Stop de Lockdown

Ik heb deze week een weekje vakantie.

Ben vandaag naar Aken gegaan en daar waren de terassen al open.

Heerlijk.

Maar, zoals in de show van Jensen al gezegd werd: Je moet een registratieformulier invullen zodat je traceerbaar bent.

Mijn vriend en ik hebben verkeerde namen en verkeerd adresgegevens opgeschreven.

Ik ben bang dat Nederland dit dan gaat kopiëren.

Ook was er een wand en daar kon je met een stift opschrijven en iemand was er met een camera. Ik heb geschreven: Freiheit -stop the lockdown!

Fijn Dorothé dat weekje vrij! En idd, verkeerde gegevens doorgeven is een optie. Maar dan geef je dus het adres van iemand anders op of zelf verzonnen? Duurt niet lang als iedereen dit gaat doen men zich verplicht moet legitimeren. Ik hoop dat de horeca ondernemers hier niet in mee gaan en gewoon de mensen op een normale manier ontvangen iplv die verplichte controle die nergens op slaat.

Apple en Google brengen woensdag een update uit voor iOS en Android waarmee benodigde technologie voor het gebruik van corona-apps beschikbaar wordt gemaakt. Nederland is één van de eerste landen die toegang krijgen tot deze technologie, bevestigen de bedrijven.

gelijk de auto update uitgeschakeld

Hoi Binc,

Ik heb gewoon data verzonnen.

Tja, ik ben bang dat Nederland dit een goed voorbeeld vindt en dat dan ook gaat doen.

Nou hebben wij de boel nog kunnen belazeren. Ik was wel bang dat ze uiteindelijk onze gegevens zouden controleren.

Maar ik heb sowieso met pasje betaald en dan zien ze toch wie betaald heeft.

Ze zullen uiteindelijk wel weten dat mensen verkeerde data opgeven en dan zal er wel gecontroleerd gaan worden.

Mijn vriend en ik hebben nog lang alle mogelijke terrasjes geprobeerd alvorens we plaatsgenomen hebben, want we wilden echt niet registreren.

We dachten al dat we dan maar op de markt vis of zo zouden halen en zo op zouden eten.

Toen zei mijn vriend, we geven gewoon verkeerde gegevens op. Ik durfde eerst niet, maar ben toch overstag gegaan, voor mijn eigen vrijheid.

Tja, hoe ze het uiteindelijk bij ons gaan doen, we wachten het maar eens af.

Dorothé

Vandaag de eerste visite gehad Ned. in Frankrijk. Ze kwamen natuurlijk lans mijn Corona protestbord op de poort. "Ik hou mij aan de regels en ik wil er verder niks over horen" Duidelijk, de toon was gezet. Pas op wat je zegt want alles wat je de laatste 10 weken meegemaakt hebt is gerelateerd hieraan.

Ik durfde de vraag eigenlijk niet te stellen want ik denk dat ik zelf het antwoord een beetje weet, maar ik doe het toch.

Is er nog ergens oorlog? Ja, we zijn in oorlog met de Deepstate en die creëeren de meeste (of alle) oorlogen, maar als de wereld op slot zit dan kan er geen oorlog worden gevoerd, of denk ik nu te simpel. Na de Great Awakening komen we uiteindelijk, als alles volgens plan verloopt, toch wel in een wereld zonder oorlog. Maar van die groeperingen in Afrika en midden oosten waar ze al decennialang ruzie hebben, is dat nu opeens even gestopt? Ik leer er niets over, maar ja ik heb ook al 4 jaar geen tv meer.

Volgens berichten die ik heb gezien is het niet gestopt. Ik zag gister nog aanvallen op burgers in Somalie. In het bericht stond dat het om drone aanvallen ging vd VS. Of dat klopt, geen idee. Verder vinden er terreuraanslagen plaats in afghanistan en Irak door IS=Deepstate. En volgens mij gaat de ellende in israel/palestina ook gewoon nog altijd door.

We horen alleen maar over Corona. Een wereld die op slot zit moeten we niet accepteren. En daarom tegendraads zijn. Dat is oorlog.

Dorothe geen idee hoe ze het bij ons willen gaan doen. Zover ik begrepen heb is het vooral zaak om te reserveren. Of we gegevens aan moeten leveren? Geen idee. Als horeca ondernemer is het natuurlijk belachelijk om daaraan mee te werken. Ze hebben wel iets beters te doen dan politie agentje spelen. Nu moeten ze ineens op gaan treden als handhavers?
We moeten het idd afwachten. Duidelijk is wel dat er zichtbaar 2 kampen zijn. Degenen die geloven in deze onzin en eraan mee werken, en degenen die er niet in geloven en weigeren eraan mee te werken. Heel lullig om te zeggen, maar als ik gegevens in zou moeten vullen heeft ook die horecaondernemer pech. Op naar de volgende en anders maar zelf wat gezelligheid creëren. Ook onder hen zijn slapenden die nog wakker moeten worden.

Net als ik denk dat NL verloren is komt er deze FB-post:

https://www.facebook.com/groups/242229650519013/permalink/269293664479278/

Wo 27-5, dat is over een week. Massaal leuk vinden en delen!

Waarom niet gewoon morgen al alles open gooien? Waarom pas na de feestdagen? Gewoon nu nu doen. Het weer is er in elk geval wel naar.

Volgens mij heeft dat met het Pinkster-weekend te maken. Maar inderdaad, het Hemelvaart-weekend kan natuurlijk ook.

Mike

Zou kunnen. Maar 1 juni is 2e pinksterdag? En de dagen ervoor is ook pinksterweekend. Nee, wat zegt die saaie Rutte, open op maandag 1 juni vanaf 12 uur. Straks gaan ze het weer ook nog manipuleren op 1 juni in het nadeel van terrassen weer en rokjesdag! ?

En zojuist stuitte ik op dit bericht:

https://m.facebook.com/jeroensloen/posts/2992453700845204?d=m

Er is dus wel degelijk iets aan de hand in NL!

Mike

Ja, idd! Ik las ook dat de politie geen agentje gaat spelen in Nederland als de terrassen open gaan. Waar weet ik ff niet meer. Dat mogen de horeca ondernemers doen. Tot een gezondheid check aan toe.

De nieuwe maatregelen voor restaurants en cafés
een maximum van 30 gasten (exclusief personeel);
bezoekers moeten reserveren;
iedereen houdt 1,5 meter afstand (behalve mensen uit hetzelfde huishouden);
in een checkgesprek vooraf wordt ingeschat of een bezoek risico’s oplevert.
Op terrassen geldt geen maximum aantal personen. Wel moet iedereen aan een tafel zitten en 1,5 meter afstand houden (behalve mensen uit hetzelfde huishouden).

Misschien moeten we onze eigen terras maar gaan organiseren met eigen regels genaamd, Drink en eet in Vrijheid!

https://favorflav.com/nl/new/foodnews/yes-de-horeca-mag-op-1-juni-weer-open-alle-dos-en-donts-op-een-rij/

En mijnheer Rutte mogen 22-05-2020 met een extra ingelaste PERSVERKLARING en schadeloosstelling van onterechte -VRIJHEIDSBEROVING- 8 weken x 7 dagen = 56 x 1.000 euro per dag te verrekenen met de belastinginkomsten voor elke burger, .... of kunt U op dit termijn uw bazen via uw Bilderberg clubje in de NWO niet te pakken krijgen?

Zeer triest om die berichten te lezen dat de handhavers en politie ingrijpen, parken ontruimen, stranden blokkeren. Het zet bij mij kwaad bloed!

De mensen laten zich wegsturen. Ik hoop dat er ook mensen zijn die met de handhavers en politie in gesprek durven te gaan over de idioterie vd regels.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan