Hoi Mike, naar aanleiding van jouw vraag dit bericht. Mijn Engels is wel prima, dus ik op dat gebied geen feedback geven:
Wat ik merk is dat dit forum een mooie opening biedt. Het is nuchter, rationeel, onafhankelijk. De relatie tussen voeding en de corrupte situatie op aarde is sterk aanwezig, ookal op het eerste opzicht niet zo duidelijk. Ik denk dat het goed is om mensen een deel van een nieuwe waarheid mee te geven zodat ze hun ogen kunnen openen. Daardoor denk ik dat het niet helemaal gewenst is om de monetaire-politiek-economische situatie te verplaatsen naar een andere omgeving.
Wat ik kan zien op de site conspiracy discovery is dat het een veel overzichtelijker totaalbeeld schetst. De artikelen zijn overzichtelijk gesorteerd en de samenhang is veel duidelijker dan hier op het forum. Hier zijn de verschillende onderwerpen versnipperd over een aantal forumtopics met namen die niet geheel duidelijk zijn. Een totaalbeeld vormen is daardoor lastig.
Wat ik dus denk is dat er wellicht een samenhang kan ontstaan tussen dit forum en andere bronnen van alternatieve media en dat de leden wel geprikkeld worden om zich open te stellen hiervoor. Het speerpunt kan voeding blijven, maar de samenhang met andere onderwerpen is erg belangrijk en mensen kunnen op dit platform gestimuleerd worden deze samenhang te onderzoeken.
Zodra ze meer diepgang, samenhang en inzicht willen, dan wordt de mogelijkheid geboden om een aantal bronnen te selecteren die in verband staan met dit forum. Bronnen die dezelfde nuchtere, rationele en onafhankelijke waarden nastreven.