Syrie

De ConspiracyDiscovery website leest lekker weg overigens. Overzichtelijk ook. Complimenten!

Voor de rest sluit ik me aan bij de anderen wat betreft de impact van dit forum. Zowel de informatie op het gebied van gezondheid en voeding als de info op het gebied van machtsoverheersing en andere geopolitieke zaken hebben m'n ogen geopend sinds vorig jaar.

Dank!

Mark

Hoi Mike,
Gefeliciteerd met je nieuwe site. Hij is mooi opgebouwd en ik heb er al in zitten neuzen. Ja, de titels zijn duidelijk en de rest ook wel. Maar, ik denk dat de scheiding op het forum een heel goede oplossing is. Ik zie dat er al een scheiding is, en ik verheug me erop dat je hier met dit nieuws gewoon doorgaat.
Bedankt!
Dorothé

By the way: Het is een goede manier voor mij om dan toch de confrontatie met het Engels aan te gaan.
Ik verheerlijk nog steeds te veel Duitsland en zijn taal. Kijk alleen (als ik al kijk) Duitse TV en internetfilmpjes en lees bijna alleen Duitse boeken. Ja, dan zal het wel niet opschieten met het Engels. Ik houd niet van de Engelse taal, maar ik zal toch wel gaan moeten lezen,wil ik overal mee kunnen komen. Natuurlijk kan ik Engels, maar het leest voor mij absoluut niet zo lekker weg dan het Duits. Dit is voor mij bijna zo gewoon dan mijn eigen moedertaal. Soms vertaal ik zelfs het Nederlands uit het Duits. Maar goed, ik zal me dan toch vaker op je nieuwe site gaan begeven en kijken of ik in mijn begrijpen vooruit ga.

Wil maar zeggen de steen die jij gooit in de vijver rimpelt uit, ook al zie je het niet terug in de actieve bijdrage van lezers op het forum, waaronder ikzelf.

Zo ervaar ik het ook Spal

Ik geef mensen regelmatig een link naar dit forum en hoor dan dat ze het heftig vinden en of dat ze het interessant vinden en verder gaan zoeken. Bij mij zelf heeft het ook een paar jaar geduurd voor ik het kon bevatten en me er voor open kon stellen.
Waarschijnlijk heb je al heel veel gezaaid en zie je nu nog niet wat oogst zal zijn.

De nieuwe forum opzet ziet er heel goed uit!

Ja Mike,
Je hebt ongelooflijk werk verricht.
Bij mij is niet een steen op de ander blijven staan. Ik dacht dat ik kennis had betreffende gezondheid, nou mooi niet dus. Veder heb je mijn wereldbeeld fenomenaal veranderd. Ik ben gewoon in een andere wereld terecht gekomen. Deze wereld is allesbehalve dan leuk en ik heb soms wel eens heimwee naar mijn sprookjeswereld waar alles zo mooi en eerlijk en onschuldig was (!). Maar ik ben je mega dankbaar voor het openen van de ogen en ik schat dat mijn functioneren in deze wereld daarmee sprongen vooruit zal gaan. Kennis is macht!

Dank Mike voor deze mooie oplossing! Ennuh......blijf maar lekker zaaien hier, je weet maar nooit hoeveel zaadjes er tot bloei komen.

Beste Mike,

Hoewel ik weinig reageer, ben ik wel regelmatig even op deze site te vinden. Meestal als ik tussendoor of in het begin van de avond even wat ruimte heb, voordat mijn gezondheid me dwingt om de computer uit te zetten.
Ik vind het heerlijk om je berichten te lezen, omdat ze mijn eigen gevoelens en ervaringen bevestigen, aanvullen en verhelderen. Heerlijk om ook een ander, een waar geluid te horen in deze wereld vol leugens.
Dank voor de ongelofelijke hoeveelheid energie en liefde die je er in steekt. Hoewel ik dus eigenlijk al een hele tijd niet reageer, lees ik, als ik op de site snuffel met aandacht en dankbaarheid. Dus enorm bedankt voor zoveel waardevolle waarheid! Ik wil het niet missen!

