tandarts

Dank je, Heksje.
Dat is inderdaad vreemd dat hij de coverdam pas na het uitboren aanbracht. Dan heeft het weinig zin lijkt me. Die coverdam moet juist de uitgeboorde amalgaam opvangen, dacht ik.

Twijfel of ik deze tandarts dan wel aan m'n zus moet voorstellen...

@watisgezond: ik heb vandaag contact opgenomen met een praktijk die een biologische tandarts in hun midden heeft. Helaas zit deze praktijk voor jouw zus ver weg (Schagen), maar toen ik ze dus vertelde over mijn ervaring met de verwijdering van de eerste vulling vonden zij het laat plaatsen van de coverdam ook vreemd, want deze moet gelijk geplaatst worden. Verder vertelden ze me dat ze meten welke verdoving past en ook dat ze nog meer gaan meten. Heel andere aanpak dus dan waar ik eerst was, en deze raad ik dan ook zeker niet aan. In Bloemendaal zit ook een biologische tandarts, wellicht dat je zus daar heen kan?

daar heb ik een slechte ervaring gehad vorig jaar.
Meer een esthetische tandarts. Hij wilde eerst ook binnenhuisarchitect worden.
Dus meer voor het mooi dan voor gezond is mijn mening.

Meer een esthetische tandarts. Hij wilde eerst ook binnenhuisarchitect worden. !!! (Mijn bekkie valt een beetje open Marijan!)

hoi Watisgezond, bij interesse wil ik je een suggestie per mail doen.

Fijn dat je een betere tandarts hebt gevonden, Heksje.
Volgens Marijan moet m'n zus niet naar die wannabe-huisarchitect in Bloemendaal toe dus :lol:

M'n zus zou ook naar Peter Dros kunnen in Maasdriel, maar omdat amalgaamverwijdering al niet haar prioriteit heeft omdat ze het volgens mij eng vindt (komt waarschijnlijk door m'n kwikontgiftingsverhalen), wil ik de drempel zo laag mogelijk maken en de tandarts dicht bij (haar) huis zoeken.

@Lievergezond: waarom per mail? Hartstikke goed natuurlijk dat je een goede tandarts weet, maar dit forum is er toch juist om kennis te delen? Het is belangrijke en goede informatie voor velen denk ik dan, dus ik zou het graag hier lezen wie jij aan zou raden.

Hoi Marijan, mijn bek valt open omdat de tandarts zo eerlijk was. Terwijl volgens mij de enige goede reden om tandarts te worden een oprecht geneeskundige is naar mijn idee. Het is net zoiets als dat een gewone arts zegt: ik twijfelde bij de beroepskeuze tussen arts en drugsdealer. Of dat een poppenmaker of een industrieel robotmaker zegt: ik twijfelde tussen (plastische) chirurgie en mijn huidige vak.

hoi Watisgezond, ik heb gisterenochtend een mail naar Mike gestuurd met het verzoek die door te sturen naar jou. Dat je het weet.

Iemand ervaring met de biologische tandarts in Schagen, deze is voor mij redelijk in de buurt.

@muis: ik heb al wel telefonisch contact met ze gehad en heb nu een afspraak staan. Het eerste consult met test en vragen (o.a. om te bekijken tegen welke verdoving je kan) kost 95 Euro en duurt 40 minuten.
De dame aan de lijn is erg onervaren, maar als je vragen hebt wordt je doorverbonden met een andere dame die er iets meer van weet. De biologische tandarts is deze week met vakantie dus hem heb ik nog niet gesproken.

Ik heb ook gemaild boor een vrijblijvende afspraak, ben benieuwd.

Bedankt voor je reactie!

@Muis: bedenk wel dat een vrijblijvende afspraak een 'gewoon' consult inhoudt welke volgens mij wel gefactureerd wordt. Heb je aangegeven dat je een afspraak met de biologische tandarts wil? Ze hebben namelijk ook reguliere tandartsen in die praktijk.
Wanneer kan jij terecht voor dit consult?

Als het gaat om verdoving bij een besnijdenis van een klein kind, is dit wel veilig?
Ik neem aan dat het niet dezelfde soort is als wat de tandarts gebruikt?!

'' De penis wordt verdoofd door middel van drie tot vier injecties. ''

Komende week heb ik een afspraak staan bij de tandarts, om 2 kleine openingen op te vullen (komt telkens wat voedsel in vast te zitten). Heeft iemand hier ervaring mee? Wellicht tips (zo ook vwb de stoffen die ze gebruiken om het op te vullen?).

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan