https://www.heelnatuurlijk.nl/index...d=188&option=com_virtuemart&Itemid=98
Deze gebruik ik nu een x-aantal maanden.
Door onwetendheid lang fluor tandpasta gebruikt,totdat ik mij erin ging verdiepen begonnen met de blauwe variant van parodontax zonder fluor [waar ook nog andere chemische zooi inzit] wat ook niks oploste.
Dit in een periode van jaren overigens.
Uiteindelijk via andere websites en westonprice ge-expirimenteerd met zeezout/muntolie tot diegene die ik nu nog steeds heb van de aangegeven website.
In de ingrediënten zie ik niks ernstigs iedergeval eerder positieve dingen.
Wat mij opvalt is na een paar maanden deze tandpasta te gebruiken en tijdens zeezout/muntolie te gebruiken ik helemaal geen last meer van aften heb voor mij duidelijk dat het komt, omdat ik nu niet met zooi poets
Merkte met fluor tandpasta en de parodontax zonder fluor altijd op dat mijn mond in brand stond en vaak bloendend tandvlees gepaard met leuke zweertjes ookwel aften genoemd.
Wijtte het altijd aan stres of andere oorzaken, al kan dat uiteraard wel veel invloed hebben op je lichaam.
Nu een veel betere mondweerstand ookal bijt ik per ongeluk in mijn binnenwang het herstelt veel sneller en vrijwel altijd zonder een wond/zweertje.
Even offtopic:
Heb zelf de ziekte van lyme na zelf het offensief ingezet te hebben en de oudbollige arrogante huisartsen achter mij te laten dat nu bij een alternatieve arts is vastgesteld.
Nu zie ik hier en andere forums vaak negatieve dingen over granen/tarwe.
Zelf eet ik gematigd toch wel biologische zuurdesembrood, want heb even een tijd vrijwel zonder brood geleefd dan word ik helemaal broodmager, dus iets 100% uit je dieet verbannen vind ik niet altijd verstandig.
Brood is overigens het enigste waar ik een beetje van aankom en dat heb ik absoluut nodig vooral met deze ziekte en aanleg voor afvallen.
1.72 en 54kg noem ik namelijk niet bepaald goed in het vet zitten, normaliter is 60kg voor mij wel het minimale en mijn eigen tengere lichaamsbouw.
De dames zullen wel jaloers zijn
wat betreft afvallen hehe