Syrie

De joodse eigenaren van het Bataclan-theater verkochten het theater twee maanden geleden:

https://theuglytruth.wordpress.com/2015/11/14/jewish-owners-recently-sold-pariss-bataclan-theater-where-i-s-is-killed-dozens/#more-92599

Mike

Is er eigenlijk ook een stroming "van het goede"? Hier lees je dat een wo3 bijna onvermijdelijk is, dat deze al gepland staat, allerlei zwarte scenarios.
Is er nog ergens wat licht in de duisternis? Want ik wordt niet echt vrolijk als je al deze dingen leest!

De ziekheid is bijna niet te bevatten. Ik zet het even op een rijtje en het bewustzijn van deze psychopatische elite is zo intens ziek. Het is gewoon bijna niet te geloven dat een mens zo intens kwaardaardig is dat het met deze opzet de mensheid jarenlang opjaagt tot deze aankomende climax. Waarom is een vraag waar ik mijn hoofd maar niet omheen krijg.

Het is dit ongeloof in de diepe kwaadaardigheid van deze groep en de goedgelovigheid van de mensheid en hun vertrouwen in hun directe medemens die ervoor zorgt dat deze groep door kan gaan. Men is te goed van vertrouwen en te weinig kritisch.

En de laatste tijd volgen zich de gebeurtenissen wel heel erg snel achterelkaar op. De Elite (of hoe je ze dan ook wilt noemen) hebben haast met hun plannen. Stel je voor, er zouden opeens te veel mensen begrijpen wat er aan de hand is....!
Daarom moeten ze een ontwaken van de mensheid voor zijn en gebeurt er het ene na het andere drama. Waarom gebeurt er nu dit? Waarom spreekt men dan nu opeens niet meer zo veel over de vluchtelingencrisis....die gaat nu lekker gewoon door omdat wij afgeleid zijn.
Ik heb zelfs al gehoord dat men in Frankrijk de moskeeën wil sluiten. Waar leidt dit dan weer toe? Komt er dan opeens misschien het idee van solidariteit met de moslims en gooien we ook de andere kerken, van allerlei religies, dicht. Dan is de weg naar een nieuw eenheid geloof opgezet door de elite niet meer ver weg.
Misschien draaf ik nu te ver door en heb ik het mis, maar ik word hier inderdaad ook niet vrolijk van. We kunnen niets doen, de elite draaft maar door, zonder einde....

En ze zijn er wel opeens bij om alles in een snel tempo door te drukken. Voordat je met je ogen kunt knipperen, is er alweer iets nieuws aan de hand.
Dit moet allemaal voordat de mensheid gaat ontwaken.

Ik hoor net in een Duits programma dat in Parijs bij verdenking districten gesloten kunnen worden, net zoals restaurants en cafés etc. Mensen kunnen worden onderzocht en de politie/militair kan gewoon bij mensen huizen binnendringen om te controleren.
Politiestaat is coming!

En de slogan: 'wij zijn een' is ook zo een goeie. Eenheid en dus niet meerdere partijen. Gaan wij uiteindelijk in dit eenheidsgevoel ook de oorlog in, gaan ze hier ook zo controleren. Krijgen wij dan een wereld zoals in Equilibrium gespiegeld werd?
Lekkere zooi. Verschrikkelijk.

Deze meneer is alvast mensen wakker aan het schudden!
http://beforeitsnews.com/alternative/2015/11/rt-just-destroyed-fake-news-on-paris-isis-and-the-nwo-wow-3243570.html

Is er nog ergens wat licht in de duisternis? Want ik wordt niet echt vrolijk als je al deze dingen leest!

Dat zijn wijzelf! WIJ vormen de meerderheid en onze 'volksvertegenwoordigers' horen precies dat te doen: het volk vertegenwoordigen. Wij moeten ze hier massaal aan blijven herinneren door niet mee te gaan in de leugens van politici en media. WIJ zijn het licht in de duisternis, maar dan moeten we niet toestaan dat ze ons licht uitdoven en ons in duisternis storten! De enige echte vrijheid ia vrijheid van bewustzijn!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan