Syrie

Irakees leger heeft ze blijkbaar wel
https://medium.com/war-is-boring/iraq-is-running-out-of-hind-gunships-e14ad3641d56

Alan, ik was te snel met het posten van dat filmpje. Het kan inderdaad heel goed een normaal militair konvooi zijn dat luchtsteun krijgt van een heli. Dit was een misser van mij, dank voor de terechtwijzing.

Mike

Rusland heeft het onderzoek naar de neergestorte airbus afgerond en de conclusie is dat het toch om een terreuractie gaat:

https://www.rt.com/news/322393-russian-plane-crash-terrorist-attack/

Hulde aan de Russen voor de zorgvuldigheid van dit onderzoek! Terwijl het westen onmiddellijk de conclusie trok dat het een terreurdaad was, hielden de Russen rekening met alle scenario's, waaronder ook een technisch mankement. Dat het westen nu alsnog gelijk krijgt doet er niet toe, want de MH17-affaire laat zien dat men uitgaat van voorgekookte conclusies waaraan de feiten vervolgens worden aangepast.

Mike

Hoi Mike,

Als stille lezer ook de moeite genomen om te reageren naar aanleiding van:

<blockquoteBetekent dit dat ‘complotten’ helemaal niet meer aan bod komen op westonprice.nl? Dat niet, maar alleen als ze betrekking hebben op voeding en gezondheid.

Persoonlijk lees ik 15 jaar info op internet omtrent complotten en heb heel wat internet websites zien komen en gaan, voor mij persoonlijk hoeft het niet meer zo. Veel verkondigde waarheden blijken later meningen te zijn. Nee in toenemende mate zoek ik nieuws via andere wegen dan deze. Puur omdat ik voor mezelf na 15 jaar ervaar dat veel zaken uiteindelijk anders uitpakken dan verkondigd. Ik zou zeggen hou het bij voeding op dit terrein is er reeds veel verschil in wat dan al niet goed/fout is. Zie bijvoorbeeld de voedingsleer hier tov de planteneter (Boele Ytsma) Voor mezelf zoek ik het steeds meer richting initiatieven als decorrespondent, onafhankelijk nieuws tegen betaling door vakmensen etc. Denk dat we als massa het moeten hebben van crowd funding en betalende leden om goed onafhankelijk nieuws te krijgen door mensen die er van kunnen leven om zodoende de bevolking van goed nieuws te voorzien. Waardeer de tijd en energie die je erin steekt! Voor mij is info omtrent voeding voldoende. Succes verder!

Met hartelijke groet,
Wietse

Dank voor je input, Wietse. Ook dit soort meningen wordt gewaardeerd.

Even heel praktisch voor diegenen die wel bij willen blijven op het gebied van wereldnieuws:

Door zwaar tijdgebrek focus ik me momenteel alleen op de gebeurtenissen in Frankrijk en blog hierover op www.conspiracydiscovery.info. ik mis momenteel de tijd om hier in het NL ook over te berichten, dus volg het dagelijks op ConDis!

Mike

Hoi Mike,

Mogelijk is het wat dat je ook via crowd funding tot een onafhankelijk nieuws komt. Via leefbewust heb ik reeds in het verleden geld overgemaakt. Een goed onafhankelijk artikel mag wat kosten. Ten slot van rekening moeten we allemaal onze rekeningen betalen. Zou het best waarderen dat een onafhankelijk journalist een gedegen artikel zou schrijven op basis van alles wat er speelt omtrent Syrie. Ofwel leden en stille lezers wat laten bijdragen zodat er ook wat free lancé journalisten gedegen onderzoek kunnen doen en vervolgens een goed artikel op de website. Heb daar best een donatie voor over. Zo maar een aanvulling. (bijvoorbeeld journalisten in opleiding die wel wat willen bijverdienen).

Met hartelijke groet,
Wietse

Mike, in ieder geval bedankt dat je ons up-to-dat houdt.
Weet je, ik denk dat iedereen hier wel alternatieve websites en nieuws kan vinden. Wat dat betreft is er informatie genoeg te verkrijgen.
Echter: Ik acht jouw mening zeer belangrijk, omdat ik het gevoel heb dat jij inderdaad een geweldige Bullshitradar hebt. Dus, als wij hier iets mededelen dan kun jij in ieder geval (als je de tijd er toe hebt) jouw visie mededelen en dat vind ik megabelangrijk!

Maar in tijden dat je geen tijd hebt, hoef je je echt niet in alle bochten te wringen om het voor elkaar te krijgen. Dan ga ik naar je nieuwe site en naar andere sites, en zie dan wel wat loos is.

Mr Admo, 26, who was staying at the Salvation Army hostel in Rue de Charonne opposite the Le Belle Equipe, told how gunmen executed patrons in a drive-by attack.

Trembling as he recalled how the massacre unfolded, he said: "I was just in my room and had the window open on to the street below. "I could see lots people sat outside the bar eating dinner and enjoying a drink. The place was full of people just enjoying themselves. "At about 9.30pm a new looking black Mercedes pulled up outside with dark tinted windows at the back and the passenger and driver windows down. I could clearly see the passenger's face as he was not ­wearing a hat or mask.

"As soon as the car stopped he quietly opened the door and got out in front of the restaurant. "That is when I saw he was ­holding a machine gun that was resting on his hip. I could not take in what I was witnessing. "People outside spotted the shooter approaching with his gun and tried to run inside but he shot them down in the doorway.

"Then people inside moved ­forward to see what was happening and he sprayed more bullets into them. I was trying to catch them on my camera phone but the gunman saw the light on my mobile and I ducked down behind the wall as they fired at my hotel. The gunman calmly reloaded his weapon several times. He then shot up at the windows in the street to make sure nobody was filming anything or taking photographs. It lasted over six minutes

"He fired lots of bullets. He was white, clean shaven and had dark hair neatly trimmed. He was dressed all in black accept for a red scarf.

"The shooter was aged about 35 and had an extremely muscular build, which you could tell from the size of his arms. He looked like a weightlifter.

"He was not wearing gloves and his face was expressionless as he walked towards the bar.

Comment: These people don't sound or act like the average jihadists we've seen in ISIL propaganda videos. Why such different behavior?

http://www.sott.net/article/306526-...nal-gunmen-in-black-Mercedes-massacred-diners

Veel verkondigde waarheden blijken later meningen te zijn.

Het gaat verder dan meningen. Geen complotTHEORIE maar complotFEITEN. Zelfs het blad Rolling Stone komt daar nu achter:

http://www.conspiracydiscovery.info...ne-sorry-conspiracy-theorists-you-were-right/

Mogelijk is het wat dat je ook via crowd funding tot een onafhankelijk nieuws komt.

Er staat hier rechts op de pagina sinds februari een PayPal-button. Met dank aan de doneerders, maar tot nu toe heb ik iets meer dan 500 euro mogen ontvangen. Nederlanders zijn niet zulke gulle gevers, is mijn ervaring.

Mike

Hoi Mike,
Ik heb toentertijd (met de hack) geld overgemaakt. Dat is alweer een tijdje geleden (begin dit jaar). Denk je dat het een zinvolle zaak is, om een keer per jaar zo een actie te doen? Toen was dat voor de nieuwe website na de hack.
Als je van mening bent dat zoiets elk jaar wel gedaan kan worden, dan laat dat ons dat even weten, dan kunnen we in 2016 weer zo een actie houden.

In Amerika is het gangbaar dat fans van sites het hele jaar door donaties doen, niet eens per jaar. Het is een teken van waardering voor een GRATIS site die ik in mijn VRIJE TIJD bij probeer te houden. Jij hebt al gedoneerd, dus voel je niet persoonlijk aangesproken.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan