6 febr hadden we een bankrekening geopend want dat is nodig voor incasso licht en water en verzekeringen. Inloggen ging niet want het briefje met de tijdelijke inlogcode is waarschijnlijk weggewaaid met twee autodeuren tegelijk open. Een online code aanvragen was niet mogelijk want we hadden geen klantnummer en daar ook nooit post over ontvangen.
Twee pogingen voor online hulp stranden beiden op het ontbreken van het klantnummer
3 weken konden we niet naar de bank omdat we geen auto meer hadden
toen kwam de lockdown en vervolgens op de eerste maandag naar de bank in Luzy, ... helaas gesloten. Vandaag een nieuwe poging
We mochten de bank niet in zonder kapje
Geen probleem, hier zijn mijn papieren en paspoort schrijf mijn klantnummer maar even op
De dame kwam terug en vroeg mijn telefoonnummer.
Het was geen frans nummer dus de sms werkt niet
Mij antwoord, klopt niet want ik heb al twee sms berichten van de bank ontvangen en liet dat zien.
Nu 10 uur verder nog geen mail, geen sms.
1 uur zoeken om een email formulier te vinden zonder klantnummer verificatie
Het bovenstaande bericht in het frans verzonden met de vraag of ik nu een andere bank moet gaan zoeken nu de techniek en de service mij in de steek gelaten heeft
Ben benieuwd hoe dit verder gaat, ...