Succesvol protocol tegen Lyme!

Hallo Lievergezond,

Aan het begin van dit topic stond een bericht van jou en op basis daarvan heb ik een aantal zaken besteld voor mijn vriend. Bij een natuurarts is vastgesteld dat hij de Borelia bacterie heeft. Hij heeft van alles gekregen (Kaardebol en diverse vitamines) maar blijft kwakkelen, nu al driekwart jaar. Ik heb daarom Cats claw en colediaal zilver aangeschaft. H202 vind ik nog wat spannend na allerlei verhalen op het internet. Wat ik niet terug kan vinden in jou post is de hoeveelheid druppels van bovengenoemde. Kun je me daar misschien mee op weg helpen? Ik hoop dat het wat mag helpen en hij meer energie krijgt.

Alvast bedankt!!

 
hoi AngelavD: ik weet niet zo goed wat nog meer wat te vertellen over het verhaal met de ziekte van lyme. Lymekruiden hebben mij goed geholpen dacht ik tegen de problemen: langzaam zijn mijn gewrichtsproblemen en meer erdoor opgelost: migraines, blaasontstekingen. Maar ik heb zoveel moeten doen al om me uit het moeras te trekken daarvoor. En ik vind telkens nieuwe manieren. Ik zou voor je vriend buteyko-ademhaling aanraden : dat is een tijds-/energieinvestering van 40 minuten ademtraining per dag waardoor het beschikbare zuurstofniveau in het lichaam langzaam veel beschikbaarder wordt. Zie onderwerp ademhaling op dit forum met veel interessante tips en ervaringen van forumgenoten. Wel een investering die zich niet direct terugbetaalt (althans geen guaranties daarvoor). De borreliabacterie is anaeroob: dus die zal dat ook niet goed kunnen weerstaan. Maar aanpak van een chronische lymepatient vraagt om zoveel kwalitatieve aandacht dat het erg moeilijk is om hier via een berichtje de geode adviezen te kunnen geven: ook omdat per mens de problemen verschillend liggen.

Een minimum van cats claw/ kaardeboltinctuur, leverondersteuning via mariadisteltinctuur, onverhitte visolie, b-vitaminen (en ook b12 onder de tong in de methylcolabaminevorm), probiotica, allergieen duidelijk boven tafel hebben, vitamin a/d/k suppletie. Bijv. ook ondersteuning met vitamin c/mangaan (borrelia eet mangaan), vitamine e (bijv. tarwekiemolie) voor en zelfgeperste sapjes met groene groenten erbij ook voor goede ontgiftiging. Dit schiet me zo te binnen.

Ontzuren met natriumbicarbonaat (bijv. twee theelepeltjes verdeeld over de dag) kan belangrijk zijn als de alvleesklier op zijn kont ligt zoals bij mij en meerdere lymepatienten die ik ken (die bijv. ook betrokken is bij eiwit- en vetvertering: loopt bij mij niet goed).

Aloe vera en noni-sap helpen mij ook wel goed trouwens bij mijn vertering merk ik.

Sterkte!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan