Syrie

Oh ja, en toen ik beweerde dat Assad niet zo is als beweerd wordt, had je mijn vader moeten horen. Hij verhief zijn stem (aan de telefoon) en zei: oh nee. Ik voelde dat er een heftige discussie kon gaan komen en heb toen maar afgekapt. ik wil niet steeds ruzie hebben. Ik laat ze nu maar.

Ja ik ken het. Wat betreft voeding win ik de discussie toch wel van mijn omgeving. Krijg dan ook echt wel boze reacties of mensen zijn beledigd. Maar wat politiek betreft ben ik nog niet zover. Dat maakt het moeilijker.

Wanneer leren soldaten nu eens dat defensie iets anders is dan offensie?
Gewoon je eigen grenzen verdedigen zoals nu in Syrie gebeurt door het dienstplichtige Syrische leger ipv de belangen van de elitekankers ergens in Verweggistan te behartigen.
Voor mij ben je dan niet meer dan een huurling.
Na Vietnam werd de uitgereikte waardeloze shit al teruggegooid maar altijd nadat het kalf verzopen is.

http://www.rense.com/general67/suicc.htm

Ik heb dit artikel gelezen, Mike. Ik kan niet alle feiten checken die genoemd worden, maar het komt wel aannemelijk over.

Maar hoe dan is de wetgeving van veel Islamitische landen gekoppeld aan de Koran en worden er barbaarse straffen uitgevoerd en is er onderdrukking van vrouwen en homo's om maar eens wat te noemen. Ze voeren uit wat er in de Koran staat.

Publieke stenigingen komen vaak voor bijvoorbeeld.

"Gejuich als de beul een kop laat rollen."

Saoedi-Arabië verdedigt de lijfstraffen met verwijzing naar de koran die inderdaad ondubbelzinnig oproept tot ,,het afhouwen'' van lichaamsdelen als straf. Lijfstraffen voorkomen echte ellende in de hemel.

Zo zijn er in het verleden ook met de Bijbel in de hand allerlei 'zuiveringen' uitgevoerd (Spaanse inquisitie).

Maak ZELF een spirituele connectie met de Bron, God, Liefde, in plaats van uitvoeren wat er in een boek of geschrift staat opgesteld wat helemaal niets met liefde te maken heeft.

Mark

Mark, dat zijn de satanische varianten van de elite. Zij hebben de straffende en wrakende God, vrouwenonderdrukking, onthoofdingen, zweepslagen en andere lijfstraffen geintroduceerd. Ik ben er inmiddels van overtuigd geraakt dat de sharia zoals Mohammed deze introduceerde een reactie was op deze sicko's. Het verbieden van riba (renteheffing) bijv. is hier nog een positief overblijfsel van. Ik vraag me af hoe de oorspronkelijke sharia eruit heeft gezien en of deze werkelijk zulke barbaarse vormen aannam.

Mike

Maar deze versie van de Koran is wel de versie die gelezen en in meer of mindere mate gevolgd wordt door vele honderden miljoenen Moslims. De sharia zit verweven in de cultuur van het Midden-Oosten.

Krijg dat er maar eens uit...

Mark

PS: Ik lees net dat vrouwen in Saoedi Arabië voor het eerst in aparte stembureaus mogen stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Het is een begin.

Russia says US deployed 200 nuclear bombs in Europe

“About 200 US nuclear bombs are currently deployed in Belgium, Italy, the Netherlands, Germany and Turkey. This nuclear ordnance is also subject to a renewal program,” Russian Defense Minister Sergei Shoigu said on Friday, Sputnik news agency reported.

http://www.presstv.com/Detail/2015/12/11/441314/US-Russia-nuclear-deployment-Europe-NATO

“If someone threatens our territories, it means that we will have to aim our armed forces accordingly at the territories from where the threat is coming. How else could it be? It is NATO that approaching our borders, it’s not like we are moving anywhere,” Putin said.

De spanningen lopen steeds meer op.

Mark

Maar hoe dan is de wetgeving van veel Islamitische landen gekoppeld aan de Koran en worden er barbaarse straffen uitgevoerd en is er onderdrukking van vrouwen en homo’s om maar eens wat te noemen. Ze voeren uit wat er in de Koran staat.

Lijfstraffen is maar een heel klein onderdeel van de islam. Sharia houdt veel meer in dan lijfstraffen. Als je de sharia goed bestudeert, is het een heel mooi en puur systeem. Het probleem is alleen dat de moslims vandaag de dag gevangen zitten in landen door hun eigen zionistische regeringen, waardoor er een vertekend beeld is ontstaan wat sharia inhoudt.
de islam is veel meer dan alleen een geloof, maar het is tevens ook een totalitair systeem, en daar zitten ook straffen bij! Elke staat heeft zijn regels, zonder regels kan je namelijk geen staat besturen. In Nederland ben je ook onderhevig aan regels, en ben je ook niet geheel vrij om te doen wat je wilt; je kan hier ook gestraft worden als je de regels overtreed, of je dat nu leuk vindt of niet. Zo is het in een islamitische staat/ khilafah ook, maar die bestaat Vandaag de dag niet meer!

Publieke stenigingen komen vaak voor bijvoorbeeld

Betreffende stenigen in de sharia, ik ben in deze lectuur gedoken, omdat er vaak verontwaardiging over dit onderwerp is! Wil je hier dus meer over weten, dan raad ik je aan de lezing van Imran Hosein hierover te luisteren. Maar voor alle duidelijkheid zeg ik alvast: STENIGEN HOORT NIET BIJ DE ISLAM; dat willen ze jou alleen maar doen geloven.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/DYDry_QyhTM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

de islam is veel meer dan alleen een geloof, maar het is tevens ook een totalitair systeem, en daar zitten ook straffen bij!

In een totalitaire staat zou ik niet willen leven. Weinig individuele vrijheden en totale controle vanuit de overheid en in dit geval worden de regels gevolgd van een religie. Zie jij dit als een ideale islamitische staat?

De elite houdt ook erg van controle, regels en weinig vrijheid voor de burgers.

In Nederland ben je ook onderhevig aan regels, en ben je ook niet geheel vrij om te doen wat je wilt; je kan hier ook gestraft worden als je de regels overtreed, of je dat nu leuk vindt of niet.

In Nederland hebben we geen lijfstraffen, dat is een groot verschil.

Zo is het in een islamitische staat/ khilafah ook, maar die bestaat Vandaag de dag niet meer!

Dus er is geen enkel echt Islamitisch land tegenwoordig?

Wil je hier dus meer over weten, dan raad ik je aan de lezing van Imran Hosein hierover te luisteren.

Ik heb het beluisterd. Hij klinkt als een verstandig man.
Volgens hem zijn er dus verzen bij verzonnen door de zionistische joden die niet in de Koran thuishoren. Hij onderbouwt het, maar voor mij is het niet te controleren of al die feiten kloppen.

Er zijn zoveel interpretaties van de (geschiedenis van de) Koran en dit is zijn versie.

Als de 'ware Koran' gevolgd zou worden volgens Hosein, dan zou het vreemdgaan moeten worden bestraft met stokslagen in plaats van steniging. Nog steeds lijfstraffen dus, maar een stuk minder extreem dan steniging uiteraard.

Ik vind dat lijfstraffen sowieso niet moeten worden uitgevoerd en ben ook voor een scheiding van kerk en staat. Je kan iemand niet een geloof (inclusief regels) opleggen alleen omdat diegene in een bepaald land woont.

Om met de woorden van Imran Hosein af te sluiten: "that's just my opinion!".

Mark

Ik heb het beluisterd. Hij klinkt als een verstandig man.
Volgens hem zijn er dus verzen bij verzonnen door de zionistische joden die niet in de Koran thuishoren. Hij onderbouwt het, maar voor mij is het niet te controleren of al die feiten kloppen.

Imran hosein zegt, als hadiths (overleveringen) in strijd zijn met de koran, dan dient het verworpen te worden. Niet alle overleveringen zijn betrouwbaar; sommigen zijn gefabriceerd! Daarentegen is de koran voor 100% authentiek gebleven; deze zal beschermd worden door Allah swt. Er zijn een heleboel koran geleerden, die de gehele koran uit hun hoofd kennen; dus je kan geen 1 enkel woord in de koran veranderen.
De regelgeving voor overspel is 100 stokslagen voor man en vrouw. Overigens moet je wel er wel voldaan worden aan voorwaarden, en dat is dat er vier getuigenissen moeten zijn; ook moeten alle verleidingen uitgesloten worden; en diegene moet moslim zijn; als je geen moslim bent, dan gaat het niet op.

Ik ga mee met Mark. Ook ik ben voor scheiding van kerk en staat en tegen lijfstraffen. Ik ben voor een democratische republiek op libertarische grondslag.

Mike

zizou,

Je bent een slimme jongen, maar je hebt door je religie ook iets naiefs, zoals alle trouwe gelovigen. Het is ronduit onnozel om te veronderstellen dat er niet aan de Koran gesleuteld kan zijn, omdat dit het onvervalste woord van Allah zou zijn. Dan kunnen christenen hetzelfde beweren over de bijbel, maar het tegendeel is waar, lees dit maar eens:

https://ashraf62.wordpress.com/2012/08/19/hebrew-bible-plagiarized-mythology-and-defaced-monotheism/

Is het dan niet logisch om te veronderstellen dat iets soortgelijks ook gebeurd kan zijn met de Koran? Zou het kunnen dat lijfstraffen op het conto van crypto-joden (en ook crypto-moslims of crypto-christenen) zijn toe te schrijven en misschien wel nooit onderdeel hebben uitgemaakt van het oorspronkelijke gedachtengoed? Hoe kun je volhouden dat God liefde is en vervolgens stokslagen (of erger) rechtvaardigen? Als je niet wilt inzien dat de heilige teksten van weleer wel degelijk zijn bewerkt door menselijk toedoen is elke verdere discussie hierover zinloos.

Mike

Laatst schreef ik in de topic Agenda 21 het volgende:

https://www.fatsforum.nl/topic/agenda-21/page/17/#post-143316

Turkije begint zich nu, schijnbaar uit het niets, te ontpoppen van een handelspartner van Rusland, tot een regelrechte tegenstander. Poetin heeft Turkije echter in een economische wurggreep, nu hij heeft besloten de Turkish Stream-gaspijplijn in de ijskast te zetten en er ca. 4 MILJOEN Russische toeristen per jaar ineens niet meer naar Turkije gaan. Dit kost Turkije naar schatting 3% van haar BNP:

http://www.conspiracydiscovery.info/russia/russian-sanctions-kill-tourism-in-antalya/
http://www.conspiracydiscovery.info/russia/russian-sanctions-may-cost-turkey-3-of-its-gdp/

Dus waarom de Russen tegen de haren in strijken? Daarvoor moeten we ons gaan verdiepen in de Turkmenen, na het uiteenvallen van het Ottomaanse rijk in Syrie overgebleven Turken. Dit zijn fascistische ultranationalisten, die bekend staan onder de naam Grijze Wolven. Officieel is deze organisatie in Turkije verboden, maar vooral in het buitenland (ook in Nederland) wordt deze groep veelvuldig ingezet door de Turkse overheid, die hier officieel niets mee te maken heeft en zich dus ook hiervan officieel kan distantieren, indien nodig.

De zeer informatieve pro-Russische blog Fort Russ (grappige woordspeling of 'fortress') heeft dit uitstekende historische overzicht geplaatst, waarin te lezen valt dat de Grijze Wolven ook actief zijn in De Krim:

http://fortruss.blogspot.ru/2015/12/erdogan-sends-grey-wolves-to-crimea.html

Het net rondom de Levant wordt nu aan twee kanten gesloten. Aan het ene uiterste staat Israel onder Netanyahu, aan het andere uiterste Turkije onder Erdogan. De enige macht die roet in het eten gooit is Rusland. We gaan dan ook meerdere provocaties van de Russische beer zien in en rond Rusland en uiteraard in het midden-oosten. Turkije is inmiddels Noord-Irak binnengevallen en weigert te vertrekken. In De Krim is enkele uren de stroom afgesloten door de fascisten in Kiev, waardoor er een meltdown had kunnen plaatsvinden van een kerncentrale aldaar:

http://www.conspiracydiscovery.info/middle-east/turkeys-aim-to-annex-northern-syria-and-iraq/
http://www.conspiracydiscovery.info/russia/kiev-psychopaths-almost-created-another-chernobyl/

Er staat nog wel het een en ander te gebeuren. Spannende tijden!

Mike

k ga mee met Mark. Ook ik ben voor scheiding van kerk en staat en tegen lijfstraffen. Ik ben voor een democratische republiek op libertarische grondslag

Beste mike,

ik kan mij herinneren dat wij eerder hier op dit forum zo'n lange discussie hebben gevoerd een paar jaar geleden over geloof. Maar de wijsheid betreffende lijfstraffen, is gewoon omdat het werkt; en dat is niet bedacht door crypto joden! Het is naïef en idealistisch om te denken dat alles op te lossen is met de fluwelen handschoen. Islam is niet van jouw eigen mening; wat de Islam voorschrijft MOET je accepteren; als je tenminste moslim bent. En dat is niet sektarisch, omdat de islam aanspoort om dingen te blijven overpeinzen, en pas te accepteren als je ervan overtuigd bent. Voor mij is de sharia heel puur en redelijk, en heb daarom geen moeite met lijfstraffen.
Als ik in een khilafah zou wonen, en ik pleeg overspel, en ik wordt betrapt, dat weet ik de consequenties. Maar nogmaals, dit geldt alleen voor moslims! Als jij in een Khilafah zou wonen, maar je bent geen moslim, dan is dat niet van toepassing! Er is namelijk geen dwang in het geloof.Ware religie kent namelijk geen dwang, of agressie. Misschien zul je denken: Deze jongen laat zich leiden door de angst van lijfstraffen. Maar een moslim die een sterk geloof heeft laat zich niet leiden door angst voor lijfstraffen, maar laat zich leiden uit ontzag voor de regels van zijn Schepper!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan