Syrie

Tanja, dank voor deze fantastische link! Nu snap je ook waarom de oprichter van RT laatst plotsklaps aan een 'hartstilstand' is overleden. Een van de 'argumenten' in het westen tegen RT is dat het Russische staatstelevisie is. En de BBC (British Bullshit Corporation) en NOS (Niet Objectieve Schandaalpers) zijn dat niet dan?

Mike

Is er nog ergens wat licht in de duisternis? Want ik wordt niet echt vrolijk als je al deze dingen leest!

Mike, je hebt helemaal gelijk: we moeten het zelf doen! Naar mijn idee begint dit bij zoveel mogelijk mensen wakker schudden. Hoe meer mensen de leugens doorzien, hoe meer we in onze kracht komen.

Als we allemaal 3 mensen proberen wakker te schudden dan zou je een sneeuwbal effekt kunnen krijgen.Ik ben verbaal niet heel sterk maar heb wel gemerkt dat de ingang zit in de interesses van mensen.
Een natuurliefhebber kun je eens voorzichtig wijzen op wat er in de lucht gebeurt.
Iemand die gezond wil leven wijs je op voeding.
Mensen die interesse hebben in het financiële gebeuren kun je wijzen op het fractionele bankieren en de gevolgen. Enz. enz.
Op deze manier is het me toch gelukt om aardig wat mensen wakker te schudden!
En ze rollen dan automatisch van het één in het ander....zo ging het bij mij ook.
Zaaien dus!!!!!

Hoe meer mensen de leugens doorzien, hoe meer we in onze kracht komen.

Daarom dring ik er voortdurend op aan om te delen, delen, delen. Dat ligt niet zo in de Nederlandsae aard, wij houden liever dingen voor onszelf. Maar daar komen we dus geen steek verder mee!

Mike

BUSTED!

THE ONE MEXICAN GIRL (Nohemi Gonzalez) WHO DIED WAS CONFIRMED ALIVE AFTER THE BATACLAN SHOOTING WHEN HER FAMILY CALLED HER BOYFRIEND'S PHONE AFTER HEARING ABOUT THE SHOOTING IN THE MEXICAN MEDIA. HE SAID HE WAS WITH HER OUTSIDE AND THEY WERE BOTH FINE, AND NOW, AFTER THE AUTHORITIES TOOK HER INTO CUSTODY SHE IS DEAD. BUSTED BUSTED BUSTED, THERE WERE NO TERRORISTS, THE FRENCH GOVERNMENT DID THIS JOB, AND IT IS A FILTHY FALSE FLAG.

http://300spartans.com.au/news/guest/850152-busted-totally-proven-beyond-all-doubt-the-french-government-staged-the-attacks

Mike

ZFV6WGs.jpg

Celebrities used to influence citizens

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum