet verbazen als je dankzij FB ook op dat gebied verkeerde gewoontes aanleert. Had ik al gezegd FUCK FACEBOOK?

Mike

Maar Willem heeft toch ook echt gewerkt in de nanotechnologie en daarmee getest op levend weefsel, dat heeft hij zelf gezegd. Dat is gewoon wel waar maar moet dat hem meteen verdacht maken?

Ik heb gelukkig ook geen Facebook nooit gehad ook.

@mike: wouter had het over ‘onze’ beweging? Welke is dat dan?

Wouter is aangesloten bij of werkt samen met Viruswaanzin. Hij doelt ongetwijfeld op Willem Engel. Is toch mooi als WE opgedane kennis in zon bedrijf nu ten goede kan gebruiken?

Mike

5w9v29xo46odclf9rn4wyb1ajtkyov3s.jpg

Mike

Zijn onze wetten stilletjes buiten werking gesteld? Daar lijkt het wel op!
Nieuw artikel van Ella Ster:

De meest actuele website voor alle wetboeken en wetsartikelen is www.maxius.nl. Hierop staat ook het moment aangegeven wanneer de wet is ingegaan. Wanneer de wet nog geldend is staat er “tot heden”. Op 8 juni 2020 bleek dat de geldigheidsdatum van alle wetboeken niet meer als “tot heden” was aangegeven. Op dat moment waren enkel nog drie wetboeken geldig: boek 10 van het Burgerlijk Wetboek, Internationaal Privaatrecht, de Rijksbelastingwet en de Politiewet.

https://www.ellaster.nl/2020/07/01/rechtsgeleerde-slaat-alarm-is-dit-een-staatsgreep/

Ik kan me niet herinneren ooit met iemand een overeenkomst te hebben gesloten waarin ik die ander of anderen toestemming heb gegeven over mij de baas te spelen. Ik heb geen wet nodig.

We moeten idd oppassen voor Facebook! Laatst werd er via de fb-groep 'nee tegen 1,5 meter' een verhaal verspreid van iemand die ik ken. Ze zou hardhandig gearresteerd zijn geweest tijdens een demonstratie, terwijl dat niet waar was. Vervolgens werd het bericht verspreid via andere media waaronder ook burgerfront.
Het zou mij niet verbazen als er nog meer nep-verhalen verspreid zijn die dus mss zogezegd in ons voordeel zouden moeten zijn, maar alsnog... fake is fake!

Facebook = FAKEBOOK!

Kevin

Update van Willem Engel:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3060777974043283&id=106118701122871

Mike

Ik ben het met Assie eens. En het lijkt me een goed plan om hier dieper op in te gaan en te onderzoeken wat waar is, waarom en om welke (belangrijke) wetten het gaat. Via mijn telefoon krijg ik geen duidelijk beeld en lijkt het wel of er met de site gesjoemeld wordt; bij de wetten waarop dit van toepassing zou zijn, zitten er 2 lagen tekst op elkaar (hierdoor zeer slecht leesbaar), heeft iemand dit ook?

Screenshot van dit fenomeen bijgevoegd:

Tiw1mv7u4d7k12b54ztk4768hy8oj9f4r.jpg

Mocht dit waar zijn, is dit voor veel mensen waarschijnlijk wél de druppel om actie te ondernemen, dus ik ben benieuwd naar hoe de vork hier in de steel zit!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan