Syrie

Saoedi Arabië veegt Jemen van de kaart vanwege Sunni-Shia conflict, maar in de MSM horen we vrijwel niets hierover:

http://www.dailymail.co.uk/news/art...an-leaving-Middle-East-brink-catastrophe.html

We now have a bizarre — and potentially very dangerous — situation in which U.S. warplanes are providing air cover for Iranian-backed militias in Iraq in a joint effort against ISIS, while 1,200 miles to the south in Yemen, the Americans are helping Saudi pilots bomb Shia insurgents supported by Iran.

So the U.S. is bombing Iran’s enemies in one country, while helping to bomb its allies in another.

Mark

Om te kijken of je instelling goed is, zul je bedoelen! Ben je angstig ingesteld, dan is dat goed. We worden geconditioneerd!

Mike

Ja zo kun je het ook zien. Ik heb geen NL allert op mijn telefoon. We moeten binnen blijven met gesloten ramen en geest en wachten op instructies.
Waarom zou ik daarop geattendeerd willen worden? Om juist het tegenovergestelde te doen van wat ze adviseren?

Het is wel een beetje dubbel. Ze gaan er echt vanuit dat iedereen een smartphone heeft. Nou, ik niet dus. Maar ook mijn ouders niet, die hebben ook een gewoon mobieltje. Moeten deze mensen dan maar verrekken, of hoe gaan ze die dan informeren? Via computer....en dan die oudere mensen die geen computer hebben???
Wat moet ik hier allemaal van denken?
je kunt natuurlijk ook denken dat dan die die de info niet gekregen hebben, het eerste eraan gaan. Hup, vele ouderen al weg...

De bijbel is geen haar beter dan de Koran

Klopt, dat hebben we op dit forum ook vaak behandeld. Ik zag een deel van dat filmpje op tv gisteren.

Alleen worden de opdrachten uit de Koran in deze tijd een stuk vaker uitgevoerd door radicale Moslims.

Mark

Ik bedoelde dat uit naam van Allah (Koran) meer geweld wordt gepleegd in deze tijd dan uit naam van God (Bijbel). Kijk naar wat er zich in het Midden-Oosten allemaal afspeelt. Saoedi-Arabië, Iran, Jemen, Syrië, etc. Die moorden elkaar de tent uit om religieuze redenen (Koran).

Dat de elite hier gebruik van maakt door het vuurtje op te stoken, met allerlei false flag operations, is duidelijk.

Mark

De groeperingen die 'uit naam van Allah' moord en doodslag zaaien in het midden-oosten zijn eveneens creaties van diezelfde elite.

Mike

Dat kan best zijn, maar mensen gaan zichzelf niet zomaar opblazen. Er moet al een diepgeworteld geloof aanwezig zijn dat ongelovigen of anders-gelovigen geen bestaansrecht hebben. Als dat dan ook nog aangewakkerd en gestimuleerd wordt (indoctrinatie, geld, wapens), dan escaleert de boel.

Mark

Interessante materie. Blijft moeilijk discussie voeren hierover met mensen uit de omgeving.

Ja, dat klopt. Op het werk begin ik er al niet meer aan, want dan word ik agressief benaderd door de rest. Ik gooi het soms nog wel eens op voeding of farmacie, maar ook daar trek ik aan het kortste eind. Bij mijn ouders hoef ik ook niet aan te komen, die zijn compleet (om het woord dan nu toch maar te gebruiken :-) ) mindcontrolled bij de maintreammedia. Over voeding kan ik nog wel een discussie aangaan, daar staan ze wel al opener tegenover. Maar voor de rest word ik al meteen afgesneden. Mijn moeder zegt meteen: Daar hebben we het niet over, want wij denken anders dan jou. Wij zien wat er op de TV gezegd wordt, dus wij weten goed waar het over gaat. En hoe weet jij dat dat wat jij denkt dan geen onzin is.
Nou, dus ik laat ze maar.

Die hoor ik ook heel vaak: hoe weet je of jouw imformatie dan wel klopt? Als de mensen die aan de zijlijn kritiek leveren een beetje moeite zouden doen om het te onderzoeken zouden ze al snel te weten komen dat de reguliere media een soort Fabeltjeskrant is en dat er alternatieve media bestaat die wel degelijk de boel goed doorspit en degelijk onderzoek verricht i.p.v. persberichten herkauwt. Luister bijv. eens naar wat Poetin of Assad zelf zeggen i.p.v.wat er OVER hen wordt gezegd!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan