tandarts

@Johan30: de biologische tandarts test welk materiaal het beste voor jouw gestel is. Wellicht is dit erg bij jou uit de buurt, maar er zijn meer tandartsen die dit -kunnen- testen.
Porselein is voor zover ik weet erg veilig materiaal, maar ook behoorlijk prijzig. Daar komt bij dat ook niet elke tandarts dit kan vervaardigen.

Fijn Johan30 :) Als je dat wilt weten informeer dan wel even van tevoren of ze een test uitvoeren tegen welk materiaal je kan want niet alle biologische tandartsen doen dat.

Bij mij is gisteren een dode kies getrokken door Abeling, zat een fikse ontsteking dus blij dat die weg is. Hij doet het met zoveel aandacht en zorg, heb niks gevoeld en ook erna geen pijn gehad, hij heeft het gat gevuld met kunstbot en gebruikt homeopatische middelen ter ondersteuning. Voel mij vandaag weer als nieuw, tja wel met een verminkte glimlach. Daar verzinnen we ook nog wat op.

Maar goed dat je niet hoeft te kauwen op die vette haringen, Tanja. Die kun je zo naar binnen laten glibberen! :mrgreen:

Mike

Voorlopig even niks dan een klikkies, later kijken/ testen of er een implantaat in kan, want wil geen geslijp aan de intacte buurkiezen.

Ja Mike, klopt ha ha ha daarom smaakte ze extra goed en heb er gelijk een paar genomen, ben ik klaar voor vandaag :-)

Gisteren zijn er twee amalgaamvullingen bij me verwijderd door Arnd Wolvetang. Dit is me veel beter bevallen dan de eerdere verwijdering van één amalgaamvulling in Amsterdam. Arnd heeft d.m.v. kinesiologie getest welke verdoving en welk vullingsmateriaal het beste bij me past. Porselein is het beste materiaal maar dit is behoorlijk prijzig (de rekening zou meer dan 3x duurder worden) daarom heb ik er op het moment voor gekozen om composiet te plaatsen. Uiteraard wil ik graag het beste, maar ik moet er dan wel 100% achter staan. Financieel vond ik de uitgave te hoog voor mijn huidige budget. Composiet bevat in tegenstelling tot porselein nog wel wat chemische stoffen, maar voor mij is het al een hele verbetering ten opzichte van de gifbron amalgaam.

Ik voel me tot nu toe veel beter dan na de behandeling in Amsterdam. Natuurlijk is die kaak nu wat gevoelig maar verder bruis ik van de energie en is mijn hoofd lang niet zo wattig als bij de vorige behandeling. Sterker nog, binnen een uur na de behandeling 'kreeg ik alweer babbels' ;)

In augustus gaat de laatste vulling eruit en dan mag mijn lichaam volledig herstellen van de kwikbelasting.

Ik ben superblij dat ik me nu zo goed voel, ik hoop dat het zo blijft en ik kan deze tandarts echt aanraden.

Dit zou wel eens onderdeel kunnen zijn van jouw puzzle. Jouw overgevoeligheid voor fluor (ook natuurlijke) kan maar zo het gevolg zijn van een wisselwerking met amalgaam, waardoor 'de emmer overstroomt'.

Mike

Dat vermoeden heb ik dus ook Mike en sprak ik tegelijkertijd met jou uit in het draadje 'Koffie'.

De emmer is inderdaad -al jaren- te vol. Maar ik heb goede hoop dat het weghalen van de gifbron (amalgaam) zal inhouden dat mijn gezondheid straks met grote sprongen vooruit gaat. Wat zal mijn lever (en ik dus ook) blij zijn met deze keuzes en behandelingen :D

Dat zou met niets verbazen Mike. De detox ga ik later in het jaar doen als de amalgaam verwijderd is, er even wat rust overheen is gegaan en mijn bijnieren sterk genoeg aanvoelen. Wordt vervolgd, ik heb goede hoop :)

na een verdoving voor een wortelkanaalbehandeling denkt deze man dat het Monday, March 14, 2005 is

"According to an article published in the journal Neurocase, William is stuck in an endless loop of waking up and thinking he has a routine dental appointment to go to. He can recall everything until 1.40pm on the day, while serving in Germany a decade ago, when he was injected with anaesthetic before a root canal treatment."

http://www.leicestermercury.co.uk/L...assification/story-26882659-detail/story.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan