Syrie

Juist omdat het niet allemaal zwart/wit is, is het opvallend dat schijnbaar intelligente mensen wel waardevolle en zinnige dingen schrijven over de gevaren van de islam, maar niet de verborgen hand achter de schermen (laten) zien.

Ik vraag me af of dat een onbewuste blinde vlek is of dat deze info bewust niet gedeeld en zelfs gecensureerd wordt. Ik neig naar de 2e optie bij veel van dat soort sites.

Wat er niet benoemd wordt, is minstens zo belangrijk als waar wel over geschreven wordt.

Mark

Allemaal waar, maar hier hebben we het al minstens 100 keer over gehad. Je moet niet overal doelbewuste acties achter zien. De indoctrinatie bij rechts is nu eenmaal dat ze staan voor 'judeochristelijke' waarden. Ze doorzien dus daadwerkelijk niet dat als je verder terugkijkt dan de laatste 100 jaar joden en christenen altijd elkaars gezworen vijanden waren en dat de zionisten pas in 1908 met de 'Schofield-bijbel' op slinkse wijze het christendom hebben vereenzelvigd met hun versie van het 'judaisme'. Het zij zo, het is niet anders. Ik ga er in ieder geval niet in mee maar kan me zeer goed vinden in de kritische blik op de islam.

Mike

Ik mag Vigilant Citizen heel erg, maar een filmpje beginnen met de hypocriet Bernie Sanders...? Ga ik daarom VG mijden, want hij is een 'gatekeeper'? Nee, ik negeer gewoon deze eenzijdige kijk op de zaken en waardeer hem voor wat hij verder naar buiten brengt. Zoals gezegd, het zijn net mensen en ze zijn feilbaar, net als jij en ik.

Mike

Bernie Sanders is inderdaad een hypocriet, maar 1 zo'n persoon noemen in een filmpje is nog wat anders dan structureel een levensgevaarlijke ideologie promoten en/of kritiek erop negeren en censureren. Is Facebook dan ook feilbaar?

Dat soort feilbare mensen en organisaties vertrouw ik niet.

Maar goed, we hebben het hier al vaak over gehad inderdaad.
Let's agree to disagree ?

Mark

Wat heeft die oorlogszucht in vredesnaam nog met links en rechts te maken. Door je te identificeren met de ene of de andere kant mis je het grotere plaatje. Beide kanten staan namelijk in dienst van dezelfde warmongers. Trump heeft dat door zijn laatste en nog verder beloofde acties in Syrië opnieuw bewezen. En kom dan nu aub niet aan met excuses van dat hij door de deep state daartoe gedwongen is. Trump is een mens en is daarom ook volledig verantwoordelijk voor alles dat hij doet en laat! Net zoals wij allemaal volledig verantwoordelijk zijn voor alles dat we doen of laten. Links en rechts zijn twee kanten van dezelfde medaille!

https://www.henrymakow.com/2017/04/zionism-communism-secret-allies.html

Links en rechts komen voort uit dezelfde koker van de Fabian Society. In hun fameuze Fabian Window hebben ze dat op beeldende wijze vormgegeven:

http://www.sunray22b.net/fabian_window.htm

http://www.freebritainnow.org/0/fabiansociety.htm

Het links/rechtsdenken is een Hegeliaans illusionaire tegenstelling, die bedoeld is om mensen zich te laten laten identificeren met 1 kant van de medaille, terwijl ze niet zien dat de andere zijde ervan door dezelfde muntmeesters geslagen is. Dit geldt voor alle in onze wereld gepresenteerde politieke tegenstellingen. Lenin zei ooit: "The best way to control the opposition is by leading it ourselves." Dit geldt dus ook voor Trump.

Zo langzamerhand worden we allemaal door een bewust kunstmatig geschapen chaos, versterkt door een op handen zijnde WOIII, in een Nieuwe Wereld Orde gefrommeld van een op Zionistisch/communistisch gebaseerd systeem.

Blijf vooral dus je eenzijdige oogkleppen ophouden en je identificeren met de rechtse Trump, die al lang zijn geloofwaardigheid verloren heeft. Je draagt daardoor persoonlijk bij aan de toenemende chaos. Of wordt echt wakker en zie hoe er door zeer slimme mindfuckende spelletjes met je geest en ziel, het melodramatische politieke en geopolitieke wereldtheater zich naar een afronding van een voorbije fase van de menselijke evolutie beweegt.

We zullen met elkaar nieuwe piketpaaltjes moeten slaan voor een toekomstig werkelijk samen leven. Daarbij zullen we de oude politieke onzin moeten vergeten, want het gaat om de mens en niet om de politiek! Het belangrijkste is dat we elkaar, vanwege ieders kwaliteiten bitter hard nodig zullen hebben. Vergeet dus de kunstmatig uitvergrootte verschillen en richt je op het gemeenschappelijk menselijke. Alleen dit kan ons door de komende toenemende chaos heen loodsen naar een mooiere en betere toekomst voor alle mensen!

Is Facebook dan ook feilbaar?

Facebook is, evenals Twitter of Google, een gigantische organisatie met een aantoonbaar NWO-beleid. Dat kun je toch niet vergelijken met sites van eenlingen die toevallig een bepaalde mening zijn toegedaan? Kom op, Mark, je bent slimmer dan dat!

Mike

Arend,

Er bestaat wel degelijk links en rechts, maar de mainstream-varianten die er hiervan bestaan zijn allemaal 1 pot nat. Vandaar dat er nauwelijks verschil is tussen bijv. Hillary Clinton en John McCain. Of Mark Rutte en Diederik Samson. Je ziet dat heel duidelijk bij bijv. Frans Timmermans (PvdA) en Hans van Baalen (VVD), dat zijn twee kanten van exact dezelfde globalistische euromedaille. Of zo'n Guy Verhofstadt.

Tot zover geen meningsverschil. Jij verkondigt echter een cynische, apolitieke visie die IEDEREEN in hetzelfde kamp schaart, niet alleen Trump maar ook Poetin. En ongetwijfeld Le Pen ook. De wereld is nog nooit beter geworden van cynisme en nihilisme. Als ik jou daarmee confronteer, kom je met lulverhalen over 'de reis naar binnen' en andere softe BS. Je kan nog geen deuk in een pakje boter slaan, maar achter een PC ben je heel wat.

Je posts beginnen alweer langer en verhevener te worden en alle stokpaardjes worden weer keurig bereden. Schrijf er een mooi artikel over en publiceer het op wanttoknow (totdat ze ook daar schoon genoeg krijgen van jouw verbale diarree), maar bespaar mij en de andere forumleden je theorieen over waarom alles doorgestoken kaart is en iedereen onderdeel uitmaakt van hetzelfde machtsspel. Je hebt meer gemeen met de personen die jij bekritiseert dan je zelf door hebt, want het draait voortdurend alleen maar om hoe ongelooflijk slim jij bent!

Mike

Mike jouw stokpaardjes blijven ook maar vrolijk rond galopperen. Wanneer ga je die eens op stal zetten?

Facebook is, evenals Twitter of Google, een gigantische organisatie met een aantoonbaar NWO-beleid. Dat kun je toch niet vergelijken met sites van eenlingen die toevallig een bepaalde mening zijn toegedaan?

Mike, we hebben het op dit forum vaak over eenlingen. Over bijv. feministen en liberalen. Ook plaatsen we websites en filmpjes van eenlingen. Die mensen hebben ook 'toevallig' een bepaalde mening en zijn geen gigantische organisaties, maar al die eenlingen bij elkaar hebben een enorme macht, zeker als ze populaire blogs en youtube kanalen hebben.

Bovendien zie ik dit niet als toevallig. Mensen worden dagelijks blootgesteld aan propaganda waardoor ze werkelijk geloven dat dat de waarheid is. Daarom proberen we dat hier allemaal bloot te leggen, zodat er genoeg mensen wakker worden om werkelijk een vuist te kunnen maken tegen deze krachten.

En ik ben er niet zo zeker van dat al die Pro-Israel websites zonder steun (direct of indirect) van Israël draaien. Zionisme is in veel overheden en organisaties geïnfiltreerd.

Mark

Arend,

Allereerst is dit mijn forum en daar mag ik net zoveel stokpaardjes van stal halen als ik zelf wil. Daarnaast zeg ik duidelijk waar het op staat en doe ik niet aan wollig en pseudo-intellectueel gelul, zoals jij. Jij biedt geen oplossingen maar plaatst vervolgens wel iedereen in hetzelfde boosaardige kamp. Jij wil ook helemaal geen verandering, want als je niets of niemand meer hebt om je tegen af te zetten ben je niets meer, je ontleent je identiteit hieraan want dan kan jij laten zien hoe ongelooflijk pienter jij alles doorziet.

Praatjes vullen geen gaatjes. Ik zou morgen nog dit forum en alle andere platforms waar ik op actief zijn opdoeken als er een eind zou komen aan deze waanzin. Ik heb ook genoeg te doen buiten dit forum en mijn Engelstalige blog om. Waarom denk je dat ik nu al dagen achterloop op de verwerking van de recente gebeurtenissen? Jij daarentegen trekt liever een uitkering van andermans belastinggeld en hangt de hele dag de moraalridder uit achter je toetsenbord. Ik ga je (nog) niet blokkeren, maar weet dat ik niet heel veel geduld meer heb voor wat betreft je moraliserende gezwets!

Mike

Mensen worden dagelijks blootgesteld aan propaganda waardoor ze werkelijk geloven dat dat de waarheid is. Daarom proberen we dat hier allemaal bloot te leggen, zodat er genoeg mensen wakker worden om werkelijk een vuist te kunnen maken tegen deze krachten.

Klopt. En daar is dit forum o.a. ook voor bedoeld. En mocht je het nog niet door hebben, je bijdrages worden zeer gewaardeerd. Ik wijs je alleen maar op het risico dat je onder elke stoeptegel een zionistisch complot gaat zien.

En ik ben er niet zo zeker van dat al die Pro-Israel websites zonder steun (direct of indirect) van Israël draaien. Zionisme is in veel overheden en organisaties geïnfiltreerd.

Zij gaan echt geen cent steken in kleine visjes. Het is genoeg om de grote jongens aan boord te hebben. Dan verspreidt deze gedachtengang zich vanzelf en hoef je de kleintjes helemaal niet te betalen. De kritiek op de islam is er daarom niet minder waar door. Er zijn ook extreem-rechtse sites die Hitler en Goebbels nog steeds lopen te verdedigen met zeer goede info over joden, daar hebben we het in het verleden ook al vaker over gehad. Die anti-zionistische info deugt, de rest niet. En ook dat zijn sites van eenlingen, die niet worden gesponsord, het blijft gewoon mensenwerk.

Mike

Mike, bekijk mij nu eens als mens, die ook op zoek is naar de waarheid. En daar door mijn eigen levenservaring een eigen visie op heb ontwikkeld. Deze mag dan misschien verschillen van de jouwe, maar ben ik daarom als mens afgeschreven? Uit jouw reacties blijkt dat jij dat wel zo ervaart. Ik vind vind dat erg jammer. Vooral omdat er in het verleden een tijd was dat we elkaar wel wisten te vinden en bij Argusoog Radio op een bijzonder fijne manier hebben samengewerkt. We vonden elkaar toen op de gemeenschappelijk ervaren overeenkomsten. Nu stoot je mij af op basis van de door jou ervaren verschillen, die met name politiek georiënteerd zijn. Voor mij doen die verschillen er niet toe, want ik blijf jou waarderen voor je kwaliteiten op het gebied van gezondheidskennis en ook je muziek. Weet jij überhaupt in mij nog wel iets te waarderen?

Mocht dat niet zo zijn, waar is dan onze mooie samenwerking in het verleden op gebaseerd geweest?

Dat was gebaseerd op onze gezamenlijke zoektocht naar de waarheid achter de leugens. Gaandeweg ben ik echter steeds meer gaan zien dat 'waarheidsvinding' voor jou een doel op zich is, dat niet gebaseerd is op oplossingen maar op hoogdravende intellectuele exercities die vooral jou beter uit de verf doen komen. Natuurlijk zie ik jou als mens en ook als feilbaar mens. Ik heb echter in de loop der jaren nul persoonlijke groei en ontwikkeling bij jou gezien en anderen uit die tijd die ik heb gesproken evenmin. Je kunt dus wel stellen dat ik je 'ontgroeid' ben, evenals die anderen.

Mike

Ik gooi er ondertussen weer even een Syrië bericht in:

Fox News probeert om een interview van RT met een voormalig CIA officier over de waarheid achter de gifgas aanval te censureren.

http://21stcenturywire.com/2017/04/09/breaking-fox-news-tries-to-censor-truth-on-idlib-chemical-weapon-attacks-from-ray-mcgovern/

Mark

Ik heb het de laatste dagen allemaal niet meer zo meegekregen. Mijn excuses. Ik probeer hier wat info uit te halen, maar op de een of andere manier dringt het niet echt tot mij door.

Nu heb ik een paar teksten gelezen over Stockholm en de aanslagen van de VS.
http://joostniemoller.nl/2017/04/stockholm-diversiteit-europese-ziekte/

http://joostniemoller.nl/2017/04/vuile-spel-vs-syrie/

http://joostniemoller.nl/2017/04/aanslag-stockholm-media-relativeren-meteen-weg/

Dit kan ik wel een beetje vatten. Klopt deze info met jullie informatie of zit Niemoller verkeerd in zijn bevindingen???

Ik ga dadelijk ook dot.com.radio luisteren, misschien wordt het me dan duidelijker.

Dorothé

Mike, wie ben jij om mijn persoonlijk innerlijke groei te kunnen beoordelen???? Jij meent mij te kennen, maar kent mij in het geheel niet! jij weet niet welke ontwikkeling ik door heb gemaakt, omdat je er als mens nooit in geïnteresseerd bent geweest. Je was slechts geïnteresseerd in wat jouw stokpaarden in leven zou kunnen houden. Wat een enorme arrogantie toon jij hier, door de innerlijke ontwikkeling van een ander volgens je eigen persoonlijk misvormde referentiekader te kunnen beoordelen. Komt dat niet op hetzelfde neer als een totaal door Big Pharma gehersenspoelde psychiater die een mens, die hij helemaal niet wilt kennen, te diagnosticeren? Okay Mike, ik laat jouw stokpaardenstal voor wat het is en ben weer een ervaring rijker, betreffende de zogenaamde alternatieve wereldverbeteraars! Laat je stokpaarden vrolijk verder galopperen. Ik hoop dat je nog voldoende voer voor hen kunt vinden in deze snel verdorrende weiden.

Vraag jezelf af waarom jou dit keer op keer overkomt. Dat is het begin voor innerlijke groei, de 'reis naar binnen' waar je zo graag over schrijft maar nog steeds niet aan bent begonnen.

Mike

A statement issued on Sunday by a joint command centre consisting of forces of Russian, Iran and allied militia alliance supporting Syrian President Bashar al Assad said that Friday's US strike on the Syrian air base crossed “red lines” and it would "respond with force" to any new aggression while increasing their level of support to their ally.

http://www.zerohedge.com/news/2017-...espond-force-if-syria-red-lines-crossed-again

En bedankt Trump en consorten.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan