Syrie

Voor mij zijn de Engelse teksten te moeilijk om het goed te begrijpen. Ook met de vertaalhulp is het lastig omdat je dan van die rare zinnen krijgt en ik dan nog steeds niet precies snap wat er staat.
Dus in grote lijnen kan ik het volgen maar ik mis details en daardoor misschien de juiste interpretatie.
Ik blijf ze wel lezen om mezelf te trainen in het Engels maar het kost me meer tijd.

`OK, dan doe ik het zoals Dorothe voorstelt:

Ik post voorlopig dagelijks op de Engelstalige blog om daar meer handigheid in te krijgen (kost nu nog tijd omdat de software nog te nieuw is). De hoogtepunten behandel ik dan wel hier. Krijg ik er uiteindelijk meer snelheid in, dan kost het me niet veel extra tijd om zowel in het Engels als in het Nederlands te bloggen. Dat is nu nog niet het geval, dus check in de tussentijd dagelijks ConDis!

Mike

Volgens het Pentagon is het zo goed als zeker dat 'Jihadi John' gedood is door een Amerikaanse luchtaanval:

http://twitchy.com/2015/11/13/reports-pentagon-99-percent-sure-jihadi-john-killed-in-airstrike/

Hier heb ik herhaaldelijk aangetoond dat de 'onthoffdings'filmpjes vokomen nep zijn en dat 'Jihadi John' een acteur is. Terwijl de Russen echte terroristen met bosjes tegelijk neermaaien denken de Amerikanen nu een propagandaslag van jewelse te maken met deze 'klapper'. Dze acteur is simpelweg van de set verwijderd. Of hij leeft nu op de Bahama's met een nieuwe identiteit, of hij is daadwerkelijk gedood en opgeofferd als de 'useful idiot' die hij is/was. Don't believe the hype!

Mike

De onthoofdingen waren niet te zien, maar het lichaam met het hoofd ernaast wel, zoals bij de meeste isis executies, is dat dan erop bewerkt?

Tussenstand na de vreselijke aanslagen in Parijs: bijna 130 doden en bijna 100 zwaar gewonden. Qui bono? Wie heeft jhier baat bij? En wat is de timing? Mike Rivero van whatreallyhappened.com heeft wel een idee:

And just ONE DAY before the multi-national meeting to resolve the Syria crisis! What an amazing coincidence!!!!!!!!!!!!

De Engelstalige blog ConsipracyDiscovery is net een paar dagen online en nu al wordt-ie actueel:

http://www.conspiracydiscovery.info...nings-for-products-from-occupied-territories/

Ik citeer mezelf op 11 november:

Expect ‘terror attacks’ on European soil soon!

Er gaat nog meer komen, in meerdere landen. Let maar op!

Mike

Hai Mike,
Ik vind je beslissing een aparte site te openen met een objectieve kijk op de wereldpolitiek verstandig. Voor mij was het inderdaad soms een obstakel om terug te keren op het forum. Ik verdiep me al heel lang in de zaken waarmee jij je bezig houdt, maar ik kan de wereld soms moeilijk buiten mijn hart houden en dat bevriest zo nu en dan als ik al deze nare dingen lees. Echter had ik hier wel mijn weg in gevonden en keek ik alleen naar de draadjes die me op dat moment wel goed deden. Bovendien ook voor mij is het Engels een groot obstakel. Door een nare jeugd ben ik op mijn 14e afgezwaaid van school. Engels luisteren gaat prima, spreken ook, maar lezen is echt wat anders. Ik kan het engels dus gewoon vaak niet volgen en heb dan ook weinig aan de linkjes. Voor mij zou het ook een heel fijn als je hier je updates blijft plaatsen! Of allicht een vertaalfunctie in de nieuwe site? Ik snap dat je internationaal zoveel mogelijk mensen wilt wakkerschudden, maar beginnen waar je bent is natuurlijk wel een mooi gegeven :)
Kortom, voor mij is wat je doet heel waardevol,
Fijn weekeinde, ondanks al deze ellende!
Ties

Verschrikkelijk natuurlijk wat er in Frankrijk gebeurt. Vanochtend kom ik onder de mensen langs het sportveld maar het gekke is dat er zo weinig over gesproken werd. Gelatenheid is misschien niet het goede woord maar heeft er wel wat van weg.

Mike je haalt de quote van Mike Rivero aan en ik vermoed dat er nog wel wat conspiracy uiteenzettingen zullen volgen.

'Grappig' ook weer en typisch hè die Syrische paspoorten die heel toevallig weer zijn gevonden in de directe omgeving . En toch, toch zijn er zoveel domme/naïeve mensen die dit voor 'waar' aannemen.

Idd Mike, zou veel logischer zijn dat Isis Rusland zou aanpakken maar neejoh ze gaan naar Parijs. Oh oh oh ze worden er echt steeds slechter in!

Heb ik dat goed begrepen dat hier Amerika achter zit, in naam van de ISIS?
Zo krijgen wij angst, zo wordt er overal om ons zgn. te beschermen politie/militaircontrole ingezet, misschien grenzen dicht (alhoewel dit volgens mij te snel zal zijn), en een oproep voor Europa om aan de oorlog deel te nemen en misschien een uitlokken voor WO3. Denk ik zo goed of niet?

Heb ik dat goed begrepen dat hier Amerika achter zit, in naam van de ISIS?

Dat is ook de gedachtengang van WikiLeaks:

http://dailycaller.com/2015/11/13/wikileaks-blames-america-for-paris-attacks/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug