Hallo Heksje, dank je wel voor je antwoord. Heel goed, je hebt je aan alle kanten van informatie voorzien om een voor jou de beste keuze te maken en ik vind het super, niets beter dan dat je hierin je eigen gevoel volgt. In mijn idee kom je zo tot de beste aansluitingen zoals bedoelt zijn voor jou en ben je hier 100% congruent mee. Niet langer twijfelen, nu is het doen!
Een jaar of 20 geleden heb ik ook al mijn amalgaam laten verwijderen ook bij een biologische tandarts in Den Haag. Deze klus vraagt bijzondere expertise om extra toxische belasting te voorkomen en het is een hele happening, dit zul je zelf gaan ervaren en hierna ga je zeker merken hoe erg, in welke mate je vullingen je energie vroegen door continu je afweer te stressen. Ik hoop dat je hier enorm van opknapt. Zelf neem ik voor dit soort dingen graag een paar magnesium citraat tabletten voor net een beetje extra ontspannen er doorheen te komen.
Inderdaad de ozonpraktijk kan verbeteren op het gebied van informatie, contact en communicatie. Door de telefoon lijkt het me lastig om hier doorheen te prikken omdat je de persoon, de intentie van dhr, Brandsma er niet bij hebt. Aangezien hij de praktijk alleen draait hoor ik vaker dat hij aan de telefoon gehaast en soms horkerig overkomt. Echter praktisch inhoudelijk, hoe ik de dhr. Brandsma heb zien werken komt hij op mij over als iemand die perfectie nastreeft, situaties zeer goed voorbereid en planmatig en gestructureerd aanpakt om hoogst haalbare doel van heling aan je gebit halen. Hoor toch meestal vooral het behalen van bijzonder positieve resultaten zoals bijvoorbeeld met mij.
Ja, behandelingen met ozon aan je gebit valt onder experimenteel. Dit wil zeggen dat hoe ik het begrijp op dit moment zorgverzekeringen soms wel in uitbetalen van kosten tegemoet komen wanneer deze vallen onder de noemer experimentele behandeling bijvoorbeeld als je hiermee andere kosten in zorg kan afwijzen of verminderen. Tot 2013 werden behandelingen met ozon nog wel vergoed.
Veel succes Heksje, lees graag je ervaringen hierin verder op dit forum. Groetjes, Esmee