Syrie

Het is duidelijk waarom deze intelligente Tulsi Gabbard niet gekozen is door Trump. Ze wil namelijk een vreedzame oplossing in Syrië in tegenstelling tot neocon Nikki Haley die in haar plaats gekozen is en vanaf dag 1 pusht voor oorlog met Rusland en Syrië.

En dan die CNN presentator die keer op keer probeert om de aanval in Syrië te verantwoorden. Weer zo doorzichtig.

Mark

De media is zoals we weten sowieso grotendeels onder de controle van de oorlogszoekende neocons en zionists:

C86sQfWUwAAMmHa.jpg

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1V1phifx2L-KnDF_KmjNVM20XNfuDUTgtDaVnY5t99G0/edit#gid=0

Mark

Ik vraag mij af of Trump zo'n zet net als met Syrië nog een keer zal doen. Veel alternatieve media die hem aan zijn overwinning hebben geholpen steunen hem niet meer. Op dit moment zoekt hij ook nog de confrontatie op met Noord Korea, wat waarschijnlijk voor nog minder adhesie zal zorgen. Wanneer wordt het duidelijk of Trump een onderhandelaar of een pion is?

14 doden bij de US luchtaanval op Syrië (waaronder 9 burgers).

Mike klopt het dat jij bij dotcom radio vertelde dat er geen doden waren?
Die zijn er wel, dit was al vanaf dag 1 bekend.

Ik sta niet achter het goedpraten van de aanval van Trump omdat het slechts 'spierballenvertoon' zou zijn.
Deze aanval druist in tegen de wet en het onderzoek omtrent de gifgasaanval is niet eens afgewacht.
Trump verbreekt vele verkiezingsbeloften met deze gekte.

Snel handelen -lees bommen gooien- op basis van vermoedens maakt Trump zeer onberekenbaar en gevaarlijk.
En dit zou een signaal zijn van Trump naar de mensen om heen?
Eerder een signaal naar de mensen rondom Trump, namelijk; we kunnen Trump op basis van false flags naar onze pijpen laten dansen.

Zeer gevaarlijk!

Hoewel het zeer aannemelijk is dat de Witte Helmen zich aan deze praktijken hebben schuldig gemaakt beschouw ik VT wel als een disinfobron. Even afwachten of er betrouwbaardere sites met deze informatie naar buiten komen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan