Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

Voor iedereen hier een gezond mooi jaar!
Het jaar begint mooi.... ik ben lid van de beroepsvereniging MBOG (maatschappij ter bevordering van de orthomoleculaire geneeskunde) en mijn consulten worden nu (deels) vergoed als je aanvullend verzekerd bent. Check jouw zorgverzekering/ aanvullend pakket.
De consulten die onder alternatieve/ complementaire zorg vallen gaat niet eerst van je eigen risico af!
En ik heb een compleet vernieuwde website: www.balans-balans.nl

Mvg,
Marijntje Antonis,
Orthomoleculair Epigenetisch Therapeut
 
Wil jij weten welke voeding versterkend/ verzwakkend is voor jouw lichaam (maatwerk)?
Ik splits zuivel op in A1 en A2 zuivel, in gepasteuriseerde en rauwe melk, koe, geiten en schapen en overige A2 rassen.
Caseïne en lactose
Exorfinen zoals: gluten, caseïne, soja en rubisculin.

Verder werk ik met een darmlab samen (indien nodig) en kijk / test via toegepaste kinesiologie naar organen , vitamines, mineralen en hormonen.

Vergoedingen via zorgverzekering mogelijk indien aanvullend verzekerd

Praktijk balans-balans in Amsterdam
www.balans-balans.nl
.
 
In dit topic kan je ervaringen lezen (en plaatsen) van WP'er die ik heb getest/behandeld. Mogelijk kan ik iets voor jou(w) gezondheid betekenen? Neem een kijkje op mijn vernieuwde website: www.balans-balans.nl
 
Orthomoleculaire geneeskunde i.c.m brainQ en darmflora therapie in een sausje van toegepaste kinesiologie en als x factor : energetisch behandeling.

Een therapeut met kennis van WP, hoe fijn is dat?
Die kan testen of, en zo ja, welke zuivel versterkend voor je is : rauw/ A1 / A2 etc

Meer info: www.balans-balans.nl

Lid van MBOG ( maatschappij ter bevordering van orthomoleculaire geneeskunde) Vergoeding mogelijk vanuit aanvullende zorgverzekering.
 
TIP: Check je zorgverzekering of er nog geld in het vergoedingenpotje zit (aanvullend pakket)
Dat is nl per verzekering verschillend.

Vernieuwde website: wwww.balans.balans.nl

Gr, Marijntje Antonis
Orthomoleculair Epigenetisch Therapeut
 
Hoi Mtje,

Toevallig las ik in dit topic vandaag dat jij een andere manier van ondersteuning voir de bijnieren gebruikt! Dus niet oo basis van dierlijk bijnierextract maar vanuit aansturing van de hersens? Wat is daarvan de achterliggende gedachte? Dat is mij niet helemaal duidelijk maar boeit mij wel. Ik las ergens dat als de hypofyse niet goed werkt deze verantwoordelijk is voor bijnieruitputting iplv dat de oorzaak bij de bijnieren zelf gelegen is?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan