Stoppen met prednison, maagzuurremmers en vezelpreperaat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Heftig hoor Binc, je staat er machteloos naast en je wilt hem het liefst redden. Mijn moeder ging door het minderen van de Prednison door een hel (is uiteindelijk nog steeds niet gelukt), hoe langer je het gebruikt hoe erger je er daarna er aan toe bent.
Je hebt gelijk als je je richt op zijn bijnieren, die hadden het al zwaar en hebben nu door de Prednison zwaar onder vuur gelegen.

Heeft hij trouwens amalgaam vullingen?

Veel sterkte!

Heeft je moeder ook ribes nigrum genomen om de bijwerking te onderdrukken?
Hij slikt zo een hoge dosering sinds december 2016.
Maar nu niet meer.
Hij zal vroeger vast amalgaan vullingen hebben gehad maar nu een kunstgebit.
Die bloedverdunners slikt ie al een aantal jaar.
Dat is een ding waar ik mezelf niet in ga mengen zonder tussenkomst van een arts.

Zojuist op TV een programma over "diagnose gezocht".
Kind heeft steeds longontsteking. Er blijkt ook een Iga te kort te zijn en als ik dan zoek dan heeft dat te maken met astma en longontsteking.
Of dat ook kan bij jou vader? Geen idee, hij heeft tenslotte gerookt en door zijn werk gifstoffen o.i.d.

Ik weet niet of dat ooit onderzocht is. Hij heeft zoveel ?

Kan het zijn dat hij door hoge dosis vitamine c haast niet kan plassen? Hij plast maar kleine beetjes.

Tja Binc, het wordt tijd om eens op te gaan schrijven wat hij allemaal gebruikt.
Misschien is het allemaal niet nodig. Die lijst kan hij zelf maken toch?
Tanja en Vivian geven adviezen zonder dit te weten.

Wat ik hier geschreven had eerder is wat ie gebruikt.
Met uitzondering van de maagzuurremmers en prednison en de inhalators. Alleen de bloedverdunners. Reuma medicijnen laat ie ook staan

"Hij heeft zoveel"
Je bedoelde blijkbaar "hij heeft zoveel klachten" en ik denk "hij heeft zoveel medicijnen"

Niettemin zal er naar het immuunsysteem Iga wel nooit gekeken zijn.

Ja zoveel klachten. Dat bedoel ik idd.
Maar nu kan ie dus heel weinig plassen. Hij is vandaag bij de huisarts geweest maar die zegt dat alles via de longarts gedaan moet worden. Ook die schildklier. Ik vraag me af of hij door de grote hoeveelheid vitamine c niet kan plassen. Ik heb dit zelf ook ervaren bij het ophogen van vitamine c.

Had hij dit al of is dit een nieuwe klacht?
Misschien even minder vit C nemen. Zelf uitproberen,
Het lichaam moet zich zowiezo even aanpassen aan al de nieuwe dingen.
Is er een gezonde thee in huis, er bestaan vocht afdrijvende theeen.

Nee dat had ie nog niet. Nieuwe klacht. Wat voor thee doel je op?
Hij drinkt veel gember thee

zoeken op blaas en nieren thee. Drinkt hij wel genoeg?
Als dat een nieuwe klacht is zou ik me er niet al te druk om maken. Tenzij het zo blijft.

Ik begin mezelf af te vragen, de ribes in combi met bloedverdunners. Is dat wel een goed idee? Daarnaast heeft ie de ademhaling siroop.
Binnen wat voor termijn zou hij iets merken van de zwarte bes?
Wat voor reactie kan je verwachten als hij nog bloedverdunners neemt?
Zijn urine is wel 24 uur op kweek gezet en daar hoort ie vanmiddag de uitslag van.

Dag Binc,

Een hele goede vraag. In dit geval is de vraag combi bloedverdunners met Ribes echt een vraag voor integraal werkende arts die zowel de discipline van traditionel medicijnen en fyto / gemmotherapie beheerst. Zie hiervoor de MBOG link die ik onlangs plaatste.

Ribes Nigrum heeft o.a. een bloed verdunnende eigenschap. Let er ook even op dat hij ook voor reuma behandeld wordt. Dit heeft mogelijk gevolgen voor de dosering die hij in zijn geval aankan. Wellicht zal hij een deel van de medicijnen hiervoor al dan niet met PEA moeten blijven innemen.

Van het effect van de zwarte bes zou je na enkele weken al effect moeten ondervinden. Het gaat geleidelijk aan.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan