Hallo Binnenstebuiten ik heb het cowdenprotocol ongeveer een jaar gedaan: afwisselend samento en cumanda en daarna ben ik aan de slag gegaan met nog meer kruiden van Stephen Harrod Buhner (zie boek healing lyme van hem: aanrader).
Het was wel erg zwaar: de beginperiode van dat ik de lyme en coinfecties ging aanpakken.
Ik ben nu stukken beter in elk geval, maar dat ligt niet alleen aan het cowdenprotocol.
Aanpak van lyme / immuniteitsproblemen vraagt om zoveel meer nog, maar het kan een goed begin zijn.
Ipv samento zou ik gaan voor cats clawtinctuur: stukken goedkoper.
Misschien wil je hier je voorsteltopic aanmaken?
Dan kun je wat gerichter dingen aan de orde stellen jouw persoonlijke context en dan kunnen we hier makkelijker met je meedenken.
Het was wel erg zwaar: de beginperiode van dat ik de lyme en coinfecties ging aanpakken.
Ik ben nu stukken beter in elk geval, maar dat ligt niet alleen aan het cowdenprotocol.
Aanpak van lyme / immuniteitsproblemen vraagt om zoveel meer nog, maar het kan een goed begin zijn.
Ipv samento zou ik gaan voor cats clawtinctuur: stukken goedkoper.
Misschien wil je hier je voorsteltopic aanmaken?
Dan kun je wat gerichter dingen aan de orde stellen jouw persoonlijke context en dan kunnen we hier makkelijker met je meedenken.