Hartelijke groet!

Goed om te horen dat jullie tevreden zijn met de oplossing voor het forum. Dank ook aan Juglen voor de oplossing en de kordate actie! Vandaag heb ik uitsluitend aan de nieuwe blog gewerkt en het hier laten liggen. Dat kostte iets meer werk, want ik moest er daar nog even in komen. Wanneer ik het hier weer oppak weet ik nog niet, dus heb geduld!

Mike

Heeft iemand 2 dagen geleden de Zdoc-documentaire 'De wil van Poetin' gezien? Ik wel. Wat een ongelooflijk stuk pro-westerse propaganda vermomd als documentaire! Ik ben snel gaan Googlen naar de oorspronkelijk titel van de docu en kwam erachter dat deze 'Putin's Way' luidt en gemaakt is in januari van dit jaar, een jaar na de anti-Russische propagandacampagne die begon met berichten over Russische 'homohaat' tijdens de Winterspelen in Sochi.

Ik heb onderstaand artikel gevonden, dat gehakt maakt van deze 'docu':

https://www.wsws.org/en/articles/2015/09/09/puti-s09.html?view=article_mobile

'Putin's Way' is hier te zien:

http://video.pbs.org/video/2365401766/

Lees eerst het artikel en bekijk dan de film!

Mike

Een vraag speciiek gericht naar vaste volgers van mijn kijk op het nieuws, die niet zo goed zijn in het Engels:

Zouden jullie naar de Engelstalige blog ConspiracyDiscovery willen gaan en daar eens kijken of dit goed te volgen is voor jullie en mij dat hier laten weten?

Op dit moment ervaar ik nl. dat het misschien toch wel heel veel werk gaat worden om de berichten zowel op ConDis als hier te posten. Misschien word ik mettertijd handiger en sneller met ConDis, maar nu merk ik dat de combinatie van nieuwsachtergronden op dit forum en daar wellicht te veel is.

Kunnen jullie leven met ConDis als dagelijkse blik op het nieuws i.p.v. dit forum? het zou mij een hoop werk schelen. Graag jullie feedback!

Mike

Hoi Mike, naar aanleiding van jouw vraag dit bericht. Mijn Engels is wel prima, dus ik op dat gebied geen feedback geven:

Wat ik merk is dat dit forum een mooie opening biedt. Het is nuchter, rationeel, onafhankelijk. De relatie tussen voeding en de corrupte situatie op aarde is sterk aanwezig, ookal op het eerste opzicht niet zo duidelijk. Ik denk dat het goed is om mensen een deel van een nieuwe waarheid mee te geven zodat ze hun ogen kunnen openen. Daardoor denk ik dat het niet helemaal gewenst is om de monetaire-politiek-economische situatie te verplaatsen naar een andere omgeving.

Wat ik kan zien op de site conspiracy discovery is dat het een veel overzichtelijker totaalbeeld schetst. De artikelen zijn overzichtelijk gesorteerd en de samenhang is veel duidelijker dan hier op het forum. Hier zijn de verschillende onderwerpen versnipperd over een aantal forumtopics met namen die niet geheel duidelijk zijn. Een totaalbeeld vormen is daardoor lastig.

Wat ik dus denk is dat er wellicht een samenhang kan ontstaan tussen dit forum en andere bronnen van alternatieve media en dat de leden wel geprikkeld worden om zich open te stellen hiervoor. Het speerpunt kan voeding blijven, maar de samenhang met andere onderwerpen is erg belangrijk en mensen kunnen op dit platform gestimuleerd worden deze samenhang te onderzoeken.

Zodra ze meer diepgang, samenhang en inzicht willen, dan wordt de mogelijkheid geboden om een aantal bronnen te selecteren die in verband staan met dit forum. Bronnen die dezelfde nuchtere, rationele en onafhankelijke waarden nastreven.

Ik ben na 2 dagen nu klaar met het plaatsen van de eerste selectie uit het alternatieve nieuws en zie er tegen op om hetzelfde te gaan doen hier in het Nederlands. Joey2 schrijft dat ConDis veel overzichtelijker is. Als ik met 1 niuewsplatform in 1 keer klaar ben scheelt me dat een hoop werk!

Dus mijn vraag is:

Kunnen diegenen die bang waren dat de nieuwe blog, www.conspiracydiscovery.info, niet goed te volgen zou zijn dit wel degelijk volgen?

Mike

De nieuwsfeiten zouden op conspiracydiscovery kunnen staan en dan zou er hier eventueel over doorgepraat kunnen worden, mede omdat er geen commentaar mogelijk is op ConDis.

Maar dat hangt dus af of ConspiracyDiscovery voor genoeg mensen te volgen is in het Engels.

Roept u maar!

Mark

Ik merk dat bij mij de boodschap toch niet helemaal aankomt in het Engels.....maar ik kan natuurlijk niet verwachten dat er speciaal voor mij stukjes geplaatst gaan worden ;-)
Mike, misschien is het een idee om je nu eerst op je nieuwe blog te focussen en het "wereldgebeuren" hier even te laten voor wat het is. Dan kun je later misschien de draad weer eens oppakken of misschien je commentaren op je nieuwe blog in het Nederlands erbij zetten als dat makkelijker is(?????). Zit gewoon een beetje mee te denken. Wat je ook besluit; ik respecteer je keuze!

Ja, ik merk dat ik ook alleen maar de titels lees en dan toch niet weet waar het over gaat.
Het idee van Medusa om zaken er in het Nederlands erbij te zetten, is misschien niet slecht. Ik begrijp dat je een internationaal publiek wilt trekken, maar wat is er mis mee als duidelijk is dat het een Nederlandse website is, waar alleen de titels in het Nederlands aangevuld worden. Dus Engels titel, Nederlands commentaar (net zoals op het forum) en dan de films etc. weer in het Engels. Lijkt me geen afknapper voor de website en geen schande. Maar goed, ik denk ook alleen maar mee.
We horen het wel wat je gaat doen.
Wel fijn van je dat je het toch zo aan ons voorlegt! Dank hiervoor.

Nee, Paradogma en ik willen echt een Engelstalige site, want dat vergroot ons publiek en we kunnen er gaandeweg ook adverteerders bij betrekken.

Dit betekent dat als ik jullie ook wil bedienen ik hier in het Nederlands ook door moet blijven bloggen. Ik kan alleen maar hopen dat ik snel handiger word met de software van ConDis, zodat ik sneller kan werken. Het grootste obstakel in deze is tijd!

Mike

Hoi Mike,
Ik kan je begrijpen en vind geweldig dat je je roeping wilt verwezenlijken om nog meer mensen de ogen te openen. Ik kan dat alleen maar toejuichen. Dit heb je ook hier gedaan en je hebt fantastisch werk verricht. Logisch dat dan de mensen hier de info verder op het bordje willen krijgen, mezelf daar bijgerekend.

Ik denk dat het inderdaad een bijna onmogelijke opgave zal gaan zijn om op 2 forums/sites werkzaam te zijn. Wil je iets goed doen, gaat daar veel energie inzitten. Vandaar dat ik eigenlijk hier toch wel begrip voor kan opbrengen alhoewel het in mijn eigen nadeel is.

Ikzelf denk nu echter logisch en kan de alleen maar het beste wensen en dat betekent 'je loslaten' en mijn egoïsme loslaten.

Mocht het mogelijk voor je zijn om alleen af en toe dramatische veranderingen bij ons te posten, dan zou ik dat natuurlijk fijn vinden, maar ik weet niet of dat te verwezenlijken valt.

We horen het wel en doe dat wat je met je eigen leven wilt doen en wat voor jou je roeping is. VEEL GELUK EN DANK VOOR DAT WAT JE VOOR ONS GEDAAN HEBT!

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan