Maar hoe dan is de wetgeving van veel Islamitische landen gekoppeld aan de Koran en worden er barbaarse straffen uitgevoerd en is er onderdrukking van vrouwen en homo’s om maar eens wat te noemen. Ze voeren uit wat er in de Koran staat.
Lijfstraffen is maar een heel klein onderdeel van de islam. Sharia houdt veel meer in dan lijfstraffen. Als je de sharia goed bestudeert, is het een heel mooi en puur systeem. Het probleem is alleen dat de moslims vandaag de dag gevangen zitten in landen door hun eigen zionistische regeringen, waardoor er een vertekend beeld is ontstaan wat sharia inhoudt.
de islam is veel meer dan alleen een geloof, maar het is tevens ook een totalitair systeem, en daar zitten ook straffen bij! Elke staat heeft zijn regels, zonder regels kan je namelijk geen staat besturen. In Nederland ben je ook onderhevig aan regels, en ben je ook niet geheel vrij om te doen wat je wilt; je kan hier ook gestraft worden als je de regels overtreed, of je dat nu leuk vindt of niet. Zo is het in een islamitische staat/ khilafah ook, maar die bestaat Vandaag de dag niet meer!
Publieke stenigingen komen vaak voor bijvoorbeeld
Betreffende stenigen in de sharia, ik ben in deze lectuur gedoken, omdat er vaak verontwaardiging over dit onderwerp is! Wil je hier dus meer over weten, dan raad ik je aan de lezing van Imran Hosein hierover te luisteren. Maar voor alle duidelijkheid zeg ik alvast: STENIGEN HOORT NIET BIJ DE ISLAM; dat willen ze jou alleen maar doen geloven.
<iframe width="560" height="315" src="
https://www.youtube.com/embed/DYDry_QyhTM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>