Stop de Lockdown

https://viruswaanzin.nl/geen-onderdeel-van-een-categorie/rechter-wrakingsverzoek-onterecht/

Stanley is voor rede vatbaar, zie zijn video van vanmiddag:

Mooi dat hij tot inkeer is gekomen. Mijn theorie is dat dit een tactiek is geweest vanwege de kritiek die Viruswaanzin over zich heen kreeg na het afzeggen van de demo zondag. En mogelijk ook zijn oproep om samen met BLM te demonstreren. Wellicht dat Willem en Stanley dit samen zo opgezet hebben in de hoop dat meer mensen tot inkeer komen.

Update van Viruswaanzin:

https://www.facebook.com/Viruswaanzin/videos/882131042283564/?v=882131042283564

Mike

De boodschap is belangrijker dan de vorm en we doen er allemaal toe, ieder op onze eigen manier!

Ook mee eens. Toch blijft het frustrerend als mensen liever in hun eigen bubbel blijven. Ik hoor niet anders om me heen dat WE nu afgedaan heeft. Op basis van die danspartner van BLM. Maar ook na een rondje vrienden lijst is ie meteen een aanhanger van extremisme waarbij men niks meer wil weten van hem. De boodschap duidelijk maken is 1 ding. De bereidheid om te willen luisteren van de persoon tegenover je is een 2e.
Ook dat blijven geloven in Corona omdat ze mensen kennen die ziek zijn geworden en dood zijn maakt dat ze heilig overtuigd blijven van het bestaan ervan en vervolgens niet open staan om in de andere kant te verdiepen. Tig keer dezelfde vragen erover gehad. Maar mijn antwoorden en artikelen schijnen te berusten op fake nieuws. Het zijn juist diegene die media als GS en gele hesjes volgen. Want die zeggen dit en zus en zo. En dan is het waar. Maar let maar op als WE straks wel verder komt dan zeker wel terug krabbelen dat ie gelijk had. Het zijn dezelfde stuurlui als BLM uiteindelijk.

Zorg medewerkers gaan de straat op in Parijs! Goed zo! Hopelijk zijn ze daar ook wakker aan het worden!

https://www.facebook.com/jerome.gravier.161/videos/328878978273103/?d=n

“Ik heb dit nog nooit zo erg meegemaakt. Het leek wel of ze drugs hadden gehad, zo opgefokt, zo agressief en zo hard op weerloze mensen inslaan. Respect voor de politie is nu wel echt weg.”

https://www.ninefornews.nl/ex-politieagent-abe-slachtoffer-van-zinloos-politiegeweld-op-malieveld-dit-moet-echt-stoppen/

De bouw blijft gelukt wel achter Viruswaanzin staan en zullen zeker mee demonstreren als dat ervan gaat komen.

https://www.cobouw.nl/bouwbreed/nieuws/2020/06/actiegroep-bouw-in-verzet-sluit-straks-opnieuw-aan-bij-coronademonstraties-101286249?_ga=2.89869595.1604358631.1593529459-1497682084.1593529459

Andere besproken thema's: wat heeft genetisch modificeren nou uberhaupt te maken met het coronavaccin? De EU wil de regels rond genetisch modificeren versoepelen "omwille van de haast om een coronavaccin te maken." Huh? Hoezo!? Wouter Raatgever en Tom Zwitser staan ervan versteld. Daarnaast bespreken ze het onderwijs als doorvoerkanaal voor staatsindoctrinatie en waarschijnlijk ook -vaccinatie bij kinderen, en het vreemde fenomeen dat #BLM ineens bij de noodwetdemonstraties betrokken moet worden? Wat gebeurt er allemaal? U hoort het hier!

Ik heb die video gekeken van Wouter Raatgever. En hij had het over iemand binnen de eigen stichting die ook heeft meegewerkt aan nanotechnologie? Dan verwijst hij naar Willem toch? Die heeft gewerkt aan nanotechnologie op levend weefsel vertelde hij in een interview.

Ik kon dat stukje ook niet goed volgen over ons hybride maken want 90% moet dood door het vaccin? Dus de overige 10% die wel mag blijven worden dan hybride gemaakt dmv nanotechnologie? Begrijp ik het zo goed? Wij, jij en ik krijgen geen nano maar moeten dus dood.

Wat ik nog niet helemaal begrijp is dat de regels omtrent inzet van GMO's nu versoepelt worden. Waarom waren deze in eerste instantie dan zo streng in de EU, terwijl landen zoals China en de VS er volop mee in de weer zijn?

Is er binnen de EU een interne strijd tussen linkse (anti GMO) activisten en cabal-leden?

In landen zoals Frankrijk zie je ook dat er veel weerstand is tegen GMO, onder linkse cabal-politici. Is dit een act?

Ik wam dus ook een post tegen over Willem dat hij bij een nano-tech bedrijf werkt. Met foto's en al. Ga straks even zoeken.

Dit vond ik ook nog. Die stelt dat viruswaanzin ons afhoudt van het belangrijkste probleem. 5G.

"

All cult leaders; and simple so called 'spiritual people'; as long as you don't fight against weathermanipulation (means food-policy) nor 5G (means DNA-manipulation) or even vaccination (means IQ-devaluation and gendermanipulation and genocide) are for me complicit to genocide.

Genocide means killing people, souls, of all levels, of all qualities. Its a devaluation of this beautifull field of experience.
( for some loveless species ones created).

No one is allowed to destroy any chosen sphere; except the Divine Law. Since most of the people are mislead by evil about the Divine Law, they're confused and become complicit to genocide and ecocide.

We have the demon #Hugodejonge, #Markrutte, and a lot of them in the Netherlands.
New demon is #Thierrybaudet; playing along as if he's there for the 'right moral empire'; but refusing to expose weathermanipulation, vaccination and 5G. Murderers.

(all these simple souls are used for false agenda's. His father; a pianist-teacher at conservatory Amsterdam, together with Jan Wijn etc. they all 'think' they are busy with high stuff, like 'Scientology'; but are just to stupid and to egoic to understand they're manipulated. It's all about 'you'; 1D).

And we have now #WillemEngel (all those Willems....) a new demon with a kind of 'black live matter-look' and a fully Khazarian nose, building on '#Viruswaanzin'; as if the virus 1) exists and 2) is already passed; while we all know its only about covering the de-population and cyborg-agenda of using a virus to force vaccination with DNA/soulsnatching manipulation or causing death, where 5G is needed to target those (like me, but it wont happen, awakened souls cannot be trapped).

These people 'think' they're going to 5D; a 'higher dimension' where 'eternal life' is possible. Even Touber (meditationguru) speaks about this bullshit.
5D is a hoax.

There is only 1D (you) 2D (your energies, 5-folded) and 3D; the materialisations of these energies; body-mind-matter.

The rest is demonical crap.

So all who talk about this demonical crapp of 5D and 6D and 7D are evil.

Simple.

No jokes with 1D awareness.

We can say; Oh, they don't know'. If that feels good for you, go on.

I'll say; Delete.

Point."

Jammer dat er zo veel bagger uitgestrooid wordt over Willem. Ik denk nog steeds dat hij oprecht aan het strijden is. Trollen? Betaald?

Als er een ding is wat ik toch wel heb geleerd de afgelopen jaren is: niets is wat het lijkt. Dat in mijn achterhoofd houdende, blijf ik kritisch.

Het zou kunnen dat die spoedwet van Hugo een afleidingsmanoeuvre is geweest voor 5G. Die rollen ze momenten langzaam uit. Ook dat proces is verloren en stop5G gaat in hoger beroep maar voor mij is ook die zaak al verloren. De machtshebbers zorgen daar wel voor. Rechtszaken starten tegen de Staat of wel Elite is bij voorbaat al kansloos. Ook het wraken vd rechter etc dat is allemaal al zo klaar als een klontje. Het enige wat je bereikt is aandacht die mensen evt weer wakker zou kunnen maken.

Betreft Willem, dat hij met nanotechnologie heeft gewerkt zou juist een voordeel kunnen zijn omdat hij dus precies weet wat de plannen zijn. Zo begreep ik het van Wouter Raatgever uit zijn video. Het kwam bij mij niet over alsof hij Willem een hak wil gaan zetten en wil ‘exposen’? Hij zei gewoon de waarheid komt nog wel naar boven. Niet van Willem toch? Daarmee bedoelde hij denk ik het hele idee achter nanotechnologie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan