Stop de Lockdown

Ik was vandaag in rotterdam en zag bij de kralingseplas gelukkig genoeg mensen in groepjes op het gras zitten in de zon en jongeren lekker voetballen met elkaar.
Dat noem ik dan toch maar een kleine overwinning op de fake virus terreur er is een beginnetje gemaakt.

Bij een bedrijf waar ik een afspraak had een medewerker die met mondkapje tegemoet kwam en daar toch even een kort gesprek over gehad.
Gelukkig wint de realiteit het over de terreur en gewoon normaal gedaan en kapje af op mijner verzoek en nog even kort de feiten neergelegd gelukkig geen ontkenning deze mensen hebben rekening te houden met de boetes, maar ze geven grif toe dat het een grote BS is.

Ik voorspel een massale opkomst op de terrassen vanaf 1 juni. Zo groot dat dit niet te handhaven valt. Dit houd je in de aanloop naar de zomervakantie niet meer tegen!

Mike

Ik heb deze week een weekje vakantie.

Ben vandaag naar Aken gegaan en daar waren de terassen al open.

Heerlijk.

Maar, zoals in de show van Jensen al gezegd werd: Je moet een registratieformulier invullen zodat je traceerbaar bent.

Mijn vriend en ik hebben verkeerde namen en verkeerd adresgegevens opgeschreven.

Ik ben bang dat Nederland dit dan gaat kopiëren.

Ook was er een wand en daar kon je met een stift opschrijven en iemand was er met een camera. Ik heb geschreven: Freiheit -stop the lockdown!

Dorothé

6 febr hadden we een bankrekening geopend want dat is nodig voor incasso licht en water en verzekeringen. Inloggen ging niet want het briefje met de tijdelijke inlogcode is waarschijnlijk weggewaaid met twee autodeuren tegelijk open. Een online code aanvragen was niet mogelijk want we hadden geen klantnummer en daar ook nooit post over ontvangen.

Twee pogingen voor online hulp stranden beiden op het ontbreken van het klantnummer

3 weken konden we niet naar de bank omdat we geen auto meer hadden
toen kwam de lockdown en vervolgens op de eerste maandag naar de bank in Luzy, ... helaas gesloten. Vandaag een nieuwe poging

We mochten de bank niet in zonder kapje
Geen probleem, hier zijn mijn papieren en paspoort schrijf mijn klantnummer maar even op

De dame kwam terug en vroeg mijn telefoonnummer.
Het was geen frans nummer dus de sms werkt niet
Mij antwoord, klopt niet want ik heb al twee sms berichten van de bank ontvangen en liet dat zien.

Nu 10 uur verder nog geen mail, geen sms.
1 uur zoeken om een email formulier te vinden zonder klantnummer verificatie

Het bovenstaande bericht in het frans verzonden met de vraag of ik nu een andere bank moet gaan zoeken nu de techniek en de service mij in de steek gelaten heeft

Ben benieuwd hoe dit verder gaat, ...

N.a.v. de persco van Rutte en De Jong gisteravond, je ziet dat ze exact dezelfde taal bezigen als we zien bij tirannieke gouverneurs en burgemeesters in Amerika. DIT IS EEN GECOORDINEERDE INTERNATIONALE OPERATIE! Het gaat allemaal over het 'nieuwe normaal' en over een vaccin:

Mike

Voor leden en lezers die wellicht nog onnadenkend genoeg zijn om mee te gaan in de vaccin-propaganda van Hugo de Jonge, hier Robert Kennedy Jr. via zijn Instagram:

Toabwxz4704gjrpvsi0ux5hv7b51z0vtf.jpg

Mike

Deel dit maar op Facebook met al die nuttige idioten die vaccins blijven verdedigen - ook bij rechts!

Mike

Net als ik denk dat NL verloren is komt er deze FB-post:

https://www.facebook.com/groups/242229650519013/permalink/269293664479278/

Wo 27-5, dat is over een week. Massaal leuk vinden en delen!

Mike

De COVID-gijzeling eindigt wanneer ‘wij, het volk’ onze toestemming intrekken …

De macht van de overheid komt van het volk; ‘met toestemming van de geregeerde’. Als de mensen leiden, worden de politici gedwongen te volgen. Zonder impliciete toestemming heeft de gemeente of de provincie geen bevoegdheid. Geen. Als gevolg hiervan eindigen de lock-downs wanneer de meerderheid van Wij Het Volk onze toestemming niet langer geeft.

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/20/de-covid-gijzeling-eindigt-wanneer-wij-het-volk-onze-toestemming-intrekken/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan